pissittää! onks mulla pieni rakko vai mikä hitto on?

Onko mulla normaalia pienempi virtsarakko vai mistä tämä johtuu, join tässä siis muumilimpparipullon 0,5litraa ja taas sen aikana juostava 2kertaa vessassa kun aivan tuskainen hätä on! Saman olen moneen kertaan todennut jos olen vapaalla ja otan siideriä, kaverit kittaa vaikka miten ilman vessataukoja, mutta mulle riittää puoli pulloa sidukkaa ja sitten alkaa vessarumba. Ja ai kauhistus sitä rakko räjähtää-tunnetta, joka ehtii aina autossa tulla ennekuin baariin ja vessaan asti pääsee.

Voiko tästä "parantua"? :D Tai sanokaa nyt et joku muukin on pienirakkoinen niin helpottaa :LOL:
 
:attn: No täällä on yksi minirakon omistava paikalla ja voin sanoa että raskauden aikana se oli yhtä hemmettiä, ois ollu helpompi laitattaa katetri kun sai sen miljoona kertaa juosta vessassa. Kyllä se on nytkin että jos tiiän että pitää jonnekkin mennä niin ettei pääse välttis vaikka tuntiin vessaan niin mitään en uskalla juoda ettei sit joudu kärvistelee helvetin tuskissa :D
 
ei mun normaalisti tarvii päivän mittaan käydä kun muutaman kerran, mut tää ongelma on just silloin kun juon yhtäsoittoo 0.5l pullon. jos joisin sen pitkin päivää niin ei mitään ongelmaa.
ja taivas niitä raskausaikoja,silloin kyllä oli ongelmaa kerrakseen, mihinkään ei voinut mennä ellei ollut kartottanut tarkkaan matkan varrella olevia vessoja!
 
.......
Mullakin on yliaktiivinen rakko, on ollut jo iät ajat, joten sen kanssa on oppinut elämään.

Mä en viitsi edes juoda mitään siidereitä, kun niistä tulee ongelmia. Elegantisti vaan pitää naukkailla jotain viiniä :)

Ja kahvin kanssa saa olla tarkkana, se kun pissittää oikein erityisen pahasti. Pitää tietää, miten paljon elimistö mitäkin nestettä sietää, niin selviää paremmin. Nuo pissatuskohtaukset on ihan kauheita, kun joutuu vartin välein juosta vessassa ja silti tuntuu, että rakko räjähtää...
 
Se oikeasti yliaktiivinen
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen;23181875:
ei mun normaalisti tarvii päivän mittaan käydä kun muutaman kerran, mut tää ongelma on just silloin kun juon yhtäsoittoo 0.5l pullon. jos joisin sen pitkin päivää niin ei mitään ongelmaa.
ja taivas niitä raskausaikoja,silloin kyllä oli ongelmaa kerrakseen, mihinkään ei voinut mennä ellei ollut kartottanut tarkkaan matkan varrella olevia vessoja!
No höh, eihän sulla ole mitään ongelmaa olemassakaan. Turhia valittelet.
 
asian kanssa painiskeleva
Onko kellään mitään tietoa siitä, miten kyseistä vaivaa hoidetaan. Minulla on jatkuvasti tunne, että rakko on täynnä, mutta kun menen pissalle, niin ei sieltä tule paljon mitään. En halua juoda paljoa arkisin, mutta vapaapäivillä juon paljon nestettä poistavia juomia esim. karpalomehua, siinä toiveessa, että virtsarakko venyisi. Paskamaista.
 
J-t harmaana
Täällä kanssa yliaktiivisen rakon omistava. Inhottavaa kyllä kun joutuu koko ajan lamppaamaan vessassa. Ja jännitys pahentaa asiaa: reilu viikko sitten olin olkapääleikkauksessa ja sitä odotellessani kävin parin tunnin ajan vessassa 10 min välein... ARHG.
 
asian kanssa painiskeleva
Taitaa olla parasta jättää kahvi kokonaan pois, siihen asti, kunnes saan vaivaan muuten apua. Lantionpohjalihasten jumppaus ja smartballsit on kyllä tuttuja, mutta voiko virtsarakkoa saada venymään?
 
"vieras"
No siis mullakin on jos juon jtn: Limpparia, teetä, kaakaota tai sokerista mehua. Niin se pissittää n. 5-10 minuutin välein. Ja nyt on ruvennu vähän karkkikin pissittämään välillä, mutta sitten olen iha normaali, kun on käyny muutaman kerran vessassa sen juonnin jälkeen.
 

Yhteistyössä