Hoidot jatkuu 2012

No hitsi!!! Sehän voi sit olla tosiaan aivan täysin sitä itteensä jo ;D. Jos kerran kunnon viivan sait!! Eli Onnea!! Ja tulehan tietty kertoon aamunkin testailun tulokset!

(.) Täällä on pp1 ja alkaa flunssaa pukkaamaan, ainakin siltä tuntuu. Pöh.
 
Moto toivotaan nyt että plussaksi vielä muuttuis ja onhan nyt kyllä vielä aikaista testailla..

Ristolle onnea jo siitä että testitikussa on ne kaksi viivaa :) on varmaan aika huisin mahtava tunne :)

On: täällä olo on kuin jalkapallolla, yritän juoda ja ravata vessassa... ettei se hyperi sieltä tule... mulla on vieläpä kaks yövuoroa ja maanantaina punktio :/ saa nähdä miten käy... sanoin kyllä hoitajallekin että viikonloppu on töitä, mutta ei se mitään siihen tuumannut... hyperistä kyllä varoitteli... ja vielä viikonloppuna klinikat kiinni :/ höh täytyy alkaa kertaileen mitä ne hyperin oireet olikaan... ja kaiken lisäksi vatsakin on niiiin jumissa ettei ole tosikaan...

Katotaan nyt käyn ainakin kokeileen tän ekan yövuoron... Tänään pistelen viimeset puregon ja orgalutranin ja huomenna pregnyl...

T:palloileva Almina
 
Vaikea kysymys sulla ! Toivottavasti joku osaa vastata. Soittaisin ehkä keskussairaalan päivystykseen ja yrittäisin saada jonkun gynekologin puhelimeen... Ja varmasti noilla yksityisillä lapsettomuusklinikoilla on myös lauantai-vastaanottoja, joten sinne voi soittaa ja yrittää saada joku lääkäri puhelimeen..
 
Viimeksi muokattu:
mä en kyllä myöskään osaa vastata Marianne sun kysymykseen.. sen tiedän että pregnylissä ainakin se pistosaika on aika tosi tarkka. Tekisin kuten mansikkatyttö ehdotti ja koitaisin huomenna saada jonkun lekurin kiinni. Tsemppiä!
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF ................... Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas .......... maalis-huhtikuu?

Leonita79 ............. 2.ICSI .................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI .................. huhti-toukokuu
Jicca .................... 1.IVF .................... toukokuu
Sufka .................. 1.IUI ..................... toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Karpalo ............... 1.IVF/ICSI 1.pas .... toukokuu
Almina ................ 4.ICSI ................... touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Pepponen ............ 4.IVF/ICSI ............. kesäkuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... kesäkuu, vk25
Sintu74 ................ 5.IVF .................... kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ..................... kesäkuu
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas .......... kesäkuu
Marianne1971....... 2. IVF/1.pas .......... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................... kesä
Tiinuli81 ............... 2.IVF ................... elokuu
Miles ................... 4.ICSI................... elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............ elokuu
Mariq ................... 4. ICSI ................. elokuu
TanZZZku ............. 1. IVF/1.pas ........ syyskuu (?)
Emma81 .............. 3.IVF ................... syyskuu
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI .................. syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ......... ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI .................. ??
Onlyer.................. 3.ICSI ..................syksy

***Piinailijat***

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Piinistelijä ............ 2. IVF .................... 1 ...................... 4.6.
Moto76 ................ 2.IVF/1.pas ........... 2 ...................... 5.6.
Kaarne ................. 3.IVF ................... 1 ...................... 6.6.
kevät87 ............... 1.ICSI ....................1 ...................... 6.6.
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ 2 ...................... 6.6.
InMyDreams ........ 3. IVF 1.pas .......... 2 ....................... 7.6.
Nellikaneli...............1.IVF......... ...........1....................... 7.6
Vauvahaaveita86.....1.IVF.....................1...................... 11.6.
Iinamiina .............. 4.ICSI/3.pas ......... 1 ...................... 11.6.
Mansikkatyttö ........ 3.ICSI .................. 2 ..................... 11.6.
Napsuneiti ........... 2.IVF ..................... 1...................... 12.6.
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ............1...................... 13.6.
Inkku1 ................. 1.IVF .................... 1...................... 13.6.
Iloksi ................... 3.ICSI ................... 1.......................14.6.

***PLUSSANNEET***

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF .......... toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria .......... 3.IVF ........... toukokuu .......... 7.1.2013
Lion33 ..................2.IVF............. toukokuu .......... 9.1.2013
Pyykki .................. 2.ICSI .......... toukokuu ........... ?
Vanil .................... 2.IVF ........... Toukokuu ..........

Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas .... HOITOJEN LOPETUS..... 1 lapsi
 
Viimeksi muokattu:
moto76 mulla passeissa näkyny ekat haamut vasta pp12 kohdilla. Mulla siis kolme pasista alkanutta raskautta takana. Huonosti kaikissa kuitenkin käynyt.

Tänään pp10 ja heräsin viiden aikaan aamulla 4 tunnin pidättelyn jälkeen (kauempaa ei pysty) ja tein tietenkin taas ton liuskatestin (10) ja hailakkaa haamua siihen taas tuli, nyt se viiva ilmestyi siinä 5-10min sisään. Se on ehkä aavistuksen tummempi kuin edelliset, mutta tosi tosi haalea silti. Tänään ajattelin mennä yliopiston apteekista ostamaan erimerkkisen, mutta yhtä herkän kasettitestin ja kokeilla mitä se näyttää.

Olot: Öisin kylmää hikeä pukkaa varsinkin rintojen kohdalla, rinnat ja kainalot edelleen arat. Kun otan esim liivit pois, tuntuu kipeeltä. Eilen oli pientä menkkatuntemusta vatsalla ja selällä hetken aikaa. Pinna on vähän liian kireellä/lyhyt ollu viime päivinä :)

Lutinukset siis käytössä 3x100. Maanantaina sitten veritestiin.
 
Marianne, Ovitrelle ja Pregnyl on samaa ainetta, joten uskoisin että ihan samaan aikaan laitetaan. En tietenkään ole lääkäri :) Määrissähän noissa voi olla eroa, mulla on ollut käyössä Pregnyl 5000iu ja 10000iu ja sitten Ovitrelle 6500iu. Mutta samaan aikaan ne kyllä silti on laitettu, jos kerta irrotuspiikistä on kyse.
 
Huomenata, olen täällä jo parkunut nega tulosta pp 11, mutta menin tyhmänä tiirailemaan testitulosta 10 min päästä ja siihen oli ilmaantunut selkeästi erottuva vaaleanpunainen viiva??? Tiedän, että ei saisi testejä katsella testiajan jälkeen, mutta... koskaaan aikaisemmin näin ei ole käynyt. testi on pregchek. Onko teillä kokemuksia? Menkkaoireita ei ole vielä tullut ja nännit edelleen kipeänä, nyt on ihan sekava olo. Taidan ostaa testipäiväksi sellaisen diginäytöllisen, ettei tarvitse noita viivoja metsästellä :)
 
marianne mulle kirjotettiin viime punktion yhteydessä ovitrelle mutta lääkäri sanoi että voi apteekissa vaihtaa pregnyliin jos löytyy, tarkka-aika oli papereissa -> molemmissa sama

moto en halua lannistaa sua mutta mulla näkyi kemiallisen yhteydessä hailakka viiva testiajan jälkeen. mutta onhan se yksilöllistä milloin kelläkin alkaa raskaushormoonia erittymään eli toivotaan että tuo viiva vahvistuisi ;)

ON: tietysti pitkäkierto menossa kun passia odottelee :headwall:
menee vaan siirtoon pääsy jännäksi, pari lisäpäivää tähän niin ei keretä ennen juhannusta ja klinikan kesätaukoa, huoh.
 
Gonapeptyl pistetty. Voi hyvä luoja kaikkivaltias, anna sen nyt kiinnittyä! Meidän 15. alkio. Tuntuu niin musertavalta ajatella että mun sisällä on kuollut alkio ja me tyhmänä ja toiveikkaana täällä pistellään kaiken maailman kalliita piikkejä kiinnittymisen tueksi. Tuokin yksi ainut piikki maksoi yli 50€, Kela ei ees korvannut, ylläri. Vaikka eipä kyllä ole enää minkään valtakunnan merkitystä rahalla tässä sopassa.. :LOL: On tää niin kamalaa.
 
Eiköhän sua Moto onnitella saa! :) Ethän sä voi sitäpaitsi tietää monenko minuutin päästä tarkalleen ottaen se viiva alkoi ilmestyä, jos kerta 10min päästä katsoit sitä tikkua ;) Ja vieläpä jos se on selkeästi erottuva viiva. Voi että! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Moto76
Iinamiina juu ei kannata ajatella nyt muuta kuin, että alkio on siellä ja hällä on hyvät olosuhteet :) Itse päätin tässä alkionsiirrossa, että tämä onnistuu enkä muuta ota vastaan:) No tätä positiivisuutta kesti eiliseen asti, mutta hyvä niinkin. Nyt sitten testailen huomenaamulla taas, jos jotain haamua näkyilee. Ja kyllä rahaa ei enää lasketa, ennen hoitoja mietti joka saturaista ettei viitsi tuhlata ja nyt sataset vain viuhuvat:)
 
Kääk, kaikilla piinailijoilla lupaavia oireita, mulla ei yhtään mitään! Ei oo aristusta eikä kolotusta missään. Mulla Lutinukset käytössä, mutta ei mulla tullut Lugeistakaan minkäänlaisia oireita. Eli varmaan mennään tutun kaavan mukaan, testipäivänä alkaa menkat...

