Hakutulokset

  1. N

    Leffa synttärit,mitä leffan lisäksi?

    elikkäs leffa synttärit tulee 8 v täyttävälle tytölle,ihan vaan siksi tällaset synttärit että tyttö itse halusi sellaiset kun ei juuri koskaan muuten saa tv:tä katsoa.Mutta mitä keksisin elokuvan jälkeen pieneksi "herätykseksi" porukalle että ei olisi aivan väsynyttä porukkaa ja voisivat hyvillä...
  2. N

    vinkkejä synttäreille kellään?

    teemana naamiaiset.synttärisankari täyttää 7vee.ois vähän ongelmia naamiaispukujen keksimisessä ja synttärileikeisssä kahdeksalle lapselle.siis mulle,äidille puku ja tytölle puku kun kotona ei paljon ole rekvisiittaa,vinkkejä?ja ne leikit jotka on helppo toteuttaa pienessä asunnossa ja helppo...
  3. N

    vitsit

    mä oon nii tylsistynyt että ois kiva kuulla välillä hyvä vitsi jolle saa oikein kunnolla rätkättää nii että poskiin alkaa käydä kipeetä :laugh: joten kertokaapa jotain hauskoja vitsejä ja muutenki ois kivaa lukea muutaki ku ainaista draamaa ja ihmisten epä onnea ku semmonen vaa masentaa:saint...
  4. N

    kamala jakso greyn anatomiassa

    viime jakso oli jo aivan kauhea ja nyt seuraa jatkoa siihen niiin aivan kamalan pelottava jakso ja nuo näyttelijät on nii hyviä että pakokauhu on niin aidon tuntosta että itekki on aivan hädässä ja itkettää :ashamed: liikaa draamaa yhelle päivälle... aamulla vollottanu tuolle chilen...
  5. N

    vastatkaa

    auttakaa mua ja kertokaa että mun lapsi ei oo ainut joka on joskus saanut raivarin ja käynyt päälle???????puhun nyt 6 vuotiaasta ekaluokkalaisesta TYTÖSTÄ ja se on jo 2 kertaa käyny mun päälle .vastatkaa joku että mun olo paranis hiukan.aivan kamala olo!kyseessä on muuten rauhallinen...
  6. N

    kakka asiaa----

    meillä on reilun vuoden ikäinen poika joka tykkää tonkia vaippaansa ja syödä omaa kakkaansa.onko se vaarallista?ikinä ei kerkeä juosta estämään kun se kakkaaki aina vähän piilossa :headwall: oisko vinkkejä kuinka estää sitä ?? vaatteet ei auta kun se tonkii aina jostain välistä torttua...
  7. N

    kummasti menee jalan alle

    teille joilla on jonkunlainen vit** päivä tänään nii tämä nostattaa mielen kattoon :D http://www.youtube.com/watch?v=oRDgVGHB6eM yksinäni biletän kotona ku muksut nukkuu ja ah ku elämä tuntuu makosalta :heart:
  8. N

    frasier faneja?

    onko daphne tässä näkyvässä jaksossa raskaana vai miksi sillon tollanen kaapu päällä??
  9. N

    muita pimeän pelosta kärsiviä ????

    onko muita kuin minä aina vain joka pelkää pimeää?tulee yötki aika lailla valvottua niin kauan kunnes aurinko nousee,ja se ei oikein tee hyvää näin 2 pienen lapsen äitille kun päivisinkään ei saa nukuttua.mies on reissu hommissa ja sukulaiset asuu kauempana niin ei oo lähellä pakopaikkaakaan...

Yhteistyössä