vastatkaa

auttakaa mua ja kertokaa että mun lapsi ei oo ainut joka on joskus saanut raivarin ja käynyt päälle???????puhun nyt 6 vuotiaasta ekaluokkalaisesta TYTÖSTÄ ja se on jo 2 kertaa käyny mun päälle .vastatkaa joku että mun olo paranis hiukan.aivan kamala olo!kyseessä on muuten rauhallinen tottelevainen tyttö mutta nyt kesän aikana muuttunu ja sanu näitä raivareita.mua alkaa jo pelottaa että mitä seuraavaksi.oon kuullu että pienemmät lapset tekee tätä mutta tämä tyttö kumminki tietää et niin ei saa tehdä niin tuntuu hullulta.auttakaa pliis kohottaan mun itsetuntoo äitinä.
 
Ensin rauhoitu itse, joohan.
Sitten käy lapsen kanssa syitä läpi miksi hän kiihtyy.
Käy tämä läpi lapsen kanssa kun lapsi ei ole kiihtynyt. selitä että tunteita ei käydä läpi riehumalla. Huutaa saa, mutta lyöminen ja fyysinen väkivalta on väärin. Selitä se lapselle.
Tuon ikäisen tytön kanssa pystyy jo hyvin selvittämään asiat kunhan olet itse rauhallinen ja ymmärtävä. Tsemppiä!
 
jeps oon koittanu monasti jutella asiat halka rauhassa mutta tyttö painaa kädet korville ja alkaa illisteleen niin on kyllä tullu selväksi että se ei aio kuunnella tai liittyä keskusteluun.käääk.alkaa kyllä keinot/hermot loppuun.pitäs kuitenki ite olla se aikunen..
 

Yhteistyössä