Hakutulokset

  1. M

    uudelleen pakastetun alkion selviäminen

    Meillä tehtiin niin uudelleen sulatus onnistui hyvin , mutta toivottua tulosta ei tullut...ei kyllä johtunut uudelleen pakastuksesta vaan jostain muusta. Ei ole vieläkään onnistunut siirtoja jo ainakin 10
  2. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen myös avalla hoidoissa, meille lääkäri sanoi että ostakaa se Gonapeptyl piikki klinikan alapuolella olevasta apteekista, ne myyvät yhden kerrallaan muuten joutuu turhaan ostaa koko paketin! Jonotamme lahjasoluja, tehty 2 ivf minulle ja yhteensä 10 siirtoa, tuloksena yksi keskenmeno;(
  3. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Meillä pakastin tyhjä, eli 3 ivf ehkä syksyllä/loppu vuodesta
  4. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Nega,taas;( eipä tiedä jatkosta, aika turhauttavaa 8 siirtoa 1 keskenmeno...loput negoja!
  5. M

    Hoidot jatkuu 2012

    PP10 ei mitään oireita, ei kyllä vuotoakaan..hmm...en muista mutta alkaako pas siirroissa vuoto vai pitääkö lääkkeet ne pois kokonaan? Keskiviikkona 20.6 olis testi....
  6. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Yksi alkio siiretty tänään,testi 20.6
  7. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Avalla on ainakin noin 8 kk jono lahjasoluihin. Ja sinne jonoon voi mennä heti kun edes ajattelee asiaa, jonossa oleminen ei sido mihinkään kuitenkaan. Me olemme jonossa jo.....
  8. M

    Montako alkion siirtoa sinulle on tehty ja mitä sillä on saatu?

    1.tuore nega 2.pas nega 3.pas nega 4.pas plus/kesken 5+3 5.pas nega 6.pas nega 7.tuore nega 8.pas menossa
  9. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiitos iinamiina ja johkunen....ei tarvii panikoida enää, aina voi sattua jotakin uuttaa näköjään !
  10. M

    Hoidot jatkuu 2012

    hmm onkohan tampereen avalla ketään lauantasin töissä, ainakin biologi on joskus soitellut lauantaisin....pitää yrittää..
  11. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Ja siis su iltana piti pistää ovitrelle
  12. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Onko ovitrellen ja pregnylin pistosajan kohdilla eroa...siirto ens pe omaan kiertoon ja meidän apteekissa oli vain pregnyli ja mulle oli määrätty ovitrellea??
  13. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Meillä olis 8.6 siirto
  14. M

    Hoidot jatkuu 2012

    31.5 ultra,tehdään pas siirto omaan kiertoon. Kokeillaan myös Gonapeptyl pistosta 3 päivää alkion siirrosta!
  15. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Asiat vähän muuttui kun juttelin lääkärin kanssa, tehdäänkin seuraavaan kiertoon pas ja luonnolliseen kiertoon.sitä ei olekkaan kokeiltu ennen:) Saa nähdä kuinka käy!
  16. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Kesäkuussa luultavasti 2ivf 1 pas...
  17. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Negahan se oli:( kyllä se jo osaa arvata kun niitä on jo niin monta kokenut!
  18. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Vuoto lisääntynyt tänään:(
  19. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Vuoto ei ole lisääntynyt, uskaltaskohan testata illalla, siirto tehty kuitenkin 16.4??
  20. M

    Hoidot jatkuu 2012

    No onneks meillä on kans vielä 2 pakkasessa, vaikka ei vaan kohta jaksa uskoa mihinkään! Kai mä oon vaan liian vanha;(

Yhteistyössä