Nuoria odottavia/äitejä Keski-Suomesta ? (tähän pinoon keskisuomalaiset ?)

^ Siinähän se kysymys onkin.

Niin, onko ketään odottavia Keski-Suomesta ?
Itse olen 18, täytän huhtikuussa 19 ja odotan esikoistani, laskettu aika on 25.5. Ultran mukaan tulossa poika.

Ajattelin, että tähän pinoon voisi kerääntyä Keski-Suomen nuoret äidit ja odottajat, ellei ole jo valmiina toimivaa ja aktiivista pinoa ennestään meille ?
 
Heippa :) Täällä on yksi jyväskylästä oleva odottava 19vuotias ja esikoista odotellaan :) laskettuaika meillä on 27.4 <3 ja sukupuolta ei olla katsottu, mutta kovasti molemmat poikaa odottelee vaikkei sukupuolella mitään merkitystä ole kuhan pieni vaan syntyy <3
 
Täällä 20vuotias, jonka laskettu aika meni jo (8.3) ja edelleen odottelee. Esikoinen nyt 1v8kk.
Toivon mukaan lähipäivinä päästäisiin tositoimiin. Tiukkoja supisteluja ollut jo reilun viikon, mutta ei meinaa ottaa tuulta purjeisiin..:)
Viikkoja nyt 40+3
 
Täällä alku oli hiukan hankala, mutta keskivaiheilla meni ihan hyvin ei mitään kummosia ja nyt jouduttu taas pariin kertaan kattelee istukan paikkaa ja vielä pitää mennä kattoo kun ei oikeen ota selvyyttä, mutta pikkusella onneks kaikki hyvin <3 kovin on rauhallinen kaveri ollut :) ihan joutuu tökkimään välillä masua että kaveri vähän näyttäis elonmerkkejä, mutta tällä viikolla niitäkin on tullut ilman tökkimisiä <3 mitenkäs tiudeliinin odotus on mennyt?
 
Alku oli mullakin hankalaa, viikot 6-15 oli pahoinvointia mutta sitten se loppu aikalailla kuin seinään.
Huomenna menen kontrolliultraan vauvan munuaisaltaiden takia kun toinen niistä oli vähän suurempi kuin toinen, sanoivat ettei kuulema ole mitään vakavaa mutta haluavat ultrata uudelleen.
Kovasti on vauva lähteny kasvuun ja mahakin :D.
Huomenna tulee 30 raskausviikkoa.
 
Meillä ollut kaikin puolin vaikea raskaus. Esikoista odottaessa oli huomattavasti helpompaa. Nyt taitaa onneksi helpotus olla loppu rutistuksen päässä, tehdään lähtöä sairaalaan. Aamun supistellut ja on sellaset poltot pikkuhiljaa, että kippuraan vetää...:|
 
Meillä alussa epäiltiin pikkusella naptyrää sitä sitten käytiin pariin otteeseen kattelee ja meinattiin tehä lapsivesipunktio mutta onneks sitä ei tarvinnu tehä kun oli napa jo oikeissa mitoissa viimesellä tarkistuskerralla ja sitten keskenmenonriski nous huomattavasti ja synnytysvastaaotolla lääkäri anto sen kuvan että muuta mahollisuutta ei oo kun keskenmeno kun riski oli niin korkeella joten siinä sitten ooteltiin kotona koskahan se tapahtuu mutta eipä oo vieläkään sitä näkynyt :D ja silloin oltiin rv16 ja nyt huomenna vaihtuukin jo rv34 <3
 
Mä kävin tänään siellä Gravidassa lääkärissä ja ultrassa, kuuntelivat ja katsoivat vauvan sykekäyrän ja sitten lääkäri teki sen ultran.
Kaikki kunnossa onneks, munuaisallas oli pienentyny normaaleihin mittoihinsa ja poikana vauva on vielä pysyny :D :).
Lääkäri vaan toivotti tervetulleeks seuraavan kerran synnyttämään :D, hehe.
Nyt on sekin kivi pois hartioilta, kun on vauvalla kaikki kunnossa :).

Kunnon tukevat mammaliivit kävin ostamassa tänään ja vaippoja. Nyt on kaikki valmiina vauvalle :).
 
Meillä kanssa pienelle kaikki melkeenpä valmiina, paitsi eilen muistin että D-vitamiini tippoja pitää pienelle käydä vielä ostaa ja korvakuumemittari :) Mää ostin kanssa yhet imetysliivit mutta niihin en vielä paljoo panostanu koska synnytyksen jälkeen se maito vasta nousee rintoihin joten vasta sitten voi tietää sen lopullisen koon, joillakin se tosin pysyy samana :) Mutta onneksi teillä kaikki oli hyvin :) Meillä on tänään ollu aika ikäviä harjotussupistuksia :/ ja tänään vaihtui 34+0 <3 3viikkoa niin pieni on täysaikanen <3
 
Mulla on kanssa ollu kohdunsuulla aina välillä sellasta ikävää vihlontaa, mutta mulle ainakin neuvolasta sanonu että on ihan normaalia :) mutta tuntuu että ihan mikä ongelma vaan on niin sanovat että kuuluu asiaan :D
 

Yhteistyössä