Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Onnea kaikille vauvan saaneille! Meille syntyi pikkuneiti 30.6. lähes standardimitoilla 3450g ja 49cm. Yhen aikaan sunnuntaiyönä alkoi supistukset ja niitä tuli n. 6 min välein. Ne ei ollu kauheen kipeitä, mutta sen verran kuitenkin jomottivat etten saanut nukuttua. Ajattelin että ei se vielä...
  2. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Onnittelut Niccille! :heart: Täälä on pikkukaveri laskeutunu kyllä todella alas, tuntuu että matkaa tuolin ja vauvan pään välillä on vaan sentti tai jotain. ;) Noh, eipä ole närästäny eikä haitannut muutenkaan syömisiä kun ei ole niin ylhäällä. Viime yönä heräsin ekaa kertaa siihen että oli...
  3. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Heipähei! Kauris-82 mietit vauvan kääntämistä; ittellä ei ole kokemusta vauvan kääntämisestä mahan päältä, mutta esikoinen oli pitkään väärin päin massussa ja kuulin eräältä tuttavalta auttavan neuvon. Omalla voimistelulla kuulemma pystyy vaikuttamaan vauvan kääntymiseen pää alaspäin. Yksi...
  4. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Hei vaan! :) Haluaisin vielä liittyä mukaan, kun äippäloma alkoi ja on aika tylsää olla vaan yksin kotona päivät. Tietoja olis: LA 5.7. mmaarita / 20 / toinen / LKS Oikein hätkähin ku luin noista uimisjutuista, ite nimittäin en edes ajatellut että uimisesta voisi olla jotain haittaa...
  5. M

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea kaikille vauvan saaneille! Mekin saatiin poika keskiviikkona 6.4. Raskausviikkoja oli 39+5, vauva painoi syntyessään 3570g ja oli 52cm pitkä. <3 Synnytys meni tosi hyvin epiduraalin avulla ja vauva voi hyvin. Maitoakin tulee reilusti yli tarpeen ja harmiksi meillä ei oo pakastinta...
  6. M

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Heipähei! Kiitti uuesta pinosta, tulin vaan merkkailemaan ja poksumaan. :D mmaarita ja pikkukulta POKS 22
  7. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Heipähei kaikille. Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Mulla oli eilen rakenneultra ja siihen reissuunpa sitten menikin koko päivä. (Pelkkiin matkoihin jo 8 tuntia.) Vauvalla näytti kaikki olevan kunnossa, kovasti tuntu pikkusta hymyilyttävän. Painoarvio oli 425g ja istukka etuseinämässä. Ei...
  8. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Sinnlos me asutaan Ivalossa kerrostalossa, 62 neliöisessä kaksiossa. Muuten paikkana mukava asua, mutta joka viikonloppu yläkerrasta kuuluu ihan järkyttävä musiikki. Toiset sielä pitää juhlia ja laulaa karaokea.:kieh: Ottaa niin päähän ku olis menossa nukkumaan ni kuulostaa siltä kuin itellä...
  9. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Milas Neljä tuntia kestää ajella Rovaniemelle, jossa on lähin synnytyssairaala. Perjantaina lähetään ekan kerran käymään siellä rakenneultrassa niin tulee sekin paikka tutuksi. Todennäkösesti minäki synnytän ambulanssissa mutta onneksi ei pelota. :D Termari Tervetuloa mukaan. Minusta on tosi...
  10. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Milas, ihmettelit mun viikkoja.. Mulla siirty laskettu aika sillon aika alussa, mutta en viitsiny täällä ilmottaa muutaman päivän takia niin sen takia samat viikot. :) Jotkut oli innokkaita neulomaan. Minä myös. :) Syksyn aikana vauvalle on tullu jo lapaset ja sukat ja itelle kahet lapaset...
  11. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    :heart: Puoliväli ylitetty! :heart: Tulin vain poksumaan eilisen puolesta. Eilen siis tuli puolet täyteen. :p mmaarita ja pikkukulta 20+1
  12. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Voi sua Santtu, tuntuu niin epäreilulta kun ite oon päässy niin helpolla. Alussa oli oksentelua ja yleistä pahoinvointia aika paljon, mutta sitten ku se meni ohi, ei mitää. Toivottavasti sun oloki paranee jossain vaiheessa, toivon sitä todella. :hug: Vauvan liikkeet tuntu joku aika sitten...
  13. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    MAR-I mulla on ollu tuikkimisia jonkin verran ja ne tuntuu niin kauheilta! :kieh: Mistä ne johtuu? Siis onko siihen joku järkevä syy? Mulla tuntuu masussa kun pikkunen potkii tosissaan. Aina ruuan jälkeen tuntuu kovasti, varmaan aerobic-jumppa menossa. :) Nautin vielä ku voin niistä...
  14. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Merkkailen vain. Hyvin menee, mutta menköön. :) Kahen viikon päästä rakenneultra ja hiukan jännittää mitä näkyy, onneksi mies tullee kans mukaa. :) mmaarita ja pikkukulta rv 19+4
  15. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Heipähei taas kaikille! Olen käynyt monesti lukemassa kirjotuksia, mutta en ole saanut vastattua pitkään aikaan. Nyt kun heräsin liian aikasin niin tässähän on hyvää aikaa kirjotella. :) Kaikenlaisia puheenaiheita on ollut esillä, mm. vaunuista. Me saatiin mieheni kotoa Emmaljungan...
  16. M

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Heipähei. :wave: Aamulla oli lääkärineuvola ja eka "kunnon" ultra. Pikkunen on tosi ahkera liikkumaan, lääkäri ei meinannut saada pysäytettyä kuvaa sopivaan kohtaan. Vauvalla näytti olevan kunnon jumppa menossa kun ei pysynyt paikallaan.. :D Viime neuvolakäynnillä terkkari sano että mun...
  17. M

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Hei taas kaikille pitkästä aikaa. :) Voi, ja pahoitteluni kaikille sureville. :headwall: Miksi pitää käydä noin..? Tikkipää Kyselit joku aika sitten että voiko maata mahallaan.. Ite en voi enää kun maha on jo niin pullea. Tykkään kyllä lukea sängyllä maaten mahallaan ja siksi laitan tyynyt...
  18. M

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Voih. :( Mulle tuo kalenteri ei osaa sanoa pojasta eikä tytöstä ku oon vasta 17. *nyyh* mmaarita ja pikkukulta 10+5
  19. M

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    NapaKissa Minusta tuntu ihan samalle se vauvan sydän. Olisin voinu kuunnella sitä vaikka tunnin. :heart: On se vaan niin sulosta. :D Donnanen Mie herrään kans viideltä joka aamu. :O Sitten pitää käyä vessassa ja alan uuestann nukkumaan. Ylleensä on kuuelta herätys ni ei siinä kauheesti enää...
  20. M

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Voimia teille jotka olette kokeneet surun. :hug: Kiva lukea toisten neuvolauutisia. Ite kävin ekan kerran neuvolassa ja varhaisultrassa jo rv 5+4 ja nyt maanantaina toisen kerran rv 9+4. Toisella kerralla sain paljon kaikkia lehtisiä ja kirjoja ja yleensä tietoa raskaudesta. Otettiin kaks...

Yhteistyössä