Hakutulokset

  1. S

    Mikrohedelmöitys ICSI

    Moi, Tässä minun vastaukseni kokemuksista ICSI:stä??? - miten helposti raskaus lähti käyntiin? Ensimmäisestä ICSI tuoresiirrosta saimme keskenmenon rv 5 ja yksi ja ainokaisemme alkio ei selvinnyt sulatuksesta. Toisesta ICSI olen nyt raskaana rv8. - kuinka monta yritystä tarvittiin...
  2. S

    Kiveskohju

    Hei, Onko täällä ketään, jonka miehellä on todetty kiveskohju ja tästä johtuva siittiöiden vähyys, epämuotoisuus ja liikkuvuuden huonontuminen? Valitsitteko hoidoiksi ICSI? Ja onnistuiko se? Meillä takana yksi hoito, josta kemiallinen raskaus. PAS:in sultaus ei onnistunut, alkio...
  3. S

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Ilmottaudun uutena. Meillä yritystä kesästä 2009. Kesällä 2010 mieheltä löydetty kiveskohju--> alentunut määrä siittiöitä, suurin osa epämuodostuneita ja liikkuvia on vain muutama prosentti. Tässä siis syy lapsettomuuteen. Yritimme syksyllä 2010 ensimmäisen icsi-hoidon, josta kemiallinen...
  4. S

    Toiseen ICSI-hoitoon, muita? Kokemuksia.

    Kiitos kaikille tsemppauksesta :) Päätimme lähteä nyt toiseen hoitorumbaan. Lumipuu kommenttisi rohkaisivat hirveästi. Olen nimittäin itsekin miettinyt sitä, onko raskautuminen mahdollista, kun viimeksikin saimme vain kaksi alkiota. Toinen siirrettiin ja toinen ei selvinnyt sulatuksesta. Ja...
  5. S

    Toiseen ICSI-hoitoon, muita? Kokemuksia.

    Hei, Olemme yrittäneet esikoistamme nyt reilun 1,5 vuotta. Hoitoihin hakeuduimme heti vuoden jälkeen. Lapsettomuutemme johtuu miehen kiveskohjuista, jonka vuoksi siittiöiden liikkuvuus, määrä ja muoto ovat normien alla. Olemme tehneet ensimmäisen ICSI hoidon, josta saimme yhden alkion...
  6. S

    Ekat raskaus oireet??

    Moi.. Haluisin kysyä teiltä, onko kellään ollut vastaavaa... Ensinnäkin, olemme yrittäneet lasta 10kk ja meidät on jo todettu lapsettomiksi, johtuen miehestäni. Mahdollisuudet saada luonnollisesti lapsi on kuin saisi lottovoiton. Hedelmöityshoidot alkaisivat nyt syksyllä. Nyt kuitenkin...
  7. S

    Siittiöiden vähäinen määrä/ml

    Meillä 9milj./ml ja vain 30% liikkuu eteenpäin.. Epätoivo alkaa iskeä vuoden yrittämisen jälkeen. Lääkäri ehdotti harkitsemaan syksyllä aloitettavaa inseminaatiota tai koeputkihedelmöitystä..Siihen se on varmasti ryhdyttävä, kun tuskin noilla luvuilla luomuna voi raskaaksi tulla.
  8. S

    Laskutus Graviditaksessa

    Paljonko maksoi teillä noi alkututkimukset?? Olen itse menossa ensi viikolla ja pohdin, että selviänkö alle 200e?
  9. S

    Niukat kuukautiset, ohut kohdun limakalvo(ko)?

    Ajattelin aloittaa uuden keskustelun tästä aiheesta..Toivottavasti saisin vastauksia kysymyksiini :) Eli olemme yrittäneet 11kk mieheni kanssa lasta, mutta sitä ei kuulu. Aina menkat alkavat. Menkat kesätävät minulla kuitenkin vain yhden päivän kunnollisina, jonka jälkeen tulee niukkaa...

Yhteistyössä