Hakutulokset

  1. S

    Farmville 2 naapureita vailla!

    Olisko ketään vapaaehtoista ;)
  2. S

    Kierukanpoiston jälkeen??

    Kumia pitää käytää noin viikko ennen kierukan poistoa, jos ei halua raskaaksi. Teho loppuu heti poistettaessa, mut siittiöt voi elää sen viikon.
  3. S

    Oliko tämä teistä törkeää?

    Tilannetta sen enempää kommentoimatta.. itse nostan 3-vuotiaan joka kerta kassa päätyyn seisomaan ja pakkaamaan ostoksia, kun itse maksan, jos hän ei itse pääse kiipeämään sinne. Ja koskaan kukaan ei oo asiasta sanonut mitään.
  4. S

    Mitä juustoja on eksynyt jääkaappiin?

    aamupala 5 % aamupala 12% Arla Apetina® Snack Aurinkokuivatut tomaatit auraa salaattijuustoa kadet 5% arkijuusto oltermanni raejuusto emmental-mozzarella raastetta Ainakin nuo. Voi sieltä muutakin löytyä :)
  5. S

    vauvan vaatetus..

    Mulla on huomenna 3kk vanha vauva. Lapsen ja itseni kannalta en pidä näistä alusbody-päällyspaita, housut, villapuku, makuupussi, villaviltti, vaununsuoja-viritelmistä. Siinä kun kakka tulee onkin riisumista ja kiljumista. Meillä päällä on body ja potkarit, päällä toppapukupussi ja sit vaan...
  6. S

    Niskakakat joka kerta, mikä vaippa paras?

    Meillä on saman ikäinen niskaturauttelija. Meillä otettiin käyttöön vaan pammersilta isompi koko ja hyvin toimii.
  7. S

    Paras italialainen helsingissä?

    Kiitos! armaan aviomiehen ja pikkuvauvan kanssa meen.
  8. S

    Paras italialainen helsingissä?

    Huomenna olis lapsenvahti ja pastaa pitäis saada :)
  9. S

    Mitä kun lapsi ei vaan syö? Kokemusta kenelläkään :(

    Meillä lapsi ei alkanut syömään kiinteitä. Syynä tod.näk aineenvaihduntatauti. Ikää nyt 3v7kk, elää letuilla ja apteekin ravintoliuoksella, jonka juo tai sit letkutetaan mahaan. Muuten lapsi normaali.
  10. S

    K-supermarketin euron hedelmät

    Em lisäksi meillä oli kookospähkinöitä, pensasmustikoita ja taateleita.
  11. S

    Paljonko vois pyytää Pop:n välikausihaalarista?

    15 olisin valmis maksamaan.
  12. S

    Akryyli vai geelikynnet? Ja miten toi oman kynnen vahvistaminen pelkästään..?

    Omat on tosi lyhyet ja lohkeaa pituussuunnassa kohti kynnen kasvukohtaa, se tekee kipeää. Kasvattaminen ei siis valitettavasti onnistu.
  13. S

    Akryyli vai geelikynnet? Ja miten toi oman kynnen vahvistaminen pelkästään..?

    Auttakaa nyt, jotain näille kynsille on tehtävä, mutta en tajua noista mitään.
  14. S

    Mistä pk-seudulla saa hyvät kynnet?

    Ja kannattaako hankkia geelikynnet vai mitä niitä nyt onkaan? Halpa hinta olis plussaa.. Myös kokemukset tekokynsistä kiinnostaa. Kiitos!
  15. S

    Päästätkö esim. kaupassa edelle..

    Mulle kävi sama, paitsi kyseessä oli suomalainen mummo, jolla olikin se perästä vedettävä mummokärry ihan täynnä ruokaa. Ja kädessä näkyvillä oli se yks kahvipaketti tai mikälie. Siinä sitten odotin, kun mummo lastas tavaraa...
  16. S

    Totta se on!: Raskaus pilaa hampaat!

    Mut onneksi nyt tiedät :) mulla oli bulimia viitisen vuotta ja sen jälkeen kolme raskautta, josta ekaa oksensin 40viikkoa, tokaa 30 ja kolmatta 20 viikkoa ja reikiä ei yhtään ja hampaat kunnossa. Se on todellakin ihme, mutta purkan nimeen vannon.
  17. S

    Totta se on!: Raskaus pilaa hampaat!

    Oksentamisen jälkeen hampaita ei saa missään nimessä harjata!! Hapot hampaiden pinnalla+harjaaminen vie varmasti kiilteet. Oksentamisen jälkeen purkka suuhun, mikä tasaa happohyökkäyksen ja hampaiden pesu vasta parin tunnin jälkeen oksentamisesta.

Yhteistyössä