Hakutulokset

  1. Tiudeliini

    Uudesta äitiyspakkauksesta :)

    Mitä mieltä ootte muuten tosta uudesta äitiyspakkauksesta ? Itse sain sen eilen ja oon kyllä tosi tyytyväinen. Musta tuntuu oudolta, että nyt tän vuoden mallissa tuntuu olevan paljon laadukkaampia vaatteita, kun aikasemmissa. Oikein lapsenmielinen ja mukavan näköinen paketti, ennen ärsytti...
  2. Tiudeliini

    Isän osallistuminen syöttöihin, heräämisiin ja vauvanhoitoon

    Mua on aina ihmetyttäny, että miks pullovauvojen äidit joutuu jotkut herää aina syöttämään yöllä ja sit ei saa päivälläkään nukkua, jos on taloudessa vanhempiakin muksuja joita täytyy hoivata. Eikö isä halua osallistua jos tosiaankin on mahdollisuus myös syöttää pullosta ? On ihmeellistä, sit...
  3. Tiudeliini

    Onko Keski-Suomen keskussairaalassa perhehuoneita ?

    Tuli mieleen nyt, kun ne nuo uudet tilat on rakentaneet, että onko sinne tullut perhehuoneita ollenkaan ? Aikaisemminhan ei ollut, joskus 2007 viimeksi vanhoissa tiloissa ilmeisesti ollut niitä. Mä kävin synnyttämässä 2011 keväällä, sillon oli tosi ahdasta ja epämukavaa. Ilma ei kiertänyt...
  4. Tiudeliini

    PregCheckin viivanpaikat

    Onks kenellekkään muulle tullu viivanpaikkoja pregcheckin raskaustestiin ? Tänään kun tein sen testin, niin raskausviivan ympärillä oli vähän punasta ja sit myöhemmin siihen jäi vaan viivanpaikka. Puolisokin näki sen testin sillonja sanoi, että näkee hailakan viivan raskausviivan kohdalla...
  5. Tiudeliini

    PregCheck raskaustesteistä ja mitä testiä suosittelisitte ?

    Olen miettinyt tässä, että onko nuo pregcheck raskaustestit ihan humpuukikamaa oikeesti ? Olen jotain joskus lukenut ettei niillä kannata pahemmin testata. Edellisessä raskaudessa niillä ei saanut positiivista tulosta kun lähes 4-5 päivää vasta kuukautisten myöhästymisestä. Nyt olen niitä...
  6. Tiudeliini

    Tällaisia tutteja Suomesta ?

    Saako tällaisia tutteja ostettua mistään täältä Suomesta ? Jos tiedätte esim. jonkun nettikaupan yms, niin kertokaa :) !
  7. Tiudeliini

    Uusia nuorten äitien blogeja ?

    Oon lukenu ja kattonu jo noita yleisimpiä, mutta onko mitään muita ? Lisätkääpäs tähän muita ei niin yleisiä nuorten äitien blogeja, tai no miksei vanhempienkin. Minun blogi, niille jotka haluais kurkata Memoirs of An Imperfect Angel
  8. Tiudeliini

    Poskiontelotulehdus - Mitä ihmettä tehdä, kun se kroonistuu ja lääkäri määrää aina vain antibiootteja ?!

    Mulla on nyt varmaan 15 kerta, kun on poskiontelotulehdus. Tiedän kaikki oireet aina kun se ilmaantuu ja se tulee aina heti, kun mulle tulee flunssa. Tuntuu, että kaikki lääkärit ei aina ymmärrä sitä kuinka minä kyllä itse tiedän, millon mulla on tulehdus. Viimeksi lääkäri ehdotti jo...
  9. Tiudeliini

    Kellään toisella samanlaista ongelmaa n. 7kk ikäisen vauvan kanssa ?

    Juu, elikkä siis meidän vauva on tässä pikkuhiljaa aloittanu sellasen tavan, että kun hoidan iltasyötön (eli pullosta velliä) ja kun on syönyt sen, niin vaikuttaa ihan väsyneeltä ja on silmät kiinni, mutta kun pistän sen sänkyyn nukkumaan niin alkaa ihmeellinen kitinä. Olen siinä jo...
  10. Tiudeliini

    Mitä mieltä olette tällaisesta äidistä ?

    Olen 19-vuotias kohta 6kk ikäisen pojan äiti, vähän omissa oloissa viihtyvä. Ehkä enimmäkseen sen takia, että olen menettänyt luottamukseni niin moniin ihmisiin koko elämäni aikana. En ole lähes ollenkaan koskaan törmännyt eläessäni samanlaiseen, tai samanhenkiseen ihmiseen kuin minä. Kaikki...
  11. Tiudeliini

    Mikä kuntosalilaite tjsp tällainen on ? En muista enää nimeä.

