Onko ketään pakotettu synnyttämään perätilavauva alakautta?

Haluan sektion. Lapsi on perätilassa/vähän poikittain. 39.raskausviikko menossa ja kukaan ei kuuntele, että HALUAN sektion. Lantiossa kun on tilaa, kaiken PITÄISI mennä hyvin. Pitäisi ei riitä miulle. Onko kellään kokemusta tästä taistelusta?
 
dsffsf
Haluan sektion. Lapsi on perätilassa/vähän poikittain. 39.raskausviikko menossa ja kukaan ei kuuntele, että HALUAN sektion. Lantiossa kun on tilaa, kaiken PITÄISI mennä hyvin. Pitäisi ei riitä miulle. Onko kellään kokemusta tästä taistelusta?
sulla on oikeus sektioon.. ja sitä paitsi parempi syy on toi kun pelkosektio...

mulla on neljä lasta ja yhden synnyttänyt perätilassa ja ei kiitos ei ikinä enää...
 
"..."
Mulle ekassa synnytyksessä sanottiin että et yli 3 kg lasta alakautta saa ulos (tehtiin hätäsektio ekassa koska synnytys käynnis ja lantiokuva edelliselt päivält näytti ettei mahdu.)

Tokassa sanottiin että hyvin piisaa lantio, 58h olin synn.salis supistukset 5-8min välein, kunnes istukka repes ja sykkeet katos. Lääkäri sano et ei ollu ihme ettei syntyny ku pää ei mahtunu lantioon.

Pyydä lantiokuvat.

Mä oon ihan normi kokoinen nainen, kokoa 40, ja aattelivat ronskin kokoni piisaavan...
 
"vieras"
Oot ilm. synnyttänyt aiemmin? Yleensäkin on outoa, että tuossa tilanteessa eivät anna sektiota, ja jos olet ensisynnyttäjä niin tilanne on käsittämätön. Nyt sitten otat yhteyttä korkeimpaan tahoon, vaikka lehtiin ja Karpoon jos ei muu auta! Sulla on oikeus päättää sun kropasta.
 
Siis takana on kaks normi synnytystä ja sanoin, että raivotarjonnassa synnytän mielelläni alakautta. Synnytystapaarvio tehtiin liian myöhään ja kääntäminen epäonnistui. Lääkäri lupasi sektion 41+6 jälkeen.. anna kaikki kestää.. Lantio on kuvattu, mahtuu mahtuu, mutta silti en suostu. Perheessä on jo yksi erityislapsi ja synnytyksen möhlimisen takia en toista tahdo. Jos muuten erityinen annetaan, niin mielellään otan vastaan, mutta ei tämmösen takia.
 
Gogonaatti
Mä jouduin käymää tappelun, että sain oman perätila vauvani sektiolla ulos. Onneksi viime metreillä sattui mukava lääkäri joka päätti toteuttaa toiveeni. (Itkin ja roikun hänen lahkeessa kiinni) pidä pääsi, vaadi sektiota.
 
"Hanna"
Minä sain ilmoittamalla sektion tyksissä 2007.
Mutta oli hätäsempi keikka.

Lapsi oli perätilassa ja sain raskausviikolle 38 ajan synnytystapa arvioon.
raskausviikolla 37+0 meni lapsivesi ja lähdettiin tyksiin.
Siellä sanoin tullessani, että on perätilassa ja synnytystapa arvio olisi ensiviikolla.

Sain sairaalavaatteet päälle ja kätilö vei lääkärin ultrattavaksi.
Hän totesi perätilan ja sanoi, että otettaisiin kuvat ja katotaan mahtuuko alateitse tai tehdään sektio.
Ilmoitin, että sektio ehdottomasti ja se tehtiin sitten.

Mietin, että jos lapsi olisi syntynyt laskettuna aikana, niin olisin varmaankin joutunut tuosta sektiosta neuvottelemaan, mutta nyt kun lapsivesi oli jo mennyt, niin sektio halukkuuteni ilmoitus riitti ja terve pieni tyttö tuli :)
 
"puddighinu"
voi herra isä...kyllä se on vaan saatava se sektio. Meillä päin ei yhtäkään perätilavauvaa synnytetä alakautta, piste. Siihen on varmastikin omat painavat syynsä. Saikso sen sktion jos menee yksityisenä potilaana? Tietty se sitten maksaa mutta...
 

Yhteistyössä