Hakutulokset

  1. Barbamama35

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    MeMaMi: Ei ne tissit enää samalla tavalla paisu kuin ensimmäistä odottaessa :D Mulla ainakin kuusi raskautta on venyttänyt rintojen ihoa ja nännit suurentuneet niin paljon, ettei enää oo mitään kipuja tms. Tietty rinnat täyttyy sitten maidon noustessa pinkeiksi, mutta sehän tasaantuu taas jonkin...
  2. Barbamama35

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Nuu_Nuu: Meillä on kehto sitä varten :) Vauva kyllä nukkuu suurimmaksi osaksi meidän vieressä, mutta kehdossa voi nukkua esim. päikkärit.
  3. Barbamama35

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Kipuja on tosiaan hyvin monenlaisia raskauden aikana. Tässä on yksi hauska animaatio, mistä näkee hyvin mitä vatsassa tapahtuu mm. sisäelimille: Vau.fi – Raskausanimaatio Tuon kun katsoo, ei enää ihmettele niitä kolotuksia ja loppuvaiheen tuskaisuutta yhtään ;) Mies tulee mukaan ultriin ja...
  4. Barbamama35

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Missy1985: :wave: Viime kesäkuun porukasta taisi olla täällä joku muukin, jos oikein muistan. Meilläkään tämä jouluvauva ei ollut ihan suunniteltu juttu :whistle:
  5. Barbamama35

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Itse taas odotan sitä np-ultraa ennen kuin liityn fb-ryhmään. Ei siksi, että pelkäisin jonkun kaverin huomaavan jotain. En vaan halua liittyä sinne juttelemaan omalla nimellä henkilökohtaisia juttuja, jos vaikka jokin onkin pielessä ja kohta joutuisi poistumaan häntä koipien välissä... Ne jutut...
  6. Barbamama35

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Fb ryhmän jäsenten rajaaminen ulkopuolelle määrän vuoksi tuntuu minusta aika hölmöltä. Olen mukana yhdessä toisessa porukassa missä jäsenmäärä rajattiin. No ei mennyt kuin pari kuukautta ja porukka oli selkeästi jakaantunut kahteen kuppikuntaan. Toiset sitten päättivät perustaa oman ryhmän ja...
  7. Barbamama35

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Täälläkin ollaan kotosalla :) Syksyllä on tarkoitus tehdä töitä kotoa käsin, mutta kuopus hoituu siinä samalla. Yksi inhottava raskausoire vaivaa taas: hiustenlähtö. Kuopus on vasta vajaan vuoden ja luulin jo tulevani kaljuksi hänen odotus ja imetysaikana. Nyt sama vaiva alkoi taas. Hiuksia...
  8. Barbamama35

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Joliana ja ralliruutu: :hug: Voimia ja onnea uuteen yritykseen! Pahoinvointia, väsymystä ja mielialojen heittelyä täälläkin... Ei ole paljon jaksanut edes kirjoitella tänne viime aikoina. Toivottavasti olet paranevat pian!
  9. Barbamama35

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Kaikki uudet: Tervetuloa mukaan porukkaan! Maisa80: Hoidan lapset itse kotona. Päivähoidolle ei ole meidän tilanteessa tarvetta nyt eikä jatkossakaan. Isommat ovat jo koululaisia, mutta iltapäiväkerhoissa eivät ole koskaan olleet. Kuopusta hoitelen tällä hetkellä hoitovapaalla ja samaa rataa...
  10. Barbamama35

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Joo meidänkin neuvolassa tosiaan ennen tehtiin noin eli noi muut testit tehtiin neuvolan kautta. Mun mielestä tää uusi käytäntö on hyvä. Ei tarvii kuin kerran käydä testeissä eli säästyy oma vaiva siltä toiselta käynniltä ;)
  11. Barbamama35

