Hakutulokset

  1. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Tervehdys pitkästä aikaa! On se kumma, miten arki yhtäkkiä imaisee mukanaan ja kun saa täältä jotain luettua pienissä pätkissä, niin ei puhettakaan, että ehtisi vastata kirjoituksiin. Iloisia uutisia täällä on ainakin tullut paljon! Onnea kaikille vauvan saaneille! :heart::flower...
  2. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Ihan huuruissani unohdin: Onnea Pixie ja Alisa :heart: Poi
  3. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Meille syntyi tänä aamuna klo 9.46 nopsa poika 3740 g ja 51 cm. Vajaa 6h meni ekasta supistuksesta, sairaalaan tullessa oli 4 cm auki ja käyrillä ollessa tuli muutama supistus, joiden aikana aukes 8cm:iin. Harmi vaan kun vieruskaveri sai vikan vapaan synnytyssalin. Onneksi aika nopsaan pääsin...
  4. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Jee, Pixie! Täällä sama meininki. :) 1.20-4 valvoin esikoisen kans ja sit alkoikin supistukset. Vähän jo puhalluttaa, kestoa minuutti ja väliä 5-6 min. Lähtö on jo mielessä, kun matkaakin on... :) Jee, jospa tää tästä! Tiipula 39+5
  5. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea anncarol, Candlelight ja tyntti! Täällä oltais ihan valmiina lähtöön! Kassi pakattu, makkari kunnossa, lumimyrsky ohi ja kavereita tavattu... Vain olot puuttuu :) Siirryin jopa älypuhelinten maailmaan, jos tulee sairaalassa päivitystarve! :D Mut kyl tää on ÄRSYTTÄVÄÄ! Tiipula 39+3
  6. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Pepponen ja Bingo! :flower: Anncarol, isot tsempit huomiselle! Toivottavasti kuitenkin saisit vähän unta! Mä olen kans vielä julkisen pinon kannalla maaliskuulle. Tietty jos sen kerhon haluaa perustaa, ni voihan sen jo valmiiksi tehdä ja liittyy ken haluaa. Jos se on salainen, niin...
  7. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Särö! :flower: Candlelightista täälläkin odotellaan kovasti uutisia... :) Mies ei täälläkään ihan hirveästi ole jutellut mahalle tms, joskus saattaa pidellä kättä mahan päällä ja silitellä, mutta kyllä se sitä vauvaa odottaa. Just yks ilta juteltiin siitä, että molemmilla on ihan...
  8. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Vauvaonnea Pihlaja, Emsuli, Viude ja _muumis! :flower: SMV78, mulla oli yöllä vähän samat tunnelmat: illalla ihan hullua mukellusta mahassa ja tuntui siltä, että vauva kaivautuu saman tien ite ulos. Häntäluu kipuili ja reidet kramppaili, varmaan jotain supistuksen tapaisiakin oli. Ajattelin...
  9. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Omppulimu, meillä esikoinen kakkaili kiinteiden aloitukseen asti varmaan 5-7 kertaa päivässä eli käytännössä lähes joka vaippaan... Siihen kosahti kestojen käyttö - siis äidin laiskuuteen... :) Mut joo, normaalia on.
  10. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Vauvaonnea Nippatäti, omppulimu ja Mammutti! :heart: Toivottavasti Mammuttikin pääsee pian vauvan luokse - tai mikä parempaa, olisi jo päässyt! Kissoista yritin jo eilen kirjoitella, mutta nettipä pätkäisi ja tekstit meni. No, pointti oli se, että meidän kollinretale nukkui sängyssä ennen...
  11. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    :flower: Paljon onnea SoonFab4, Sannamary, Posteljooni ja Hanskius! :heart: Ihanaa, kun vauvauutisia satelee! Alkaa tässä kohta itseäkin jo kuumottaa. :) Esikoisen syntyessä mulla oli ikää 29, nyt toisen kanssa aika tarkkaan 31 vuotta. Oon sanonut, että varmaan se syntyy mun synttäripäivänä...
  12. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Palstalla jutustelusta tykkään minäkin, että kukin kirjoittaa sitä, mitä mielessä on! Missäs muualla sitä saisi avautua lähes koska tahansa! :) Ja tosi mielellään myös synnyttäneet vauvakuulumisineen voisivat olla samassa pinossa, kunnes päästään kaikki muuttamaan vauvapuolelle. :) Mahatautia...
  13. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Suuret onnittelut Ihanaiselle! :heart: Nippatäti, täältä kans tsempit sinulle! Inhottavaa, että vastaanotto polilla on nihkeää, mutta huolehdi nyt itestäs! Varmasti kaikki voimat tarvitaan synnytykseen ja siitä palautumiseen, ei suinkaan päivä-/viikkotolkulla kipuiluun! Täällä on taas...
  14. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Suuret onnittelut Mamille ja Julille perheineen! :heart: Erityistsempit vielä Julille, tuntuu ihan kohtuuttomalta, mitä kaikkea joudutkaan kokemaan. Lämpöisiä ajatuksia täältä! Kävin kans lepuuttamassa osastolla muutaman yön, oli ilmeisesti munasarjakysta kiertynyt jotenkin ja aika kovat...
  15. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Suuret onnittelut Minx ja perhe! :flower: Onpa ihanaa, että niitä vauvoja alkaa tupsahdella maailmaan ja kaikki alkavat olla hyvillä viikoillakin. :) Meillä mies meinasi eilen, että ei tässä enää voi kuukautta mennä, kun katseli mun kivuliasta vääntelyä ja kävelyä... Vielä mitä, ei...
  16. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Ihanaa, onnea Nopposelle ja perheelle! :heart: Kiva kuulla, että kaikki on teillä hyvin!
  17. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    :laugh::laugh: Ei vitsit, ei meinannu naurusta tulla loppua...!
  18. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Oi, eihän täältä nyt voi pysyä poissa ollenkaan, kun alkaa tapahtua. Tsempit Nopposelle siis! Kuten niin moni muukin, oon itekin hyvä lukemaan muiden kuulumisia ja huono kirjoittamaan omia. Keskusteluun olisi kiva osallistua enemmänkin, mutta joskus on vaikea seurata suoraan nimimerkiltä...
  19. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Marais, mulla oli esikoisesta supistukset just sellaisia kuukautiskiputyyppisiä ja erityisesti selän puolella. Ne tosin ilmestyivät vasta rv 40+6 ja seuraavana aamuna tyyppi jo syntyikin. :) Onko sulla pitkiä nuo krampit?
  20. T

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Heips! Täällä on kans tänään ensimmäinen äitiyslomapäivä! Olin kyllä eilenkin kotosalla palkattomalla virkavapaalla ja siivosin koko huushollin esikoisen avustuksella, niin saa sitten tänään lomailla eli käydä rauhassa neuvolassa ja perhekahvilassa. :) Onpa mukavaa jäädä taas kotiin, vaikka...

Yhteistyössä