KESÄ 2010 hoidot

LILI: Onnea ja tsemppiä siirtoon. Nyt saisi jo tulla seuraava plussa, edellisestä jo pitkä aika.
EINA: Onnea tyttövauva uutisesta. Kovasti tänne tulossa tyttövauvoja. :) Ihanaa!
LAKKA: Synnytyskertomus oli kiva lukea. Kaikki kävi nopeasti. :)
MARLAA: Pääsetkös jo aloittamaan seuraavan hoidon? Olisi kiva saada piinailu seuraa, jos vaan itse pääsis kohta piikitteleen.

Nyt olen suihkinut synarelaa reilun viikon ja kp 31 menossa. Menkat saisivat jo pikku hiljaa alkaa.
Ensi viikon tiistaina olisi käynti Tays:ssa. Ärsyttää jos joutuu siirtään sitä.
Ilmeisesti tässä olisi piikkeinä Menopur ja Puregon, mut ne selviää sit ens viikolla.
Synarelasta ei ole tullut muuta sivuvaikutusta kuin nenän limakalvot on ihan hajalla.

Hyvää viikonloppua kaikille! Täällä sataa reippaasti taas vaihteeksi.
 
Oikein paljon onnea lakka!!!! Kiva kun kaikki meni hyvin..

Mulle jäi ainakin itelle synnytys"trauma" kun eräs kätilö oli niin töykeä.. mutta toivottavasti saan kokea synnytyksen vielä vaikka kuinka olisivat töykeitä.
 
Onnea Lakka!

Mitäpä tänne, työ- ja päiväkotielämä lähtenyt ihan hyvin. Mummun hautajaiset ja muut surut ja elämänmuutokset saivat toki taas paksusuolen ärtymään, joten hirveillä lääkityksillä mennään ja kärvistellään kivuissa, vessan lähellä viihtyen.. Töissä tuottaa tietty ongelmia :(

Kohdunkaulan laajennus maanantaina, nukutuksessa tehdään ja illalla pääsen kotiin. Sit seuraavista menkoista aloitan taas hormoninpaskat ja PAS ehkä noin kuukauden päästä, mutta en todellakaan odota että ne kaks viimeistä rupua selviytyisivät, enkä mä siitä enää romahda. 3. ja meidän vihoviimeinen IVF toivottavasti tämän vuoden puolella että sais lääkkeet edes vielä lääkekaton piikkiin. Siihen loppuu sitten meidän toisen lapsen yrittäminen ja toivominen :( Saldona miljoonan euron tappiot, tuhansia kilometrejä matkustamista ja välit poikki siskon kanssa, joka päätti että nyt ois kiva tehdä toinen lapsi ja niin se sitten teki sen ja se on vaikka kuinka iso jo vaikka me alotettiin monta vuotta aikaisemmin ku ne. Se on ilmeisesti vielä sen verran yksinkertainen mieleltään ettei osaa suhtautua millään lailla tähän meidän lapsettomuuteen joten mäkään en osaa suhtautua siihen ihmiseen enää millään lailla. Ei liikuta pätkän vertaa sen itkut ja ruikutus että mikä mua vaivaa. Ehkä oon kylmä tai tunnevammanen, ihan sama. En nimittäin kyllä ite ikinä kehtais ilkeillä ja ylpeillä omilla saavutuksilla tämmöselle epäonnistujasurkimukselle, vielä kun hän tiesi kaiken meidän hoidoista ja leikkauksista ja traagisista tapahtumista. Onneks mul on oma ihana pieni perhe, mä en tollasia kaipaa elämääni. Luojan kiitos että oon päässyt niistä eroon.
 
Voi Iinis :hug: x 1000
En osaa sanoa mitään järkevää tai lohdullista. Mutta uskon ja toivon, että saatte vielä onnellisen lopun. Kaikki on kuitenkin mahdollista. Voimia kaiken tämän käsittelyyn! Todellakin sulla on ihana perhe, ja olet niille ihan hirmuisen tärkeä!!! :heart: Niinkuin meillekin :)

).( Niistä 6 kypsältä näyttäneestä solusta saatiin sitten vain yksi hedelmöittynyt. Muut ei olleet kypsiä. Vituttaa ja tuntuu kaikki taas niin epäreilulta. Yritän pysyä pois netistä, ja ainakin yritän olla lukematta kaikkia onnellisia tarinoita. Pakko kääntää ajatukset pois siitä kaikesta onnesta, mistä me jäädään aina vain paitsi. Toivotaan, että se yksi ainokainen erinomaiselta näyttänyt selviää siirtoon asti, se selviää maanantaiaamuna.
 
