Hakutulokset

  1. N

    Paljonko jäi kiloja raskaudesta

    Painoa kertyi raskausaikana 15kg. Laitokselle jäi 10kg ja parissa kuukaudessa lähti loputkin. Nyt neiti 7kk ja yhteensä -19kg!! :) Minulla imettäminen kulutti, en siis liikunnalla tiputtanut painoa. Ja normaalipainoinen olen :)
  2. N

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    20v olin kun lopetin e-pillerit ja 3kk taisi mennä kun tärppäs :)
  3. N

    Minkäkokoisia 6kk tyttöjä/poikia?

    Neiti 6kk 6670g ja 66cm Syntyessään 2750g ja 48 cm (rv 37+5). Kovin touhukas pakkaus. :)
  4. N

    Helmivauvat 2010

    nappi Teille sinne parenemisia! Neidille puhkesi viime yönä ylähammas. :heart: Seuraavana yönä varmaan puhkeaa toinen, jos vanhat merkit pitäävät paikkaansa. :) Niin ja meillä myös pakitellaan. :D Eteenpäin hieman yrittää ja vähän päässytkin, mutta pakittaminen on nyt kova juttu. :D...
  5. N

    Helmivauvat 2010

    bebo Meillä syöttöjen loputtua jäi tuo heräily vähäksi aikaa. Heräsi siis juuri siihen aikaan kun oli ennen maitoa saanut, pyöri hetken, saattoi jopa kitistä, mutta nukahti itse lopulta. Tähän meillä auttoi aika, en siis tehnyt asialle mitään. Olen kyllä jostain lukenut, että jos lapsi herää...
  6. N

    Helmivauvat 2010

    Olettepa taas hirmuisasti kirjoitelleet. Itse kun en niin aktiivisesti kirjoittele, niin ei meinaa pysyä teidän perässä. :laugh: Ensin Onnea kaikille uusista taidoista ja hampaista. :heart: Kommelluksia meillä ei ole vielä sattunut, sekin päivä varmasti koittaa. Onneksi olette selvinneet...
  7. N

    Helmivauvat 2010

    KiaralA Oikein paljon Onnea!! :heart: Olemme myös keskustelleet toisesta vauvasta. Minun olisi tarkoitus käydä töissä, jotta saisi Kelan tukia paremmiksi. Nyt kuitenkin kuumeilu toisesta ollut todella hurjaa ja mieskin myöntyy, jos vaikka aikaisemminkin. Tosin ehtona miehellä, että täytyy...
  8. N

    Helmivauvat 2010

    Olipas yö. |O Neiti heräsi klo. 02.00 ja rauhoittelut ei auttanut ja jopa syli ei auttanut mikä yleensä lopettaa itkun samantien. Ei muuta kuin suppoa kehiin ja neiti jatkoi unia klo. 04.00 jälkeen. Neiti heräsi unilta vasta lähempänä yhtätoista. :) Meille siis "rankka" yö takana, kun yösyöttöjä...
  9. N

    Helmivauvat 2010

    Apuva! Mitä näille sivuille on tapahtunut?!? Osaako näitä enää käyttää. :laugh: Paljon olette kirjoitelleet, en ole ehtinyt käydä lukemassa. :ashamed: Kaikille nuhanenille pikaista paranemista ja onnea uusista taidoista. :) Meillä myös mökkireissu takana ja tyttö nautti olostaan. Meitä oli...
  10. N

    Helmivauvat 2010

    Ainiin, kävin eilen työpaikalla keskustelemassa töihin paluusta. Palkkalistoille jälleen 2.7.2011, mutta pidän lomat heti. Ei pidä siis alkaa liikaa alkuun rehkimään ;) Neidin mielstä työpaikalla oli kivaa, kun oli paljon virnisteleviä kasvoja ja paljon härveleitä ja koneita. :laugh: Pomokin...
  11. N

