Hakutulokset

  1. Y

    Millä alueella vaikutatte? - Uusien tuttavuuksien mahdolisuus :)

    Turun lähistöä myös :wave:
  2. Y

    Muita ylipainoisia odottajia?

    heippa kaikille! Minäkin voisin mukaan tuppautua! Toista siis odotan, esikoinen täyttää nyt 30 päivä vuoden. Bmi on joskus ollut n.45 ja nyt olen saanut sen 36.. Esikoisen raskaudesta ei tullut yhtään mutta tästä voin niin paljon paremmin että jokunen kilo on päässyt tulemaan.. Ultrissa...
  3. Y

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    lysti: Mä kertoisin varmaan sitten rakenneultran jälkeen. Itse palasin töihin vajaa 4 viikkoa sitten ja kerroin pomolle asiasta np-ultran jälkeen.. ihme ja kumma se ei ollu levinny mitä sitten odotin..muut sai tietää sitten kun töihin menin. Työkaverit ei kyllä yhtään oo helpottanu mun taakkaani...
  4. Y

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    janoschin tarinatuokio Etpä oo ainoa! Itse en tunne.. Mua kans on ruvennu huolettaa kun esikoisesta tunsin liikkeet rv16.. Mulla onneks doppler kotona ja äänet on kuulunu, mutta kasvaakohan ihan normaalisti. Mulla on 2 viikon päästä ultra..ei jaksais oottaa. Toivottavasti alkais pian tuntumaan...
  5. Y

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Kiitoksia kaikille muuten tuosta veriryhmä vastauksista kans. Itseäkin on tuo mietittänyt sillä Olen itse A- ja mies B+ ja esikoisesta tuli A+ joten sain synnytyksen jälkeen sen piikin. En oikein ole perillä tästä ollut että miksi moinen. Tänne ei mitään ihmeellistä paitsi että töihin on...
  6. Y

    Ei tunnu raskaana olevalta, muita?

    Minustakaan ei tunnu raskaanaolevalta.. Ei mitenkään päin ja toista myös odotan. Esikoista odottaessa tosiaan tuntui hyvinkin raskaanaolevalta. Testit tosiaan plussaa näyttää samoin ultrat..mutta muuten... Pelko sitten jotenkin on että siellä ei kaikki olekkaan hyvin. Kotidopplerilla äänet...
  7. Y

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    Liikkeistä te jolla liikkeet jo tuntuu, koska ensimmäiset on tuntunu?? Täällä ei ihmeempiä..Pitäisi uutta neuvola aikaa ruveta soittelemaan kun nyt tiedän työvuoroni.. niin se äitiysloma sitten vaan loppu ja minä joudun menemään töihin :( Yaden ja heinämies 13+5
  8. Y

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    Santtu82 Jos kiinteä ruoka pukkaa jatkuvasti pihalle ja nutridrinkit saa pidettyä sisällä ni loppuenlopuksihan parempi vaihtoehto nuo juomat ovat ettet ihan kuivumaan pääse. Tokihan kannattaa koitaa välillä syödä kiinteääkin. ja jos taas ulos tulee ni sen jälkeen juomaa napaan :D Mites te...
  9. Y

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    heituska juu, eihän mun edellisestä synnytyksestä ole kuin se 9kk ja musta mulla ei ole vieläkään paikat kunnossa et en ihmettele jos vähän vihloo sieltä sun täältä :D Täälläkin on kriittinen raja rikottu!! :) Yaden ja heinämies 12+0 POKS!!!
  10. Y

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    heituska Oon kans nyt huomannu et ne vihlonnat ym sattumiset on päivittäisiä.. Aina jostain kärsiä saa.. Edellisessä raskaudessa en tervettä päivää nähny ja en varmaan tästäkään :D Jösses muuten jostkut on jo pitkällä! mihin tää aika oikein katoaa.. pelottaa siinä mielessä et mul on aika...
  11. Y

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    joku kyseli dopplerin piuhasta.. Ei tietääkseni ole väliä kumpi tulee kumpaan koska ovat samallaisia. :) Kiitti snowball uudesta pinosta :) Niin sitä vaan mennään lähemmäs huhtikuuta. Yöllä heräsin siihen kun kääntysin kyljelleen ja sit alko alavatsaa sattumaan ihan mielettömästi niin että...
  12. Y

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Täältä Ultrakuulumisia! Kaikki oli oikein hyvin. Siellä oli tooodella vilkas kaveri..ei meinattu millään saada mittoja. Mutta siellä siis kelluskeli 4,5cm pitkä tyyppi ja niskaturvotus oli vain 0,7mm. Mitat vastasivat päivälleen laskettua! Nyt voi sitten ruveta odottelemaan rakennetta. Ja...
  13. Y

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Jänskättää ihan kauheesti.. Tänään on np-ultra :) Pitäisi tuo esikoinen herätellä unilta että pääsis lähtemään. Mulla on nyt jo ihan järkyttävä vatsa.. Mitennii turvotusta.. Esikoisesta mulla kasvo vatsa vasta rv 25 jälkee.. Pakko kait tän ultran jälkee kertoo työpaikalla uutiset...
  14. Y

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Tänne ei mitään uutta.. Kovasti odottelen ylihuomista ultraa.. JA sitten noita vauvan liikkeitä :) Joku tossa kirjotti että vauva kuulisi jo?? eihän vauva vielä kuule? vai mitenkä se oli.. eikös vasta lähemmäs viikkoa 30?? Koska olette ajatelleet hankkia ensimmäisiä hankintoja vauvalle??
  15. Y

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Kyllä aika menee aikas nopeasti.Nyt jo kesäkuisia huhuillaan täällä odotauspuolella..tosin ihmetyttää et suurimmaks osaks siel on toukokuisia.. Miksei ihmiset pysy kutakuinkin omassa pinossa.. :D Mä eilen jo pelästysin kun ei kuulunutkaan sydänääniä mutta masukki olikin muuttanut...
  16. Y

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Janoschin tarinatuokio: ite kans olin siellä tammivauvoissa 2010 :) Tosin eri nicillä. Mulla on alkanut sillon tällön olemaan noita nivuskipuja (taas) toivottavasti ei pahaksi tulis ja tässä vaiheessa.. :/ Yaden ja itu 10+3
  17. Y

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Meillä on 30.12.09 syntyny pikkunen.. tai no ei enää niin pieni :) Tosi kiva kun on muillakin tuon ikäisiä.. äizikkä: olitko tammikuisissa -10 täällä kaksplussalla??
  18. Y

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    äizikkä olitkos se sinä jolla 12/09 syntynyt lapsi?? Mikäs päivä? Ihan vaan siksi kiinnostaa kun mulla tuo esikoinen on kans syntyny 12/09. :)
  19. Y

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Heituska ei tässä osaa oikein muuta sanoa paitsi suuresti VOIMIA :hug: Toki meille saa jutella asiasta sitä vartenhan tää pino täällä on :) Hyvin taas kuului eilen sydänäänet masusta. On se vaan niin lohduttavaa kun ei liikkeitä vielä tunne. Koskas muuten olette tuntenu ensimmäisä...
  20. Y

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    santtu82 Mulla on kokemusta dopplerista jo esikoisen aikaa ja mulle oli kyllä ihan ehdoton vehje.. Sain esikoisesta ja tästä kuulumaan viikolla 9+..mutta toki sekin yksilöllistä..mutta luulisin että kuuluu kyllä kun jaksaa etsiä. Meillä on tuo nauhotusmahdollisuus ja kaiutin minkä koin...

Yhteistyössä