Voi itkujen itku tätä elämän epäreiluutta:(

Iinis,voimia sinulle huomiselle ja muutenkin:hug:

Lili,täältäkin vielä lähetän sinulle voimia ja jaksamista viimeisiin piinaaviin hetkiin ja toivon todella,että huomenna kuulette hyviä uutisia:hug:

Nyt ei jaksa tämän enempää,sori,omaa eloa vois kuvailla taas kerran laulun sanoilla..."Niin särkyvää,on onni tää.Niin mitättömästä voi kaikki sirpaleiksi sälähtää.Niin särkyvää,kun meitä kehoitettiin rakkaudesta huolta pitämään en voinut ymmärtää se kuinka helppoa niin on särkeäkään,mitä meille silloin jää...":'(
 
Viimeksi muokattu:
Lili :hug: Nyt ei mitään muuta voi kuin toivoa sen yhden yksilön puolesta parasta mahdollista!!! Ei voi olla totta että noin iso kato, tuntuu niin väärältä ja turhalta ja isolta virheeltä koko juttu :( Huomenna meillä jännä päivä, tai sulla tietty jännempi vielä. Tsemppiä! :heart:

Mulla on vähän sama juttu, tuntuu että tää koko palsta ja nää jutut tuottaa vaan pahaa karmaa ja huonoa onnea ja yrittänyt olenkin pysyä poissa. Siskonkin uuden lisääntyneen perheen pelkkä ajatteleminenkin tuottaa oksennusrefleksin ja inhon ja vihan väristyksiä.. kuten kaupassa maha pystyssä vastaan taapertavan suunnitelmiensa mukaan edenneen tutun kohtaaminen. Ohan se kiva että voi päättää olevansa kuus vuotta hoitovapaalla, eihän siinä oo muuta ku tehä se toka pentu vaan ennenku eka täyttää 3v. So simple.

Olen paha ja huono.

Barba :hug: Jaksele :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ihana Barba :) kiitos huolenpidosta :hug:
Ja iso kiitos kaikille tsempeistä :heart: tarpeeseen tulivat.

Saatiin kuin saatiinkin kyytiläinen!!! Luojan kiitos ei jääty tyhjin käsin, oisin pimahtanu jos kaiken tän jännittämisen jälkeen ei olis ollu mitään siirrettävää.
En tiiä, onko mitään toivoa onnistua tällä alkiolla, se oli 6-soluinen (3 pvän jälkeen) ja 3-luokkainen kuulemma... Mutta googlasin tietty heti ja joku on joskus tollasella onnistunu, eli kai kaikki on mahdollista... Huh mikä jännitys tässä on ollut, ihme, että oon/ollaan vielä järjissämme. Sain ilmoitettua miehelle just ku se meni lentokoneeseen, että siirrettävää on...

Mites Iiniksen laajennus sujui!!! Pikaista paranemista :hug:
 
Lili:ihan mielettömästi onnea, ihanaa että saitte kyytiläisen kaiken odottamisen jälkeen, tällä eräähän ei muuta tarvitakaan!!!nyt vaan niiiiiiiiin kovasti toivotaan, että tarraa lujasti kiinni!!!!!
seuraavaxi sitte ootellaan iiniksen kuulumisia!!
 
Lilille mielettömästi onnea kyytiläisestä! Kyllä se vaan välillä jännäksi vetää.
Kuinkas Iiniksen laajennus sujui? Paranemisia.

Itsellä sit tänään alkoi menkat vihdosta viimein. Yritin koko päivän soittaa hoitopaikkaan, et olisin kysynyt onko liian aikaista tulla kp2 näytille mut eihän sinne ikinä pääse. Onkos teitillä jotain tietoa? Eikös se ollut pääasia et on menkat vaan alkanut?
 
