Mihin syömään Kuopiossa?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Siis ei mikään kovin kummallinen paikka, rento ja mukava..ennen kaikkea hyvää ruokaa..ja sellainen jossa ei kateltaisi tällaista nuorta parikymppistä paria ihan hölmösti, ei mikään papparavintola! Miehen kanssa kaksin lähdössä ja asutaan kuopiossa mutta ei olla käyty missään syömässä täällä vielä. :D
 
sh-äiti
Itse en koskaan halua mennä mihinkään Rossoon tms, vaan jos menen ulos syömään niin haluan saada mahan täyteen ja menen joko Raxiin, tai johonkin ruokapaikkaan missä on seisovasta pöydästä ihan perus kotiruokaa. Ärsyttää ruoka-annokset joka tuodaan pöytään ja siinä on pari lohkopotun palaa ja pieni pihvi ja muutama kauniisti leikattu kurkkusiivu. Ja sillä pitäisi maha tulla täyteen;)
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Itse en koskaan halua mennä mihinkään Rossoon tms, vaan jos menen ulos syömään niin haluan saada mahan täyteen ja menen joko Raxiin, tai johonkin ruokapaikkaan missä on seisovasta pöydästä ihan perus kotiruokaa. Ärsyttää ruoka-annokset joka tuodaan pöytään ja siinä on pari lohkopotun palaa ja pieni pihvi ja muutama kauniisti leikattu kurkkusiivu. Ja sillä pitäisi maha tulla täyteen;)
Tai sitten menen johonkin äh....pitseriaan, hyvää ruokaa ja maha tulee takuulla täyteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Itse en koskaan halua mennä mihinkään Rossoon tms, vaan jos menen ulos syömään niin haluan saada mahan täyteen ja menen joko Raxiin, tai johonkin ruokapaikkaan missä on seisovasta pöydästä ihan perus kotiruokaa. Ärsyttää ruoka-annokset joka tuodaan pöytään ja siinä on pari lohkopotun palaa ja pieni pihvi ja muutama kauniisti leikattu kurkkusiivu. Ja sillä pitäisi maha tulla täyteen;)
Mulla tulee aina maha täyteen Rosso ruuista. Siihen salaattia ja leipää, joten aivan hyvä ja jopa maha täynnä. Miehellä ei huitasekaan.
 

Yhteistyössä