Tää on aivan kauheeta!

Yök!
Meillä oli viime keväänä paha hyttysongelma. Jatkui muutaman viikon. Yöt sai onneksi nukkua rauhassa sen jälkeen kun hommattiin sellanen pömpeli johon laitetaan sellanen hyttysmyrkkytyyny sisään ja sit se pömpeli tökätään pistorasiaan niin sitä myrkkyä vapautuu pikkuhiljaa. Ei kiusannu yöllä hyttyset enää sen jälkeen, päivällä kyllä sitten senkin edestä, kun ei viittiny sitä myrkkyä vuorokauden ympäri hengitellä. On ne inhoja ötököitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yök!;23891369:
Meillä oli viime keväänä paha hyttysongelma. Jatkui muutaman viikon. Yöt sai onneksi nukkua rauhassa sen jälkeen kun hommattiin sellanen pömpeli johon laitetaan sellanen hyttysmyrkkytyyny sisään ja sit se pömpeli tökätään pistorasiaan niin sitä myrkkyä vapautuu pikkuhiljaa. Ei kiusannu yöllä hyttyset enää sen jälkeen, päivällä kyllä sitten senkin edestä, kun ei viittiny sitä myrkkyä vuorokauden ympäri hengitellä. On ne inhoja ötököitä!
Missä niitä myydään?
 
Yök!
Taidettiin ostaa ihan halpa-hallista. Siinä paketissa oli se pömpeli ja sit muutama niitä tyynyjä. Sitten niihin on saatavilla erikseen niitä tyynypaketteja. Yhden tyynyn vaikutusaika on muistaakseni noin 8 tuntia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yök!;23891382:
Taidettiin ostaa ihan halpa-hallista. Siinä paketissa oli se pömpeli ja sit muutama niitä tyynyjä. Sitten niihin on saatavilla erikseen niitä tyynypaketteja. Yhden tyynyn vaikutusaika on muistaakseni noin 8 tuntia.
Se on sit lähettävä näitä ostamaan, muistatko yhtään nimeä? KIITOS!! vinkistä :)
 
Yök!
En kyllä muista nimeä ja olen nyt töissä enkä kotona niin en voi tarkistaa. Se oli sellanen puna-musta paketti =) Sit meillä on kans sellanen mikä laitetaan pistorasiaan niin se inisee ja sen pitäis karkottaa hyttyset, mutta älä vaan sellasta osta, ei mitään apua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yök!;23891392:
En kyllä muista nimeä ja olen nyt töissä enkä kotona niin en voi tarkistaa. Se oli sellanen puna-musta paketti =) Sit meillä on kans sellanen mikä laitetaan pistorasiaan niin se inisee ja sen pitäis karkottaa hyttyset, mutta älä vaan sellasta osta, ei mitään apua!
Puna-musta, ok! mähän ajelen vaikka ympäri etelä-suomen että löydän ne :)
 
Joo, mä rohmuan varmasti kaikki mahdolliset myrkyt sun muut. Onko kellään tietoa auttaako se laastari? kuulin siitä viime kesänä, joku uus juttu vissii.
On se kumma juttu ku miestä ne ei kiusaa vaan kaikki on mun kimpussa
 
"moi"
meillä on kaikkien sänkyjen päällä sellaset hyttysverkko jutut mitkä tulee kiinni kattoon, suosittelen!! paljon parempi kun myrkky varsinkin jos on pieniä lapsia!!

Pst, apteekista saa Kestine allergia lääkettä, suunniteltu erityisesti hyönteisten pistoihin, ite hain siihen reseptin ja hei se oikeesti taitaa toimia, ei kutita läheskää yhtä hitveesti ku ennen
 
ja meil
kans ihan sama kaikki hyttyset on mun kimpussa aina vaikka ois sata ihmistä pihalla kaikki pörrää mussa kiinni, ei auta raidit eikä magneetti härpäkkeet tai sitruunan tuoksut.
 
Rauhallinen yö, mutta unirytmi sekaisin viim. yönä unta tosiaan se 1h. Ei se mitään, meillä ei ole enää yhtäkään hyttystä :)

Kiitos kuuluu niinkin erikoiselle asialle kuin RAID ja playgon :D noita pidän tästä eteenpäin aina kaapissa!
 

Yhteistyössä