Kiva kuulla että Lakalla oli positiivinen synnytyskokemus. Onnea kovasti ja kiva että miehesi kerkes mukaan.

Iinamiinalle jaksuja.
Myös mun sisko on raskaana. Tuntuu että mä taas odotan niiden vauvaa enemmän kun he itse.

Lilille tsemit, peukut on pystyssä.

Itse odottelen menkkoja ja kp 2 Menopur (?) olikohan se sen niminen. Edelliskerroilla ollut puregon mutta alkiot on ollut huonoja joten lekuri halus koittaa nyt tuota. Ilmeisesti on tullut uutta tutkittua tietoa että tuolla tulis vähemmän mutta laadukkaampia alkioita. Huomenna pitäs tulla reseptit ja loppuviikosta toivonmukaan menkat.

Wilma onnistutaan yhdessä!!
 
Lili,aivan mahtavia uutisia,onnea murusesta:heart: Nyt vaan jatketaan toivomista!!!Ja elä sinä edes mieti,onko alkiolla mahdollisuuksia edes kiinnittyä,tietysti on ja nyt toivotaan niin pirusti,että pikkuinen irrottautuu vasta 9 kk:n päästä:kiss:
Ja kävin eilen tuhat kertaa kurkkimassa sun kuulumisia,mutta en vaan ennättänyt kirjautua kommentoimaan:ashamed:

Miten Iinis jakselet???Toivottavasti kaikki meni hyvin:hug:

Marlaa ja Wilma,ihanaa et olette jo hoidon kynnyksellä,saadaan taas uutta jännitettävää ja toivottavasti niitä kauan kaivattuja plussauutisia=)

Mukavaa tiistaipäivää kaikille,täällä sataa vettä ihan saavista kaatamalla:O
 
Lilille paljon onnea kyytiläisestä! Jännäsin kanssa täällä vklopun että mitenhän käy ja harmitti kun en eilen päässy koneelle, nyt vaan peukut pystyyn, vai tarviiko noin sitkee kaveri ees mitään peukkuja kun yksin selvis vklopun ylikin... =)
 
HUHUU, MISSÄ TE KAIKKI OOTTE???:mad:

Miten Lili voit,millasilla fiiliksillä piinailut etenee?Hui,miten lähellä sun testipäivä jo on.Voi miten kovasti mä toivonkaan:heart:

Entäs Marlaa ja Wilma?Mites hoidot etenee?Tulkaa nyt ihmeessä kaikki kertomaan kuulumisia:whistle:

Iiniskin jo kohta menossa vikaan PAS:iin? Eiks vaan?Peukut katossa kokoajan:kiss:

Sera ja Susu jo kohta synnärillä;) Vähäkö huippua!

Mites Elli ja maha jakselette=)

Entäpä Eina,ei kuulu sustakaan enää mitään:O

Snoww,odottavan aika on pitkä,mutta eikös hyvää kannata aina odottaa:popcorn:

Ja kaikki te ihanat joilla jo nyytit sylissä,tulkaa kertoilee miten vauva-arki sujuu ja luomaan meihin "viivan väärällä puolella"olijoihin lisää toivoa:p

Toivottavasti en unohtanut ketään ja jos unohdin,niin vielä kaikille tasapuolisesti mukavaa keskiviikkoa:wave:

T:Barba,joka on päättänyt saada positiivisen elämänasenteen takasi:D
 
Barba!!! :wave:
Otin ton vilkutuksen ku tääl ei ollu sellasta hymiöö missä juostaan tukka putkella halaamaan... ;) Mistä tuliki mieleen, että mun nykyisessä puhelimessa muuten oikeesti on sellanen juoksuhymiö, mitä tännekin on kaipailtu!!! :LOL:

Joo mäkin oon jo kaivannu kaikkia!!! Mitä ihmisille oikein kuuluu??? En jaksa erikseen luetella kaikkia, kun tehän voitte kätevästi vaan kattoa ton Barban kattavan listan yläpuolelta... :) Mitä kuuluu?