    Helmivauvat 2010

    mervi-elina Tosiaan rento tapaus. :laugh: tehilla Tutkin netistä erilaisia haalarikeskusteluita, niin tuo Jonathan-merkki tuli aika useasti esiin positiivisena. Itse ainakin kokeilen. :) ikuisuus Hauskoja kuvia, varsinkin tuo luumusotku. :laugh: Odotan ei-innokkaana, milloin neiti hokaa...
  12. N

    Helmivauvat 2010

    Itse tehdyt hedelmäsoseet ei neidille kelvannut. Taidan siis tyytyä kaupan valmiisiin niiden osalta. Toisaalta ei kyllä haittaa, pääsee hieman helpommalla. :D Ostin talvihaalarin kuukausi sitten. :laugh: Huuto.netistä löytyi käyttämätön, muistaakseni Jonathan merkkinen haalari. Äp:n ja...
  13. N

    Helmivauvat 2010

    Kiitos hedelmäsoseiden teko vinkeistä! :) Huomenna kokeillaan jotain tuoretta hedelmää. :) bebo Meillä unikoulu pidensi päikkäreitä ja yöunia sekä niiden laatua. Tsemppiä!
  14. N

    Helmivauvat 2010

    Tekeekö teistä kukaan hedelmäsoseita itse? Miten teette ja minkälaisia sekoituksia? :) Harkitsen kovasti, jos vaikka alkaisin itsekin tekemään. Kasvissoseet olen itse tehnyt. On aika simppeliä ja edullista. :)
  15. N

    Helmivauvat 2010

    Laalaa Voi toista, ihana uusi taito. :heart: bebo Hienoa, että teillä nukahdettiin itsekseen! Eikö olekin mahtava fiilis. :) ikuisuus Mukava kuulla, että yökyläilyt meni hyvin ja pääsitte tuulettumaan. :) Paranemisia! Dolly04 Onnea uudesta taidosta. :heart: aani Ihan kuin olisin...
  16. N

    Helmivauvat 2010

    Heippa kaikille ja uusille tervetuloa :wave: Meillä on/oli tänään 6kk päivä. :heart: Kyllä aika on mennyt älyttömän nopeasti. :/ Neuvolassa käytiin, painoa 6670g ja pituutta 66cm. Alkuviikosta puhkesi kaksi hammasta alas. :) Aika vähillä itkuilla pääsimme, tai sitten vain odotin...
  17. N

    Helmivauvat 2010

    wiiru Meillä on pitkään näkynyt edessä "hampaat", juuri niin kuin kuvailit, mutta ei vain puhkea. Eiköhän ne sieltä vielä tule. ;)
  18. N

    Helmivauvat 2010

    ikuisuus Itse haluaisin myös vauvamuskariin. Täytyykin alkaa etsimään, mitä on tarjolla. :) krisu :hug: Arkeen palattiin tällä viikolla, kun mies palasi töihin. On ollut todella omituista olla neidin kanssa kaksin 7 vko:n jälkeen. :D Taitaa neitikin kaipailla isäänsä, kun ollut oikea...
  19. N

    Helmivauvat 2010

    Ihania lapsosia :heart: sarina Ei siis syytä huoleen kasvun suhteen. Hienoa! :) Leeloo85 Minkä merkkinen tuo tujumpi shampoo on? Mielellään voisin kokeilla. :D Korvikkeen antajat: Minkä verran teillä menee korviketta soseen jälkeen (esim. 1desi sosetta)?? Tässä nyt vielä puntaroin...
  20. N

    Helmivauvat 2010

    Moikka äityli30 :wave: tehilla Hienoa, että vesi on nyt ok. Varmasti hyvä fiilis! :) Ja toivovaan, että on tärpännyt ;) *peukut pystyssä* ikuisuus Toivottavasti kuume laskee. Ei varmastikaan ole mukavaa olla kuumeessa näillä helteillä :/ Jaksamisia sinulle :hug: Meillä nukuttiin...

Yhteistyössä