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Naurattaa vaan välillä, että niitä testejä täytyy aina ottaa. On kuitenkin otettu muutaman vuoden kuluessa jo useampaan kertaan ne eikä ole koskaan ollut mitään, olen miltei nelikymppinen, naimisissa ja odotan neljättä lasta. Kaiken lisäksi ollaan terkkojen kanssa tuttuja ihan muutenkin. Hölmöä...
  12. Barbamama35

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Pissanäyte on klamydia testiä varten. Ehkä saat sen purkin sitten vasta siellä Tyksissä? Tietty silloin pitää tosiaan muutama tunti pidättää pissaa eli hassua, jos siitä ei saa ohjeita etukäteen. Mulle sanottiin neuvolassa noi ohjeet eli pari tuntia vähintään pitää pissan olla rakossa ennen...
  13. Barbamama35

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Se np-ultran yhteydessä annettava virtsanäyte on sukupuolitauti testejä varten (hiv, hepatiitti, klamydia ainakin). Jokainenhan joutuu käymään niissä testeissä raskauden alkupuolella. Käytäntö on muuttunut vuodessa meidänkin neuvolassa. Vielä edellisen kohdalla käytiin antamassa veri- ja...
  14. Barbamama35

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Maisa80: Onpa sulla ollut todella pieniä vauvoja! Mun vaavit ovat olleet n. 3,5kg 4,5kg ja 3,8kg. Suurin viihtyi masussa pari viikkoa muita pidempään ja pituuttakin oli kertynyt 55cm. Saa nähdä millainen tämä neljäs mahtaa olla :) Synnytystapa-arvio tehtiin mulle esikoisesta. Muistelen...
  15. Barbamama35

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kettula: :hug: Voimia! tömpsis: Ihana kuulla, että olikin väärä hälyytys! Minullakaan ei varhaisultrassa viikot vastanneet sitä mitä kiertoni, ovulaatiotuntemusta ja raskaustestien perusteella odotin. Juttelin tänään asiasta neuvolassa ja pääsen sitä kautta ylimääräiseen ultraan ensi...
  16. Barbamama35

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Tervetuloa kaikki uudet! :wave: tömpsis: Voimia ja onnea huomiseen! Varhaisultrassa käyty. Yksi sikiö ja syke näkyi kohdussa. Kaikki siis siltä osin hyvin. Laskettu aika muuttui sillä viikkoja olikin vasta 6+4 eikä 7+1 niinkuin olin ajatellut. Laskettu aika siirtyy siis tammikuun...
  17. Barbamama35

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Oikein ihanaa äitienpäivää teille kaikille! :flower: tömpsis: Kuulostaa hyvältä, että kivut ja vuoto alkaa helpottaa. Toivottavasti on tosiaan "vaan" joku tulehdus tai istukka kohdunsuulla vuotelee tms. Kerrothan kuulumisia tänäänkin. Me jännätään kovasti sun puolesta. Liikkeiden...
  18. Barbamama35

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Voi tömpsis :'( Toivon niin kovasti, että nyt olisi kysymys jostain muusta kuin keskenmenosta. Miten voit tällä hetkellä? Kyllä mä lähtisin sinne päivystykseen, jos kivut tai vuoto yltyy. Nukkuisiko teidän esikoinen vaikka rattaissa siellä päivystyksessä? Saisitteko hänet jonnekin hoitoon tai...
  19. Barbamama35

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Täällä on kanssa alkanut tuo tiettyjen ruokien ällötys. Esimerkiksi kaikki makeat ällöttää ja välillä maitotuotteetkin. Suolaista tekee ihan ÄLYTTÖMÄSTI mieli. Tästä olenkin päätellyt, että poika on tulossa =) Tyttöraskauksissa tekee mieli makeaa ja pojista suolaista. Näin mulla ainakin on...
  20. Barbamama35

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Hoika: Laita Nimialle yksityisviestinä oikea nimesi ja kuvaile fb profiilikuvasi, niin hän voi liittää sinut ryhmään mukaan :)

Yhteistyössä