Mä piinailen (pp9 jo, hui....!!! :O ). Negafiiliksin, kun on ollu vaan niitä menkkakipuja, EIKÄ MITÄÄN MUUTA. Rintavarustus täysin normaali, mua ihmetyttää kyllä se, että mulla ei rinnat reagoi edes mihinkään hormoniin, pregnyliin ja muihin :confused: Ja nyt on siis ollu ihan samat hommat ku aina, muutaman päivän oli suht kovia menkkakipuja, ja nyt ei oikeestaan mitään, sit ne yleensä alkaa testauksen aikoihin. Testipv pp14. Nii ja pp6 jo innostuin ku nipisteli massua ja kiristi oudosti, mutta se paljastu vatsataudiks seuraavana yönä, prkl. Heräsin keskellä yötä siihen ku oli ihan vatsa sekasin... nice. Miehellä oli sama pari pvää aiemmin, eli en usko, että sillä oli vielä sillon sympatiaoireita, vaan kyllä mä taisin siltä jonkun pöpön saada :LOL: Että syviä huokauksia. En mitenkään voi uskoa, että vois olla tärpännyt, ja mä oon ihan varma, että kyllä sen jollain tasolla aavistais kuitenkin???!!!! Vaikee sanoo, kun ei ole kokemusta. Testaan vasta pp13 tai 14, kun ennen sitä pitää käydä töissä enkä jaksa mitenkään esittää et kaikki on ok jos taas tulee pettymys.

Hei mut ihanan aurinkoista syyspäivää kaikille!!! :cool:
 
Heippa kaikille! :wave:

Kiva kun jaksoit Barba taas herätellä tätä ketjua henkiin! :) Oon käyny vähän välii kattelemassa, mut hiljasta täällä on ollu, enkä oo sitte ittekkään saanu aikaseks kirjotella... :ashamed: Vai että pian jo synnärillä, hui!! :D Tuntuu kyllä, että aika matelee, ja matelee, ja matelee... voisin jo ottaa varaslähdön synnyttämään!! :LOL: Mites sun omat suunnitelmat Barbaseni, millä aikataululla hoitoihin? Tsemppiä, ja ihanaa kun oot niin positiivinen! :heart:

Lilille hurjasti tsemppiä ja jaksuja viimeisiin piinapäiviin!! :heart: :hug: Mä niiiiin toivon kaikki elimet pystyssä sulle positiivista tulosta vihdoin!!! Ja olit kyselly jossain vaiheessa, et vaikuttaako Tyks:n tulipalo mun sairaalavalintaan, niin ei vaikuta :) Ensinnäkään mulla ei oo muita vaihtoehtoja, toiseks mulla on sen verran pitkä matka tyksiinkin, että pelkään etten ehi ajoissa sinnekkään!! :LOL: Ja kolmanneks, onneks ei ollu se sairaala, missä synnytysosasto on :) Vaikka hässäkkää se varmasti aiheuttaa koko sairaalan alueella... Nii ja vielä neljänneks, ehdottomasti haluan tyksiin, luotto sen lääkäreihin on aika kova, loistavasti onnistuneen hoidon takia, ja joskus itsekkin syntyny samaisessa sairaalassa surkeena muutaman hassun pisteen rääpäleenä, mut vaikeen alun jälkeen tässä sitä edelleen sinnitellään :D

Susu ja Elli, ollaanko siellä edelleen yhdessä osassa? :heart:

Mä oon kans ihmetelly samaa, et mihin ihmeeseen EINA on kadonnu? : / Samoin Iinis ja Despe?? :O

Tsemppejä, haleja, ja aurinkoisia syyspäiviä kaikille tasapuolisesti!!

:heart: Sera ja Murunen 36+5
 
Lilillä jo testaus päivä lähestyy. Hurjasti tsemppiä vikoihin piinapäiviin.
Mitäs Marlaalle kuuluu? joko olet päässyt piikitteleen?

Mulla oli eilen ultra, 13 rakkulaa löytyi jotka noin 10mm. Lauantaihin pistän Menopuria ja tiistaina olisi punktio. Ehdottivat kahden alkion siirtoa, tottakai suostuttiin mutta kun saa jännittää että sais edes sen yhden alkion että pääsee siirtoon asti.

Tsemppiä ja haleja kaikille!
 
