Hakutulokset

  1. pähkinäinen

    Hinta-laatusuhteeltaan PARAS talvipuku on merkiltään..?

    Yritän tehdä tästä galluppia, mutta saas nähdä onnistuuko. Perustele vastauksesi!
  2. pähkinäinen

    kertokaapa tästä reimatecin haalarista..??

    Keltainen Kettu - Reimatec talvihaalari Evanesco - red (396) "Nepparit fleece- tai villahaalarin kiinnittämistä varten." Eli millanen vuori tässä sitten on? onko se fleece mukana vai pitääkö ostaa erikseen? ettäkö tällä ei tarkene ilman sitä fleeceä tuohon hintaan?
  3. pähkinäinen

    Parviainen ja Saana

    Parviaisen suhdefarssi: Keskiviikkona vasta virallisesti naimisissa - MTV3.fi - Viihde - Uutiset voi hyvä ihme. en tajua moista paria. eikös muuten tuolla eukolla ole lapsi jo? ihan kun oliin jostain lukenut? mutta onko tää tyttö nyt sitten vaan joku wannabe julkkis joka yrittää parviaisen...
  4. pähkinäinen

    Hauskoja youtube pätkiä

    Laitetaanko aamupäivän piristykseksi hassuja pätkiä youtubesta? Minä repesin eilen illalla totaalisesti kun taas vahingossa törmäsin tähän "teroon" Terojen koettelemus - YouTube Ja sitten tämä Rihanna imitaatio, jonka jälkeen ei kestä kuunnella koko biisiä repeemättä :laugh: Only...
  5. pähkinäinen

    Millä saan taaperon syömään?? *huoh*

    Mä olen huolissani tuosta tytöstä ja sen painon kehityksestä. 2,5v tyttö ei paina kun 11kg ja se paino on pysynyt tosi pitkään samana. Se ei vaan nouse, mutta ei ole kyllä ihme kun tyttö ei syö juuri mitään. Kaikki keinot olen koittanut ja tarjonnut vaikka mitä. Rasvalisät on käytössä ja...
  6. pähkinäinen

    särkänniemen top3

    Tuli tuosta toisesta aloituksesta mieleen, että kysytäänpäs palstamammojen huvipuisto hurjastelu mieltymyksiä! Eli Särkänniemen top3 laitteet? entäs mihin teitä ei saa millään? itselläni on 1. tornado 2. halfpipe 3. troika (veikkaan että troikan paikan varastaa tänä vuonna tyrsky :P...
  7. pähkinäinen

    Ruotsalaiset pelastajat

    Seuraako joku sitä sarjaa? Eikös ole joku vastaava suomalainenkin sarja missä on myös ambulanssit ja palomiehet mukana, vai onko se vaan se poliisit? Ei ole tullut töllöä katsottua aikoihin mitään muuta kun tuota sarjaa. ..se poliisi Magnus :p :p
  8. pähkinäinen

    Veisittekö lapsenne mielenosoitukseen?

    Monestihan näitä näkee, mutta kyllä taas ei voi kun ihmetellä mitä näidenkin vanhempien päässä liikkuu, kun lapsensakin tuonne raahaavat. Nyt siis Libyan tilanteesta kyse, mutta noin yleisestikin ajateltuna mä en tajua. Itse en veisi kyllä lapsiani lähellekään tuollaisia tapahtumia Mitä...
  9. pähkinäinen

    Halens.fi

    Minkälaatusia on Halenssin vaatteet noin yleisesti ottaen? Ekaa kertaa tuonne nettikauppaan nyt eksyin ja siellähän olisi joitakin ihan mun näkösiä vaatteita. Ja onko ne koot ihan napakoita niinkun kuvat antais olettaa? Jos mietin vaikka Elloksen vaatteita, niin ne tuntuu aina olevan hurjan...
  10. pähkinäinen

    vk-vaatteista, lindex

    Huusin huutiksesta tytölle semmosen bamse välikausitakin fleecevuorella, missä on semmonen kumimainen pinta. Löytyykö lindexiltä vastaavia housuja, vai onko sitten otettava ihan perus kurikset tai vk-housut?
  11. pähkinäinen

    pissittää! onks mulla pieni rakko vai mikä hitto on?

