Hakutulokset

  1. F

    Tarviiko jonkun lapsi nenämahaletkun

    Hei! Meitin pojalla oli varmaan 6-7kk, lopulta laitettiin ruokintanappi eli gastrostooma, koska suunkautta syöminen oli tosi vaimeaa. Nyt hän on alkanut jo nieleskellä pieniä määriä, mutta alku sekin. Ikää hänellä on nyt tasan vuosi. Omasta mielestäni häntä se nokkaletku ei häirinnyt, ei ollut...
  2. F

    Onko muita joilla F79.0?

    Hei! Katselin tuossa yhtä yhteenvetoa lapseni sairaalareissulta ja siellä oli tuo F79.0 (Retardatio mentalis).Meillä varmaankin liittyy downin syndroomaan. Eikös se meinaa henkistä jälkeen jäämistä tms. Meillä se ei mielestäni vielä näy, ikääkin vasta reilu 11kk. Ehkä vähän myöhemmin kun pitäisi...
  3. F

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Heipä hei! Täällä myös yksi sydänvikaisen lapsen äiti. Pojallani oli eteiskammioväliseinä aukko (AVSD) sekä avoin valtimotiehyt. Sydäntä korjailtiin maaliskuussa avosydänleikkauksella ja kaikki meni hyvin. Tällä hetkellä sydän jakselee mainiosti. Pojallani on myös downin syndrooma ja ikää...
  4. F

    Entäs äitejä, joilla lapset 2002 ja 2005??

    Heips! Meillä Pojat 10/02 ja 7/05 (ja eka 5/99)
  5. F

    02-alueen äitejä

    Minä 27-v, mies 30-v, pojat 7-v, 3,5-v ja 10kk. Kirjotelkaa mistä päin olette ja mitä puuhailette. Ois kiva "kuulla" teistä jotain.
  6. F

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Hei vaan. Ajattelin kertoa meidänkin kolmen koplan nimet: Aleksi Kari Tapio, Tuomas Esa Johannes, Matias Paavo Henrik. Mä olen koittanu kerätä sukulaismiesten nimiä poikien nimiin.
  7. F

    Äidit vuosimallia 1978

    Heipä hei! Lapsia on kolme (-99,-02,-05), Lounais-Suomessa asustellaan, melko lähellä Turkua.

Yhteistyössä