Saatiinhan tänne vähän jo elämää:D

Lili,mäkin haluun sellasen puhelimen,jossa "tukkaputkella"-hymiö.vähäkö ois huippua:LOL: Ja nyt ei vielä vaivuta synkkyyteen,kaikki sun menkkajomotuksethan voi tietää myös hyvää!!!Voi kumpa nyt pärähtäs se plussa,piiiiitkä aika jo viimeisestä...Elimet pystyssä edelleen:p

Sera,sun h-hetkihän on jo ihan kohta,mä muistelin et joulukuussa ja sekin ois ollu tosi nopsaan:O Ihanaa,siis ihan millon vaan voidaan saada uusia vauva-uutisia,jaksuja viime metreille:heart:
Ja kiitos kysymästä...Mä oon tehny jo kaikki suunnitelmat,varannu tulevat ultra-ja punktiopäivät vapaaksi ( ylityövapaita piisaa) vaikka tosiasia on,et menkat alkaa ( tai pitäisi mun suunnitelmien mukaan alkaa) ensi tiistaina,sit soitto polille ja saan oikeat päivämäärät:whistle: Hitto,jos mun laskelmat ei pidäkkään paikkaansa ja oon jo pomolle ilmottanu pitäväni ne päivät vapaina,ou nou:mad: ( Tää hymiö muuten näyttää ihan tomaatilta,siks laitoin tähän,kun harvemmin tulee mitään tomaatteihin liittyvää kirjoiteltua:LOL: )

Wilma,vautsi vau,miten hyvää saalista siellä kasvatellaan.Ihanaa,et saadaan taas kohta lisää jännitettävää:kiss:

Ai niin,Lili,vähänkö mua huvitti toi sun kommentti,et pyydät samoja punktiopäiviä kun kaverilla:LOL: Et eikun vaan seuraksi mun viimeiseen hoitoon,JOS sellaista edes tarvitaan.Ja toivon kyllä,ettei tarvita!!!

Palailkaahan muutkin takaisin kartalle;)

Ja pitää viel täälläkin hehkuttaa,et selkäkivut ovat kadonneet!!!Vähäkö huippua=) Ja veikkaisin,et nyt kun ton tänne kirjoitin,niin viimestään huomenna aamulla olen matkalla ambulanssilla selkäleikkaukseen,se on sitä mun hyvää onneani.Mut saampahan ainakin hetken iloita:LOL:
 
Hei onpa ihanaa ku tää ketju vähän elpy...!!!!!!!!! =)

Barba mun piti kysyä kans että koska sun hoito alkaa, se oli yks pääasioista mitä mun piti kirjottaa, mut onnex Sera oli sit skarpimpi ja muisti ;) ja sit on jo pitkään pitänyt kysyä mitä selälle kuuluu, ja senkin mä onneton oon unohtanut :ashamed: HIENOA kuulla, että kivut on poissa!!!!! Pitäis vissiin kuskata jotain post it -lappuja tai vastaavia mukana ja kirjotella ylös kaikki mitä tulee mieleen, että muistaa kirjottaa sit ku on koneella... Eiköhän se oo ihan bullshittiä että kell´onni on se onnen kätkeköön, ei se selkä varmaan siitä vihastu, että kerroit meille et se ei enää oo kipeä :LOL:

Wilman follisaalis kuulostaa tosi lupaavalta, toivotaan, että solut kypsyy ja rakkulat vaan pullistuu pullistumistaan punktioon mennessä :)

Ja olipa kiva kuulla Serasta =) Mä vielä muistan ajan ku sä tuskailit ku maha ei kasva... eiköhän jo oo kasvanu niin, että uskot että sieltä joku vielä ulos putkahtaa :LOL: Ei mee kauan enää :heart:

snoww kiitti peukuista!!!! Varmaan on veemäistä odotella, voin uskoa. Jospa se olis sen arvoista kuitenkin :) Ja kyllä se aika kuluu sit nopeemmin ku luuliskaan, ainaki sit jälkeenpäin ku aattelee...

Mäkin haluaisin kuulla Einan, Susun, Iiniksen, Ellin, Marlaan ja vauvakerholaisten kuulumisia, siis kaikkien...!!! ;)

Rattoisaa iltaa arvon naiset!!!!!!!
 

Yhteistyössä