    Onko mulla normaalia pienempi virtsarakko vai mistä tämä johtuu, join tässä siis muumilimpparipullon 0,5litraa ja taas sen aikana juostava 2kertaa vessassa kun aivan tuskainen hätä on! Saman olen moneen kertaan todennut jos olen vapaalla ja otan siideriä, kaverit kittaa vaikka miten ilman...
  12. pähkinäinen

    fresh&easy kissanhiekka

    käyttääkö kukaan kissoilleen sitä? oletteko tyytyväisiä? minä ostin toissapäivänä ekaa kertaa sitä ja tänään olen ihmetellyt kun kissa on ihan kun valkoisen jauhon peitossa, sitä on eniten hännässä,mutta selässäkin on. mietin ja mietin, enkä muuta keksinyt, kun että se on varmasti sitä hiekkaa...
  13. pähkinäinen

    suosittele kissanhiekkaa!

    kaikenmaailman pelletit ja cassius kissanhiekka on todettu meillä huonoksi. Paakkuuntuvaa tahdon, mutta mikä on hyvää eikä haise ihan hirveälle niinkun tuo cassius vaikka miten vaihtaa? Mitä ne valkeat hiekat on? kelpaakohan ne kissalle ihan yhtälailla tuon tavallisen hiekan jälkeen?
  14. pähkinäinen

    menkat ja kova paineen tunne alapäässä. kohtalotovereita?

    Tää vaiva imesty raskauksien aikana ja paheni synnytysten jälkeen. Ihan järkyttävä paineen tunne tuolla alhaalla kävellessä ja seistessä ja saa kiemurrella että pystyisi jotenkin olemaan. Menkkojen aikana siis lähinnä, joskus muutenkin jos pitempään pitää seistä. Tosi inhottavaa, mahtaakohan se...
  15. pähkinäinen

    Nukkumatti-elokuva

    Minkäikäisten kanssa olette käyneet katsomassa? Kuulin, että se olisi vähän pelottava. Millaisia kohtaksia siinä mahtaa olla, uskaltaako sitä lähteä pojan kanssa katsomaan?
  16. pähkinäinen

    En voi ikinä enää kuunnella Rihannan biisiä, ettekä tekään tämän jälkeen..

    Siis voi kamala minkä menin katsomaan pari viikkoa sitten vähän vahingossa :o Ennen tykkäsin jopa Rihannan Only girl in the world biisistä, mut nyt jokaikinen kerta kun kuulen sen, niin nään tämän päässäni: YouTube - Only Girl In The World(With Me)
  17. pähkinäinen

    Norton internet security vs f-secure

    Kumpi parempi, onko eroja? Taas se aika vuodesta, kun pitää uusia/päivittää virusturva. Mulla on nyt käytössä tuo Norton, mut tuntuu että kone on ihan törkeen hidas ja rutisee kokoajan. Voiko se johtua tuosta virusturvasta? Kaupassa katselin f-securea ja siinä luki ettei sen pitäsi...
  18. pähkinäinen

    Saako päiväkodin joulujuhlassa valokuvata?

    Onko jotain yleistä sääntöä, tai ottaakohan kovin moni nokkiinsa? Mihinkään yleiseen levitykseen en kuvia ajatellut laittaa.
  19. pähkinäinen

    sähköiskuja selässä

    Mistähän mahtaa johtua, kun saan kummia sähköiskutuntemuksia selän lihaksiin kumartuessa? Äsken kun tuossa imuroin ja moppasin lattiat, niin lähes joka kerta kumartuessa napsahti selässä ja välillä nytkähti kunnolla lihaksessa. Ihankun sähköiskuja olisi saanut. Jännä juttu.
  20. pähkinäinen

    Suosittele lämpimiä rukkasia kylmäsormiselle tytölle!

    Reiman ja Ciraffin rukkaset testattu villalapasten kanssa ja tytön sormet on joka kerta aivan jäässä. Mitkä olisi lämpimät rukkaset? Tai myydäänkö jossain lasten nahkarukkasia, niitä en ole missään nähnyt kaupoissa täällä.

Yhteistyössä