Hakutulokset

  1. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Viimeksi taisin kuukausi sitten kuulumisia kirjoitella. Kirjoitan nyt tänne kun en sinne suljettuun ryhmään ole vielä päässyt. Pyyntö lähti kyllä. Meillä Ronja täytti 3 kuukautta keskiviikkona. Tiistaina käytiin neuvolassa. Esikoisella oli ensin oma 5-vuotisneuvoa ja Kehy-testi. Ronja vuoro...
  2. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Siilinlapsi, meitä on Facebookissa tällä hetkellä 46 jäsentä. Kaikki asiat mitä siellä on kerrottu pysyy varmasti meidän ryhmän sisällä. Eli mukaan vaan! =) Sitten tuosta Helsinki-lisästä. Sitä maksetaan perheen nuorimmasta alle 3 vuotiaasta ja se vaihtelee lapsen iän mukaan, eikä ole perheen...
  3. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Petite, meilläkin on Ronja tosi kova pulauttelemaan. Ekat kunnon pulautukset tulivat jo synnärillä ja mulla tuli kiire kääntää tyttö sylissäni niin, ettei olisi pulautteluunsa tukehtunut. Eli silloin tämä jo alkoi. Mun mielestä tämä pulauttelu ei ole normaalia. Mä olen siitä toistuvasti...
  4. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Tänään oli 2-kuukautisneuvola Ronjalla ja hyvin meni. Neidin tuoreet mitat ovat: Paino 4915g, (vähän keskikäyrän alapuolella) pituus 58,5 cm (keskikäyrän yläpuolella) ja päänympärys 39,5 cm. Pitkä ja siro tyttö siis. :) Ronja jaksoi neuvolassa tosi topakasti pitää päätänsä ylhäällä makuullaan...
  5. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Unohtui kommentoida tuota vaippa-asiaa. Meillä käytetään Liberoa koossa 2 ja Pampersia koossa 2. Meillä on kyllä pari kertaa tullut molemmista merkeistä kakat yli selän kohdalta ja jalkojen resoreista kun oli aivan mahdottomat satsit tullut. Meidän neiti kun ei kakkaa joka päivä tai edes joka...
  6. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Meidän kuulumisia taas pitkästä aikaa. Tulee tuonne Facebookiin enemmän kirjoiteltua, joten tämä palsta on jäänyt vähemmälle. Tanyalle osanotot! Meillä oli kaste 8.1 ja meidän tytön nimeksi tuli Ronja. :heart: Tänään Ronjalla tuli 2 kuukautta täyteen. Luonteeltaan hän on kovin rauhallinen...
  7. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Eveny, mulle voi päivittää listaan, että syntyi rv 39+6. Kiitos!
  8. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Pitkästä aikaa mäkin olen täällä kirjoittelemassa. Tyttö nukkuu, joten nyt on hyvä hetki kirjoitella meidän kuulumisista. Ensiksi onnittelut uusille vauvan saaneille! :flower: Meillä nämä menneet viikot ovat menneet nopeasti. Tuntuu, että aika menee liiankin nopeasti. Tämä kun on näillä...
  9. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Mä olen suhvelin kanssa samoilla linjoilla siinä, että mä toivoisin ajan menevän oikein hitaasti. Mä en siis todellakaan halua, että pikkuinen kasvaa nopeasti vaan haluan nauttia jokaisesta hetkestä täysillä. Meillä jos tämä nyt on viimeinen vauva niin on jotenkin haikeaa kun aika menee niin...
  10. K

    Kukaan käyntyt tämän vuoden aikana 4D-ultrassa Helsingissä? (Femeda/Felicitas)

    Olen käynyt ja saa kunhan menee ennen rv 24 muistaakseni. Sen jälkeen ei enää korvausta saa.
  11. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Tuosta perhepedistä vielä. Meillä neiti nukkuu omassa sängyssään muuten, mutta kun hän herää aamulla esim klo. 6 niin silloin otan hänet viereeni imetykselle ja me nukumme molemmat vierekkäin aina seuraavaan imetykseen asti. Meilläkin neiti herää herkästi jos häntä lähtee meidän sängystä...
  12. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Imetyksestä olette keskustelleet. Mä olen samaa mieltä muiden kanssa siitä, että on ihan sama saako lapsi ravintonsa tissistä vaiko pullosta, kunhan jompaa kumpaa saa. Tärkeintä on, että lapsi kasvaa, eikä se tapa millä sitä ravintoa saa. Meillä tuo neiti tykkää myös tissillä olla. Hän on...
  13. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Paljon onnea TätiUuu, fruitdrops, Lumi-Marja ja Maija ja poijjaat tyttövauvoistanne! :flower: =) Paljon onnea RiikkaVaan ja Soikku-83 poikavauvoistanne! :flower:=) Tsemppiä vielä omaa vauvaansa odottaville! Täällä ollaan hengessä mukana. :wave: Katja-75 ja PikkuNeiti 6 vrk
  14. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heippa! Onnittelut kaikille vauvan saaneille! :flower: Meillekin syntyi tyttö suunnitellulla sektiolla tiistaina 16.11.2010 klo 8.52. Painoa tytöllä oli 3230g ja pituutta 49 cm. Päänympärys oli 35 cm. Leikkaus sujui hyvin ja nyt ollaan kovaa vauhtia toipumassa siitä. Vieläkin on...
  15. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Tänään tultiin kotiin. Kyllä voikin olla ihanaa olla taas kotona sairaalareissun jälkeen. =) Tyttö on aivan ihana ja mä olen aivan myyty. :heart: Hän on tosi kiltti, eikä juuri turhia itke. Meillä on mennyt hyvin nämä päivät sairaalassa. Imetys on sujunut hyvin, vaikka olen joutunutkin...
  16. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Meille syntyi tyttö tiistaina 16.11 klo 8.52. Mitat olivat: painoa 3230g ja pituutta 49 cm. Olemme vielä Jorvissa ja huomenna päästään kotiin.
  17. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnittelut vauvoista Hipsu86 ja Saana! :flower: :heart: Eveny, kiva kun poika pääsi kotiin. Nyt vain vauva-arjesta nauttimaan. :) Pandalle tsemppiä käynnistykseen! Kiitos taas synnytyskertomuksista. Niitä on kiva lukea ja elää mukana niissä syntymän jännittävissä hetkissä. Täälläkin...
  18. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Paljon onnea OP-81! =) Täällä alkaa olemaan kaikki paikat ja tavarat valmiina. Vauva vain puuttuu. Sitä odotellessa. :) Katja-75 ja PikkuNeiti rv 39+3
  19. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Paljon onnea pojan syntymän johdosta shihtzu!:flower:

Yhteistyössä