Keräydytään kaikki hereillä olevat tähän ketjuun

rv 36+2
Sattuu, närästää, oksettaa, väsyttää, vituttaa!!! Synnytys saattaa alkaa ens viikolla, mutta saattaa mennä vielä jopa 5 viikkoa... Olo vaan pahenee koko ajan...

Kiitos kun sain avautua! :D
 
"vieras"
Tulin just baarista kotiin ja oli hiton hauskaa. :D Tuli tanssittua hiki päässä tuntitolkulla. Bussimatka ei kyllä ikinä oo kestänyt noin kauaa, Tammerfestien takia koko bussi oli ensimmäisen pysäkin jälkeen ihan täynnä ja lähtikin vartin myöhässä.

Nyt vielä tuoppi vettä nassuun ja unten maille. :)
 
[QUOTE="vieras";24207252]Tulin just baarista kotiin ja oli hiton hauskaa. :D Tuli tanssittua hiki päässä tuntitolkulla. Bussimatka ei kyllä ikinä oo kestänyt noin kauaa, Tammerfestien takia koko bussi oli ensimmäisen pysäkin jälkeen ihan täynnä ja lähtikin vartin myöhässä.

Nyt vielä tuoppi vettä nassuun ja unten maille. :)[/QUOTE]

Mukava kun itse aloittelee jo uutta päivää , toiset vasta lopettelee :D:D
Hyviä unia !
 
"vieras"
Mukava kun itse aloittelee jo uutta päivää , toiset vasta lopettelee :D:D
Hyviä unia !
Oot kyllä reipas. :D Mä olen kaukana aamuvirkusta ja varsinkin tällaisen yön jälkeen nukkuisin mieluusti puolille päivin. Nyt on kyllä pakko nousta jo muutaman tunnin päästä, kun pitää lähteä ajelemaan serkkupojan 5-vuotissynttäreille. Toivottavasti ei iske kamala darra. Nyt pesulle ja petiin, moikka vaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja dsvsdvsdv Näytä viesti;24207262:
Heitin pannulle pakasteesta vihanneksia ja peruna-sipulisekoitusta, jääkaapista puolikkaan makkaraa kuutioina, kananmunan pieneen maitotilkkaan sekoitettuna ja pari isompaa palaa edamia - maustepippurirouhetta ja suolaa, kansi päälle hetkeksi ja eikun syömään :)
nams...:p
 

Yhteistyössä