Hakutulokset

  1. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Heippa! Pieni tyttömme syntyi sunnuntaina rv 39+6. Synnytys lähti aamulla käyntiin yhdellä varoitussupparilla. Siihen mennessä kun sain lapsen hoitoon ja isimiehen töistä kotiin, koin, että taitaa olla paras lähteä sairaalaan. Toimitus eteni reippaasti, kivunlievitys onnistui nappiin ja lapsi...
  2. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Morjens! Täääh, mikä "vauvalla ei saa käyttää peittoo"? Siellähän ne synnärilläkin pakataan peiton alle. Vai onko taas jotain muuttunut kahdessa vuodessa? Vaikka eipä neuvolassa ole kertaakaan sivuttu edes mitään vauvanhoitojuttuja... Ne vissiin luulee, että mä muista vielä. :) TAYSissa oli...
  3. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Oi onnea, onnea! :flower: :heart: Kerro tarkemmin kun on parempi aika.
  4. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Huomenta! Myy: helpottavaa kun Downin riski todetaan pieneksi tai olemattomaksi. Meitä kaikkia erityisesti tässä ketjussa asia mietityttään varmaan keskivertoa enemmän jo ihan iän puolesta. Tässä raskaudessa panttasin uutista tosi pitkään lähipiiriin kuulumattomilta, sillä esikoisesta...
  5. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Iltaa! Neuvolakäynti ei jäänytkään pliisuksi mittailuksi ja nyökkimiseksi, vaan saatiin täteihin (tyttöihin) vähän säpinää. Sf-mitta oli pienentynyt (eri mittaaja tosin) ja sydänäänet painuivat alle 120:n eikä niitä meinattu saada uusintamittauksessa kuulumaan ollenkaan. Lohduttelin...
  6. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Iltaa! Viikonloppu meni juhlien merkeissä. Ehdin jo ärsyyntymään kun kukaan ei puhu mulle mistään muusta kuin odottamisesta, synnyttämisestä ja lapsista. Mitä myöhäisemmäksi ilta kävi, sitä raskaampaa mulla oli. Taas oli luettu kuinka synnytyssairaalani on "niin uudistunut ja äidin tarpeet...
  7. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Vuorikristalli :hug: ja onnea :heart: No voi Pippurihäntä! Nyt kyllä iski synnytyskateus. Tuskinpa kakkosen syntymä menee pitemmälle kuin ekalla kerralla, joten parin päivän etumatkani lopahti vallan. Just puhuttiin yhden kaverin kanssa, jonka synnytystä käynnisteltiin 42 viikolla neljä...
  8. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Huomenta! Shiatsu ja vyöhyketerapia kuulostaa ihanalta. Pitäisköhän itekin... Tällä viikolla on joka päivälle jotain ohjelmaa. Menee ainakin odottavan aika nopeasti. Muuten olen valmis vauvan tuloon; tavarat paikoillaan, pinnis pedattu, vaunut koottu, istuin autossa, rintapumput pesty...
  9. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Oi Sametti, ONNEAONNEA! :flower:
  10. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Huomenta! Viimeisen "vapaapäivän" kunniaksi heräsin seiskalta ja aloitan kämpän raivaamisen. Oon yllättävää kyllä ihan innoissani; kerrankin saa siivota ilman, että joku vetää romuja lattialle sitä mukaan kun saan niitä paikoilleen. Pippuri:mulla oli viime raskaudessa toi aamuinen...
  11. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    :D Vuorikristalli, sama täällä. Ruukasin sanoa töissä kaikille, jotka tiedusteli räjähtämisajankohtaani, että tyhmien kysymysten vuoksi räjähdän minä hetkenä hyvänsä. Tosin tällä kertaa ei vastaavia kyselyitä ole tullut lähellekään niin paljon kuin viimeksi. Mahakin saattaa olla hitusen...
  12. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Helou! Streptokokkikoe otettu, joten nyt kai sitten vaan odotellaan. Siis sitä synnytystä. Isimies kunnostautui oikein todella ja meinaavat esikoisen kanssa suunnata maalle lopuviikoksi. Saisin vihdoin tehdä loputkin vauvavalmistelut, jotka vaivaa takaraivossa jatkuvasti. Ja levätä...
  13. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    :hug: Sametti tsemppiä! d :) b
  14. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Voi Sametti, et kyllä kärvistele tollasessa kunnossa kotona. Muistat valittaa kunnolla, sillä muuten et saa mitään apua, jos vaan reipastelet ja yrität kestää. Mulla kanssa melkein samanlainen käynnistyskokemus kun Alissialla, paitsi että käynnistettiin kalvojen puhkaisulla suoraan ja puolen...
  15. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Voi jee ja ihan mahtavaa! Onnea lallaa ja Tömpsis!!! :flower: Muoks. Ja jatkuu. Esikoinen on kipeänä tosi kiinni koko ajan, joten ei oikein edennyt tuo kirjoittaminen aikaisemmin. Sushihimo iskee täälläkin aika ajoin. Mä vaan sitten syön sitä. Ymmärrän kyllä miksi toiset ei syö. Toinen...
  16. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Ah ihanaa, en ole ainoa joka kärsii sinänsä kauniista kesäkelistä. Esikoinen on vielä kaiken kukkuraksi kipeä ja yrjösi eilen illalla sänkyynsä. Olis kyllä mukavata jos ei aina tarttis aina näitä keissejä yksin hoitaa kun isimies on illat duunissa. : / Sametti, esikoinen oli 4,7 kg... Tosin...
  17. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Heippa! Kiitos siskot kannustuksesta! Voi Sametti, vai vielä vanha. :O Pippuri, kuulostaa toi vauvan asento samalta kun mitä itse tunnen. Terkka ei osannut sanoa yhtään miten vauva tuolla köllii, ainostaan sen, että koska hikat ja sydänäänet kuuluvat alavatsalta, taitaa olla kuitenkin...
  18. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Moro! Jos olisi aamulla mahdollisuus mennä takaisin sinne kuuluisan peiton alle, kun näyttää siltä, ettei kannata edes yrittää hyvää päivää, se aamu olisi ollut tänään. Maailmankaikkeus on kyllä koetellut ihan koko päivän ajan lapsen ja miehen muodossa, joihin sitten puran kiukkuani. Kiva...
  19. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea vauveleista! :flower: :heart: Pippurihäntä, |O sama täällä! Herään ite ihan liian aikaisin ja kun saisin uudestaan unen päästä kiinni, herää esikoinen. Tänäänkin on päivää jo kohta kolme tuntia takana... Edellisessä raskaudessa oli meilläkin pakko uusia petari, mihin oon ollut enemmän...
  20. M

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Morjens! Tota painoarvioasiaa olen minäkin tässä viime päivinä miettinyt, Vuorikristalli. Edellisessä raskaudessa kysyin asiaa ja sanoivat, että jos vauva tuntuu heistä isolta, sitten vasta lähetetään painoarvioon, joka tehdään ultralla. Täällä Tampereen seudulla ei taida muualla kuin...

Yhteistyössä