Olen maahanmuutto- ja islamkriitikko, kysy mitä haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Kyllä minäkin olen täysin vastuussa omista teoistani ja päätöksistäni. Minulla vain on täydelliset elämänohjeet, joiden avulla elämä sujuu paremmin. Haltessani voin hakea kaupsta sixpäkin ja hk makkaraa ja pistää nassuun. Bracket, selvittelepä vähän ajatuksias, huh :D
Niin kuin olen sanonut, niin kauan kuin kyseessä on henkilökohtainen vakaumus, jokainen tehkööt mitä lystää.
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja bracket:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Kyllä minäkin olen täysin vastuussa omista teoistani ja päätöksistäni. Minulla vain on täydelliset elämänohjeet, joiden avulla elämä sujuu paremmin. Haltessani voin hakea kaupsta sixpäkin ja hk makkaraa ja pistää nassuun. Bracket, selvittelepä vähän ajatuksias, huh :D
Niin kuin olen sanonut, niin kauan kuin kyseessä on henkilökohtainen vakaumus, jokainen tehkööt mitä lystää.
Ai nyt loppui argumentit :D Ehkä silmäs alkaa aukeamaan, hyvää yötä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Ai nyt loppui argumentit
Eivät ne mihinkään loppuneet, muttei se ole minun asiani, jos sinä haluat jonkun toisen sanelevan itsellesi kuinka sinun tulisi elää. Ongelmaksi se tulee siinä vaiheessa, kun teikäläiset alkavat olla Suomessa enemmistönä ja alatte vaatia päättömien sääntöjenne noudattamista meiltä muiltakin.
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja bracket:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Ai nyt loppui argumentit
Eivät ne mihinkään loppuneet, muttei se ole minun asiani, jos sinä haluat jonkun toisen sanelevan itsellesi kuinka sinun tulisi elää. Ongelmaksi se tulee siinä vaiheessa, kun teikäläiset alkavat olla Suomessa enemmistönä ja alatte vaatia päättömien sääntöjenne noudattamista meiltä muiltakin.
Sitä odotellessa.
 
jaja
tutustukaa Suomen islamilaiseen puolueeseen... Kuulostaa aika mielenkiintoiselta, muslimit tulevat tänne hakemaan turvaa, alussa kunnioittavat tapojamme ainakin näennäisesti ja hetken täällä loisittuaan alkavat vaatia erioikeuksia. Toisinsanoen yrittävät tehdä maastamme islamilaisen... Ei kuulosta kivalta minun korvaani.

Jos tänne tulee ulkomailta ihmisiä, luulisi että he olisivat KIITOLLISIA avusta, jonka saavat. Mutta ei, nyt meidän tulisi muuttua heidän pilliensä mukaan.

Anteeksi, tämä on vain hieman kärjistettyä tekstiä, olen kai vähän vihainen ja väsynyt. En tarkoita, että kaikki tekisivät näin, mutta puolue on saanut jo ihan mukavasti kannatusta, ja se huolestuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaja:
tutustukaa Suomen islamilaiseen puolueeseen... Kuulostaa aika mielenkiintoiselta, muslimit tulevat tänne hakemaan turvaa, alussa kunnioittavat tapojamme ainakin näennäisesti ja hetken täällä loisittuaan alkavat vaatia erioikeuksia. Toisinsanoen yrittävät tehdä maastamme islamilaisen... Ei kuulosta kivalta minun korvaani.

Jos tänne tulee ulkomailta ihmisiä, luulisi että he olisivat KIITOLLISIA avusta, jonka saavat. Mutta ei, nyt meidän tulisi muuttua heidän pilliensä mukaan.

