Hakutulokset

  1. B

    Mielipiteesi white flight -ilmiöstä?

    Onko vain kantaväestön velvollisuus pitää ghettoutuminen aisioissa? Usein maahanmuuttajat itse hakeutuvat ghettoihin "omanlaistensa" joukkoon. Toisaalta ihmisillä on oikeus asua missä haluaa, joutumatta turhaan syyllistetyksi.
  2. B

    Mielipiteesi white flight -ilmiöstä?

    Tuon "etnohelvetti" -ketjun inspiroimana kyselenkin teiltä, mitä mieltä olette jo käynnissä olevasta ja ajan myötä alati kiihtyvästä white flight -ilmiöstä? Eli siitä, että kantaväestön edustajat valitsevat asuinpaikkansa/lapsensa päivähoidon tai peruskoulun sen mukaan, minkä verran ko. alueella...
  3. B

    Lastemme tulevaisuus maahanmuuton määrän kasvaessa?

    Eikö ketään muuta palstan vanhempaa suututa lastensa puolesta se, että maahanmuuton aiheuttamat kustannukset Suomelle ovat suoraan pois lastemme tulevaisuudesta? Oulun kaupungin tekemän selvityksen pohjalta Suomeen suuntautuvan maahanmuuton välittömine, suorien kustannusten arvioidaan olevan...
  4. B

    Psykologian professori Ylen AamuTV:ssä: "alle 3-vuotiaiden pikkulasten vanhempien ei tulisi erota."

    Uskon, että pysyvät ja turvalliset aikuiset auttavat lasta sietämään muutoksia myös ympäristössä. Kyllä ne tutut aikuiset ovat enemmän kiinnittymispiste lapselle kuin esimerkiksi asuinpaikka. Ympäristöön kiintyminenhän tarkoittaa myös esimerkiksi rutiineihin kiintymistä, tapaa jolla perheessä...
  5. B

    Psykologian professori Ylen AamuTV:ssä: "alle 3-vuotiaiden pikkulasten vanhempien ei tulisi erota."

    Eivät tutkijoiden mielipiteet ole mitään absoluuttisia totuuksia, mutta tämä "mummo" Helsingin yliopiston professorina tietänee yhtä sun toista lasten kehitykseen liittyen. Vähättely koulukuntaeroihin vedoten ei viene pois hänen tietämystään ja kompetenssiaan näissä asioissa. Kumma, millainen...
  6. B

    Psykologian professori Ylen AamuTV:ssä: "alle 3-vuotiaiden pikkulasten vanhempien ei tulisi erota."

    Ylen AamuTV:ssä haastateltiin tänään Helsingin yliopiston psykologian professoria, Liisa Keltikangas-Järvistä. Hän kritisoi voimakkaasti kahden kodin "vuoroviikkomallia" ja muistutti, että pienet lapset sitovat kokonaiskehityksensä konkreettisiin ihmisiin ja paikkoihin. Viikoittainen paikan...
  7. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    En hyväksy. En hyväksy erioikeuksia tosin muillekaan uskonnoille, mutta erityisesti islamin kanssa tulee olla tarkkana. Islamisaation vaikutuksesta vaatimukset erioikeuksia kohtaan tuntuvat kasvavan kasvamistaan.
  8. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Niimpä. Tämä todistaa, että maltillisetkin muslimit asettuvat mielummin oman viiteryhmänsä, eli muslimien taakse. Vaikka "oikeuksia" vaativat muslimit olisivatkin radikaaleja.
  9. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Suosittelen tutustumaan Euroopan islamisaation tilaan ja siitä aiheutuneisiin ongelmiin, esim. Britannian muslimien vaatimuksiin sharia-lain käyttöönotosta.
  10. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Eivät ne mihinkään loppuneet, muttei se ole minun asiani, jos sinä haluat jonkun toisen sanelevan itsellesi kuinka sinun tulisi elää. Ongelmaksi se tulee siinä vaiheessa, kun teikäläiset alkavat olla Suomessa enemmistönä ja alatte vaatia päättömien sääntöjenne noudattamista meiltä muiltakin.
  11. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Niin kuin olen sanonut, niin kauan kuin kyseessä on henkilökohtainen vakaumus, jokainen tehkööt mitä lystää.
  12. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Lakia noudattavat kaikki suomalaiset. Laissa ei kuitenkaan ole sääntöjä siitä, etten esimerkiksi saisi syödä sianlihaa. Laki ja normit ovat täysin eri asia.
  13. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Aivan samanlaisia esimerkkejä kuin islamkin. Paitsi että Eurooppa islamisoituu, ei muutu jehovalaiseksi tai lestadiolaiseksi.
  14. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Radikalisoituneet islamistit nimenomaan oikeuttavat tekojaan koraanilla.
  15. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Kyllä minä olen viime kädessä itse vastuussa omista päätöksistäni ja teoistani. En sälytä vastuuta "jokin ylemmän tahon" harteille. Voin myös halutessani muuttaa toimintatapojani itse parhaaksi katsomallani tavalla. Voin päättää tänään, etten syö sianlihaa, mutta syödäkin sitä taas huomenna...
  16. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Yleiset käyttäytymisnormit ovat eri asia kuin mielikuvitusolennon mieliksi pyllistely viisi kertaa päivässä. Lapset tarvinnevat opastusta yleisten käyttäytymisnormien kanssa, mutta miksi aikuinen - oletettavasti täysissä järjissään oleva ihminen - kaipaa vastaavaa holhousta ylemmältä...
  17. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Näen aikuisen ihmisen kyvyttömyyden ottaa vastuuta itsestään ja omista asioistaan melko tasapainottomana. On pelottavaa, miten auktoriteettiuskollisia ihmiset voivatkaan olla. Historia on monesti osoittanut millaisiin äärimmäisiin tekoihin se voi johtaa. Tietysti hyvä, että itse tiedostat...
  18. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    Voi. Poliittiset mielipiteeni eivät tee minusta millään muotoa huonoa äitiä.
  19. B

    Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

    En mielestäni öyhötä, yritän oikaista maahanmuuttokriittisiin mahdollisesti kohdistuvia ennakkoluuloja ja antaa ihmisille mahdollisuuden kysyä aiheesta, mikäli se heitä kiinnostaa. Kaksplussalla palstailen, koska minulla on pieni lapsi.

Yhteistyössä