Hakutulokset

  1. Q

    Kaupassa nähtyä...

    No tulihan se sieltä :laugh:
  2. Q

    Mihin syömään Kuopiossa?

    Amarillo, Hiillos, Harald...
  3. Q

    No niin otahan Irmeli tissi-imut ennen kuin lähdet kouluun! Kaunistahan tämä on! *kuva*

    Ei tossa mun mielestä mitään perverrsiä ole, vaan kyse varmaan enemmän siitä, ettei äiti jollain tavalla haluaisi päästä irti lapsesta. Tossa iässä voi halia ja olla lähekkäin ilman tissiäkin, onhan ton ikäisillä jo vähän outoa :o
  4. Q

    Kaverit kutsui itse itsensä meille iltaa istumaan...

    Voithan tällä kertaa tehdä poikkeuksen ja ostaa valmiina jotain jos siltä tuntuu. Eiköhän ne vieraatkin ymmärrä, että tällä ilmalla ei kuumassa keittiössä kauheasti jaksa hääräillä =)
  5. Q

    Mitä mieltä olette mieheni käytöksestä viime yönä?

    Ihan kohtuulliselta kuullostaa, että myös mies välillä vauvaa syöttäisi kun kuitenkin noinkin myöhään menee. Yöllä kun molemmat on väsyneitä, voi kuitenkin pienetkin asiat tuntua isommilta kuin mitä ne oikeasti onkaan. Ja ymmärrän senkin hyvin, että haluat myös viettää miehesi kanssa iltaisin...
  6. Q

    mitä teillä syödään tänään?

    Jos perinteet pitää paikkansa niin perjantaina syödään tacoja :D
  7. Q

    TOSI KIVA- teini aikoo sitten jäädä lorvimaan peruskoulun jälkeen,

    Kyllä varmasti löytyy joku paikka kun jaksaa vaan katella. Sit kyllä laittaisin teinin selkä seinää vastaan jos ei mitää aio tehdä :kieh:
  8. Q

    HOHOI KUOPION ÄIDIT!

    Heippa vaan. Olen 24 vuotias kahden lapsen äiti kuopiosta. Lapseni ovat 2,5 vuotias tyttö ja 11 kk vanha poika. Mies on kesän töissä toisella paikkakunnalla ja myös aika monet kaverini lähtivät kesätöihin muualle, joten olisi mukava saada kohtalotovereita täältä :D Alkaa välillä...
  9. Q

    Kuopiosta leikkiseuraa

    Täällä myös yksi äiti lapsineen leikkiseuraa vailla =) Tyttö 01/08 ja poika 07/09. Asutaan keskustan tuntumassa... Tyttö varsinkin kaipaa leikkiseuraa varsinkin kun näin kesällä kaikki kerhot yms kiinni.
  10. Q

    Kuopion äipät!

    Heippa vaan. Olen 24 vuotias kahden lapsen äiti kuopiosta. Lapseni ovat 2,5 vuotias tyttö ja 11 kk vanha poika. Mies on kesän töissä toisella paikkakunnalla ja myös aika monet kaverini lähtivät kesätöihin muualle, joten olisi mukava saada kohtalotovereita täältä =) Alkaa välillä vähän...
  11. Q

    Synnytyksen käynnistys?

    Heips, minun molemmat synnytykset käynnistetty ja molemmista aivan erilaiset kokemukset. Eka synnytys käynnistettiin kapseleilla raskausmyrkytyksen takia ja rehellisesti sanottuna ei ollut miellyttävä kokemus. Ensin ei pitkään aikaan tapahtunut mitään ja laitettiin toinen kapseli. Synnytys...

Yhteistyössä