Anteeksi, tämä on vain hieman kärjistettyä tekstiä, olen kai vähän vihainen ja väsynyt. En tarkoita, että kaikki tekisivät näin, mutta puolue on saanut jo ihan mukavasti kannatusta, ja se huolestuttaa.
mä en ole niinkään vihainen islamilaisille, jotka erioikeuksia vaativat, vaan niille suomalaisille jotka nämä sallii/sallisivat. Miten kukaan voi kusta omaan pesään niin pahasti?
 
jaja
Aivan, olet oikeassa, päättäjille tässä pitäisi olla vihainen. Mutta kun kaikki tästä asiasta keskustelevat ovat rasisteja, niin mitäs teet. Itse olin ennen naiivi ja "maahanmuuttomyötämielinen", mutta sitten löysin aivot ja tajusin, etten ole rasisti, vaikka vaihtaisinkin suhtautumista maahanmuuttopolittiikkaan ja islamin rantautumiseen Euroopassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja bracket:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Sitä odotellessa.
Suosittelen tutustumaan Euroopan islamisaation tilaan ja siitä aiheutuneisiin ongelmiin, esim. Britannian muslimien vaatimuksiin sharia-lain käyttöönotosta.
Ei se ole mulle ongelma.
Niimpä. Tämä todistaa, että maltillisetkin muslimit asettuvat mielummin oman viiteryhmänsä, eli muslimien taakse. Vaikka "oikeuksia" vaativat muslimit olisivatkin radikaaleja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaja:
voisin siis lisätä kysymyksen, hyväksytkö mitään erioikeuksia islamin uskoisille uskonsa varjolla?
En hyväksy. En hyväksy erioikeuksia tosin muillekaan uskonnoille, mutta erityisesti islamin kanssa tulee olla tarkkana. Islamisaation vaikutuksesta vaatimukset erioikeuksia kohtaan tuntuvat kasvavan kasvamistaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bracket:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Islam on sitä, mitä muslimi haluaa sen olevan.
Tämä on nimenomaan ongelma radikalisoitumisen suhteen. Koraani tarjoaa paljon kohtia, joita soveltamalla esimerkiksi naisten, lasten ja seksuaalivähemmistöjen alistaminen vaikuttaa uskonnon nimissä oikeutetulta.
Sama pätee Raamattuunkin - vai väitätkö, ettei sen nimissä poljeta kenenkään oikeuksia? Abortti, seksuaalivähemmistöt, yms...

Radikalisoituminen on aina ongelma, oli uskonto mikä tahansa.

Vaan radikalisoituuko enemmistö koskaan? En usko.
 
jaja
kyllä Raamatunkin perusteella poljetaan oikeuksia, mutta täytyy muistaa Raamatun ja Koraanin ero. Kristityt melko yleisesti hyväksyvät, että Raamattu on ihmisten kirjoittamaa, ja sen sisältämät ristiriidat on sen takia ymmärrettäviä. Koraani taas on Jumalan sanaa, ja käsittääkseni uudempi tieto korvaa vanhan, eli ristiriitoja ei voi olla. Koraania ei kirjoittanut ihminen, vaan Jumala. Suhtautuminen minulla siis esim Raamattuun ja Koraaniin eroavat toisistaan aika paljon.

Kuinka moni kristitty on uhannut tappaa minut kun olen arvostellut heidän uskontoaan? Ei yksikään. Mitä tapahtuisi jos tekisin saman muslimeille? En uskalla edes kokeilla, ihmisiä on jo liikaa kuollut saman asian takia. Että rahuhan uskonto niin..
 
hah!
Alkuperäinen kirjoittaja jaja:
tutustukaa Suomen islamilaiseen puolueeseen... Kuulostaa aika mielenkiintoiselta, muslimit tulevat tänne hakemaan turvaa, alussa kunnioittavat tapojamme ainakin näennäisesti ja hetken täällä loisittuaan alkavat vaatia erioikeuksia. Toisinsanoen yrittävät tehdä maastamme islamilaisen... Ei kuulosta kivalta minun korvaani.

Jos tänne tulee ulkomailta ihmisiä, luulisi että he olisivat KIITOLLISIA avusta, jonka saavat. Mutta ei, nyt meidän tulisi muuttua heidän pilliensä mukaan.

Anteeksi, tämä on vain hieman kärjistettyä tekstiä, olen kai vähän vihainen ja väsynyt. En tarkoita, että kaikki tekisivät näin, mutta puolue on saanut jo ihan mukavasti kannatusta, ja se huolestuttaa.
Jäikö huomaamatta, että nämä puolueen kovaääniset papparaiset ovat suomalaisia! Kukaan tuntemani ulkomaalainen muslimi ei voisi olla vähempää kiinnostunut heidän höpinöistään.
 

Yhteistyössä