    Mikä oli sellasen kuntosalilaitteen nimi, mihin mennään seisomaan ja se pyörii monta kertaa ympäri oman kehon painon voimasta sinne sun tänne ? Kertokaa jos tiedätte kiitos :) !
  12. Tiudeliini

    Äitiseuraa Jyväskylästä/Keski-Suomesta ?

    Moikkamoi kaikki nuoret äidit ! Oisko ketään täältä Jyväskylästä, tai Keski-Suomen alueelta ? Olen itse 19-vuotias 3kk ikäisen pojan äiti, asun puolisoni kanssa yhdessä ja olen avioliitossa. Haluaisin sähköpostikavereita, facebook -kavereita, tai sitten jopa vaikka kahvitteluseuraa tai...
  13. Tiudeliini

    Samanhenkisiä ihmisiä ?

    Olen 19-vuotias jyväskyläläinen nainen. Olen naimisissa, seurustellut 5 vuotta ja minulla on 3kk ikäinen poika. Harrastan valokuvausta, tykkään katsella elokuvia ja kuunnella musiikkia. Kuuntelen lähinnä Groove FM -tyylistä musiikkia, funkia, r&b:tä, soulia, yms.. Olisiko ketään joka...
  14. Tiudeliini

    Rotavirusrokotteesta kamalat oireet !

    Torstaina poikamme sai ekan rotavirusrokotteen suun kautta, sitten alkoi illalla kaheksan aikaan kauheet huudot. Eilinen meni rääkyessä ja huutaessa, kamalat piereskelyt ja ei suostunut oikein nukkumaankaan. Säälittää kamalasti kun on niin kipeänä. Millon ihmeessä nuo oireet menee oikein...
  15. Tiudeliini

    Mikä mahtaa vauvalla olla ? (Vauva kohtapuolin 2kk)

    Meidän esikoisvauva alkanut nukkumaan todella paljon vähemmän tässä n. 2 viikkoa sitten ja ei nuku oikeastaan kuin puolentunnin tai parhaimmillaan parin tunnin unia vain enää päivisin. Ennen nukkui 3 tunnin päikkäreitä. Nyt vauva on huomenna 7 viikon ikäinen, eli ensiviikolla 2kk. Alkanut...
  16. Tiudeliini

    Synnytyskokemuksia Keski-Suomen Keskussairaalasta ?

    Onko kukaan synnyttänyt tuolla ? Itselläni on laskettu aika 25.5 ja olen menossa sinne synnyttämään esikoistani. Jos omaatte kokemuksia niin kertokaa millainen synnytyssairaala se on yms :) ?
  17. Tiudeliini

    Auttakaa ! Kohdunsuun nipistely ja pistely !

    Mulla on nyt raskausviikkoja 30+1, eilen alkoi tulemaan välillä sellaisia pistelyitä kohdunsuulle, kun joku repis kynsillä ja ihan kun tuo vauva tulis sieltä ulos. Niitä tuli tänäänkin just tuossa äsken ! Mitähän nuo meinaa ja pitääkö nyt ottaa yhteyttä sitten neuvolaan/äitiyspoliklinikalle ...
  18. Tiudeliini

    Nuoria odottavia/äitejä Keski-Suomesta ? (tähän pinoon keskisuomalaiset ?)

    ^ Siinähän se kysymys onkin. Niin, onko ketään odottavia Keski-Suomesta ? Itse olen 18, täytän huhtikuussa 19 ja odotan esikoistani, laskettu aika on 25.5. Ultran mukaan tulossa poika. Ajattelin, että tähän pinoon voisi kerääntyä Keski-Suomen nuoret äidit ja odottajat, ellei ole jo...
  19. Tiudeliini

    Poika vai tyttö ? Kumpaa ajattelette odottavanne :) ?

    Elikkäs tämmöisen keskustelun ajattelin aloittaa. Kumpaa luulette odottavanne :--) ? Itse luulen, että odotan poikaa :). Oireita: Ei tee mieli karkkia, eikä suklaata, vaan kaikkea suolasta ja terveellistä :D. Pahoinvointia ei kauheesti ole, yleensä vain illalla. Linea negrakin on...
  20. Tiudeliini

    Poika vai tyttö ? Kumpaa ajattelette odottavanne :) ?

    Elikkäs tämmöisen keskustelun ajattelin aloittaa. Kumpaa luulette odottavanne :--) ? Itse luulen, että odotan poikaa :). Oireita: Ei tee mieli karkkia, eikä suklaata, vaan kaikkea suolasta ja terveellistä :D. Pahoinvointia ei kauheesti ole, yleensä vain illalla. Linea negrakin on...

Yhteistyössä