Tsemppiä kaikille!
 
Toivotaan, että Moto sulla viivat vahvistuu. Itsellä oli niitä haamuviivoja 2.icsissä, mutta digitaalinen sanoi "ei raskaana". Kyllä se Iinamiinan alkio siellä hengissä varmasti on.. varmaan myös 80 vuoden päästäkin ;)
Lutinukset on jotenkin kivemmat käyttää kuin luget. Luget kutisevat ikävästi ja tuntuu, niinkuin alapäässä ois sitruunaa. Lutinuksista ei mitään oireita. :)
 
Heippa vaan. Menin sitten tänään testaamaan pp 9, mikä ei tainnut olla laisinkaan fiksua. Aamulla testasin apteekin omalla johon ei tullut sitten mitään, vaikka kuinka tihrustaisi. Sitten myöhemmin kokeilin clearbluen testiä, jossa mahdollisesti näkyi viiva, tai sitten se oli vaan testiviivan paikka.

Mites millä testeillä ootte itse testaillut, jotain vinkkejä? Mites jos vertailee apteekin omia ja clearbluta keskenään. kellään kokemuksia?
 
Jos se mun vallassa olis niin kyllähän mäkin vaan päättäisin että tottakai se onnistuu.. Varsinkin kun nyt ois ihan pakko kun on vihoviimeinen alkio matkassa, pakkanen tyhjä ja 4 hoitoa käyty :( Vaan kun tässä ei paljo mitkään päätökset tai asenteet tai mielialat näissä asioissa vaikuta. Tai ei ainakaan 11 aiemmassa siirrossa ole auttanu :(
 
Viimeksi muokattu:
Tänään hain apteekista kaksi testiä vielä, toinen herkkyys 10 ja toinen 25 ja molempiin tulee viiva. Eli voimme todeta, että nämä liuskatestit joihin tuli haamu/viivanpaikka vasta 30-60min päästä osottautuivat raskaudeksi. Ja näin minulla on ollut kaikissa kolmessa aikasemmassakin alkaneessa raskaudessa, että varhasessa vaiheessa kun testaa, niin menee n. puoli tuntia ennen kun haamu ilmestyy. Negoihin en oo koskaan saanu viivaa siihen viivan paikalle, jotain epämääräistä läikkää on joskus näkynyt liuskatesteissä.

Tsemppiä kaikille!

Te jotka mietitte niitä haamuja, niin käykää ostamassa eri merkkinen testi. Selkeyttää asiaa.
 
Moto ja piinistelijä, varovaisia onnitteluja sinne :) Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Iinamiina miten toi gonapeptyl noin hintava oli, mä maksoin siitä yhestä ruiskusta 13 euroa viime joulukuussa?! Toivottavasti se auttaa teillä, tsemppiä piinailuihin :)
 
Eiku anteeks juu, ihan oikeassa oot!! Siis se Ovitrellehan se olikin se kallis, joka pistettiin siirtopäivän iltana! Jooo ja tää Gonapeptyl oli kympin luokkaa joka nyt tänä aamuna pistettiin, alkion ollessa 6pv ikäinen. Vaikka vaikea uskoa että olisi muka joku oikeasti hengissä siellä, ei vaan pysty.
 
Hei kaikille. Hurjana piinailijoita ja jonkin sortin viivojen saajia. Itselläkin yleensä haamuviivat ovat olleet raskauksia,vaikkakin 4 niistä onkin päättynyt huonosti.peukutukset kaikille. Niin ja itsellä kaikista oireettomin alkuraskaus on ollut se mistä meillä on meidän ainokainen nuppumme. Omaa napaa,itsellä on punktio ens tiistaina ja siirto sitten torstaina. Hyvältä näytti edelleenkin jotain 20 varmaa mukaan tulevaa plus paljon pieniä. Kasvatellaan vielä päivä pidempään lääkärin mukaan,että saatas vielä enempi mukaan. Hyperin vaara vähäinen.
 

Yhteistyössä