Hakutulokset

  1. M

    VENAKKO MILANNA, asiaa

    jos nyt palstalla ilmottaudu heti :D
  2. M

    IHANAN piristävä musavideo

    Munamies - Pomppufiilis - YouTube ekaa kertaa katoin, ja on se kyl hellyyttävä :heart: nyt mullakin on samat fiilikset :D
  3. M

    Keräydytään kaikki hereillä olevat tähän ketjuun

    Kaikki ilot,surut,vuodatutukset,vonkaukset ja muut "aloitukset" tänne samaan :) On niin paljon helpompi seurata :D
  4. M

    Mennäänköhän me

    Sitten ensi kesänä naimisiin :heart: =)
  5. M

    Hyvää ja HAUSKAA juhannusta!!!

    Just tultiin sisään rillaamasta ja aletaan kohta syömään (lapset mummolassa) sitten saunaan ja naatititaan :D Mies just sääti musan sopivalle.... NAUTTIKAA KAIKKI!!!!! Hauskaa jussia :p :cool:
  6. M

    Vinttikoirista tietäviä?

    Naapurissa on vinttikoiria. Ne on tosi laihoja, tiedän et niiden pitääkin olla mut nää on mun mielestä sairaan laihoja, kaikki luut näkyy. Mitä netistä kattelin kuvia niin ei näyttäneet samalta. Mm. hännäntyven vieressä paistaa luut, onko normaalia? Nää koirat juoksee asutusalueella vapaana...
  7. M

    Tää on aivan kauheeta!

    Eipä tarvinu tänä yönä nukkua, kiitos hyttysten |O Onko muilla paljon hyttysiä? näitä on niin paljon ettei ole vielä koskaan ollut, meneehän se yö näinkin, hyttysiä tappaen :xmas:
  8. M

    Kertokaas tyhmälle

    Mitä tarkoittaa tuo kirjekuori tuossa aloitusten edessä... lähinnä kun siinä on se "siirretty"? Kattelin vaa ku oli tuossa se törkeä aloitus ja sit tuli just toi teksti, meneekö ne suoraan poliisille tms. Juu, olen vähän tietämätön näissä :ashamed:
  9. M

    Etsikää!

    Viittiskö joku etsiä sen keskustelun tältä viikolta jossa oli linkkejä niihin vironkoiriin ja muihin kotia etsiviin...:) Kun en ite osaa täältä niitä hakea...
  10. M

    Kadonneet

    Ketkä on katsonut näitä? Niin kauheaa ajatella et omille rakkaille kävis näin ja tippa silmässä näitä aina katsoo...:'( Voi sitä omaisten tuskaa
  11. M

    Nettipeli hukassa

    Eli kuka tietää mikä peli kyseessä Oliskohan ollu pelikoneen? en nyt muista. Mutta semmonen "lapsellinen" jossa on iso örkki, jonka nenästä piti venyttää limaa ja ampua sillä jotain pienempiä tyyppejä, ettei ne päässy lähelle. Olihan nyt tarpeeksi vaikeasti kuvailtu :ashamed:
  12. M

    mitä vittua?

    mitä täällä tapahtuu? venäläinen tulee takas ja palsta aivan sekaisin??!! ei oikeuksia lukea jotai ketjua yms. MIKSI??
  13. M

    Onko tosiaan

    näin tiukka sensuuri, tämän erään vähemmistö kansaan liittyvissä keskusteluissa? MIKSI?
  14. M

    Tässä

    Alinta pohjasakkaa, ei edes eläimeksi voi haukkua. Mikä lie sukurutsattu häiriintyny.... ********* http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2222167
  15. M

    Nyt on sitte ls-ilmotus tehty

    Naapurilla oli ennen vihreä nyt vaihtoi mustaan :o autoon, ja sillä on vielä lapsiakin :whistle:
  16. M

    Minä täällä!

    Oon täs palstailessa huomannut yhden jutun. Monesti ku oon saanu kahlattua jonkun ketjun läpi ja kommentoin siihen omasta mielestäni jotain fiksua :xmas: koko ketju kuihtuu pois. Kukaan ei ala edes inttämään mistään vastaan :snotty: Eli voisko tästä päätellä että olen saanut "palstan tylsin...
  17. M

    Tupakasta

    Viime kuussa oli kuopuksen päiväkodin kevätjuhlat , noo meidän perhe oli ensimmäisten joukossa lähdössä pois ja mitä ulko-ovella näimmekään: Eräät vanhemmat imivät tupakkaa kuin viimeistä päivää ja ihan siinä oven edessä, olisivat menneet edes parkkikselle. No me miehen kanssa oltiin vaan ihan...
  18. M

    mustana!!

    mjää mustuin nyt ;)

Yhteistyössä