Hakutulokset

  1. S

    Tutista ja pullosta eroon, milloin?

    Poika kohta 1v2kk ja meillä luovuttiin tuttipullosta tasan 1v, tutista ei vielä. Ennen 2v ikää ois tarkotus unitutistakin päästä eroon, päivisin ei juuri tuttia syökään.
  2. S

    1v2kk päiväunet

    Meillä poika siirtyi juuri yksiin päikkäreihin ja nukkuu tällä hetkellä öisin 12-13h ja päivällä 1-1½h. Hyvin riittää meidän poitsulle. :)
  3. S

    Lahden seudun mamit?

    Lahden mukkulasta mekin! :wave: Minä 22, isi 33, poika 10kk.
  4. S

    synnytyksenkeston määritys...

    Mulla kysyttiin synnärillä mihin aikaan mielestäni supistukset olivat alkaneet olemaan säännöllisiä ja siitä piti muka kesto laskea, mutta jälkeenpäin äitiyskortista huomasin, että eivät sitä olleet kyllä lähellekkään laskeneet tuosta, vaan ilmeisesti siitä kun kohdunsuu ollut tietyn verran...
  5. S

    Hätäkaste nimet

    Jimi Petteri / Sara Emilia... tuli Jimi Petteri kuten pitikin! :D Meil on ollu nimet jo hyvissä ajoin näemmä suunniteltuina. :whistle:
  6. S

    piilokiveksisyys ja hormonihoito?!

    Löytyisikö täältä ketään kenen pojalla olisi ollut piilokiveksisyyttä ja sitä hoidettu hormoniruiskeilla? Meidän poika on nyt 9,5kk ja tänään lääkärintarkastuksessa taas tarkistettiin kivestilanne, vasen ei ole yhäkään paikoilleen laskenut ja lääkäri laittoi lasten polille lähetteen...
  7. S

    Kauanko esikoisen kanssa synnärillä?

    Perjantai-iltana syntyi poika ja tiistai päivällä päästiin kotiin... elikkäs mitäs se tekee... nelisen päivää. Aiemmin olisin lähtenyt, mutta hirveä hinku oli niillä meitä siellä pitää vaikka kaikki oli ihan ok. :\|
  8. S

    -05 syntyneet

    Poika putkahti maailmaan 2.9. Lahdessa sijaitsemme myö! :wave:
  9. S

    millä rv synnytit?

    poika syntyi rv 41+3 :wave:
  10. S

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    Poika :heart: 55,5cm ja 3865g :heart: rv 41+3
  11. S

    välilihan leikkaushaavan repeäminen

    Jep, mullakin vähän rupes irvistämään, mutta ei tosiaan tehty mitään... siihen syntyi sitten jotain ihmeen granul.kudosta, joka joillain saattaa olla niinkin häiritsevä haavan parannuttua että joutuvat poistattamaan sen, mutta itselläni ei ole kyseinen kudosmuodostuma häirinnyt onneksi.
  12. S

    Gallub:millä viikolla syntyi esikoinen?

    :wave: 41+3 :wave:
  13. S

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    22v on tämä äiskä ja yhden 7½kk:sen pikkupojan omaan. Niin ja yhden sellaisen 33vuotiaan ikuisen lapsen... :D Mut sitä ei kai lasketa...?!!
  14. S

    Yhden lapsen äitejä

    Meillä poika 7½kk, minä oon 22v ja mies 33v (miehellä 1 lapsi ennestään). Suunnitelmissa ei oo toistaseks ainakaan uutta vaavia, miehen mielestä HÄNEN lapsilukunsa alkaisi olla jo täynnä, mutta mutta... mä kyllä voisin ehkä vielä joskus haluta sellaisen pikkusen prinsessan. Tai prinssikin...
  15. S

    03-suunnan äitejä?

    Lahdessa sijaitsee meidän perhe ~> mie22v, mies 33v ja poika 9/05. :D
  16. S

    Paikkakuntagallup

    Tuttu ja turvallinen Lahti. :x
  17. S

    Nyt olis sit kaikki viisurit poistettu...Kauankos on...

    Apuva... :/ Mulla ois ens kuussa edessä alavisurin leikkaus ja kammottaa koko ajatus moisesta! Ehkäpä se kuulostaa karmeemmalta kun oikeesti onkaan, mutta kuitenkin... Hirmunen hammaslääkärikammo kun on. Millain toimenpide se oikeen on? Meneekö kauan? Sanoitkin jo että ei juurikaan sattunu...

Yhteistyössä