Hakutulokset

  1. BangBang

    Miten asustaisi tämän mekon

    Product Detail | H&M FI Kabaree-teemaan? Apujaa!!
  2. BangBang

    Mitähän tekisi..

    Lapset loppuviikon poissa ja orpo olo. Uudet polkujuoksutossut himottelee testaamaan mutta pitäisi ottaa vielä kevyesti ainakin viikko :$ Kakkosvaihtoehto hakea elämälle sisältöä kaupasta, pari olusta tai suklaata ? Ketään ei ole nyt seuraksikaan asti :'( *ITSESÄÄLIHETKI*
  3. BangBang

    Paketin odottelua!

    Innostuttiin tilaamaan satasen edestä Sleichin satuhahmoja nettikaupasta, äitiäkin alkaa lapsettamaan kun siellä on niin hienoja hahmoja:D Jouluksi tuollainen iso ritarilinna kun ex kähvelsi edellisen
  4. BangBang

    Koulukuva pilalla, pakko purkaa!

    Eikö perkele tule opettajalle tai edes kuvaajalle mieleen käskeä ekaluokkalaista pesemään ketsupit naamasta ennen kuvausta?!? Isoja värikuvia ei ainakaan viitsi pitää, pistää aika ikävästi silmään kun ketsupit toisessa poskessa:headwall:
  5. BangBang

    M A H T A V A A *ällöttävää hehkutusta*

    Muita Hki city trialthonissa tänään olleita? Vaikka varustevalinnat hidastivat niin olen tyytyväinen aikaani ja olo on aivan upea:D Pakko hehkuttaa, hyvin järjestetty, hyvä sää, oli ihan paras päivä!!!! Piti käydä vielä pienellä energianpurkulenkillä ja nyt malttaa siivota iltaa varten! Niin...
  6. BangBang

    Seuraa Weekend Festivaliin menijöistä?!

    Olen menossa pe&la , kavereita ei sitten päässyt mukaan mutta seuraahan löytyy näin hakemalla =) Laita yksäriä jos kaipaat festariseuraa ko. tapahtumaan !
  7. BangBang

    Kodin kulutaulukko-kellä on, kuka käyttää?!

    Hermo ei kestä lainkaan excel kaavoja jotta yrittäisin värkätä itse, googlaamalla en löytänyt oikein etsimääni. Haussa selkeä taulukko johon merkitä päivittäiset ostokset, mm. hygienia, lahjat ym. ruuan lisäksi, minulla on jo hyvä kuukausiyhteenvetoalusta mihin merkata könttäsummat lainamenot...
  8. BangBang

    Seppälän alesta mahtilöydöt..

    <3 Lähdin pitkästä aikaa katsomaan jos löytyisi jotain uutta mekkoa kun lähdetään laivalle ja niin vain osui alesta mekko, neule ja caprit.. Seppälästä löytää niitä helmiäkin halvalla kun osaa kaiken sen rytkyn keskeltä tsekata !
  9. BangBang

    Helppo, nopea illallinen nauta-sika jauhelihaboxista??!

    En uskalla sytyttää kaasugrilliä että voisin vaan rillata kyrsää..
  10. BangBang

    Siivousinspiraatioketju

    Mistä aloitetaan? KAikki mukaan potkimaan vauhtia hommiin! Saa laittaa ennen ja jälkeen kuvia :attn:
  11. BangBang

    Voi Maximillianna minkä teit!

  12. BangBang

    Tulisikohan syötävää -> pangasiusfileitä uuniin, päälle englantilaista cheddaria raastettuna, ruokakermaa ja jotain(?)

    mausteita. Korppujauhoja löytyis myös. Ja suolasieniä- Pitäisi kehitellä lapsillekin maistuvaa päivällistä..
  13. BangBang

    Miten perustaa ruokapiiri? Kuuluuko joku sellaiseen? Kertokaa!

    Menin lukemaan "Petos lautasella" , tylyä tekstiä..
  14. BangBang

    Hei kokkikolmoset! Miten kannattaisi valmistaa seuraavista aineista

    Maustamaton porsaan sisäfilee pekonia kermaa pakastettuja herkkusieniä lisäksi löytyy mozzarellaraastetta, cheddaria, sinihomejuustoa, rypäleitä ja perusaineita kuten perunaa,sipulia ja porkkanaa Olisi tarkoitus viettää hieman laatuaikaa miehen kanssa ja ajattelin laittaa illallisen...
  15. BangBang

    Lasten terapialammas teurastettiin muslimityyliin

    Kokkolan 4h-kerhon leirikeskuksen lammas löytyi kuiviin valutettuna, pää irti ja parhaat lihat leikeltynä laitumeltaan. Halal-liha ollut näemmä kiven alla...
  16. BangBang

    Mitä taas opimmekaan

    Älä anna "vihamiestesi" näpsiä sinusta kuvia, laittavat ne hirveimmät naamakirjaan ja tägäävät sinuun. En kehtaisi ilmiantaakaan kuvia, vaikka minulta ei ole lupaa kysytty. Mutta luoja armahtakoon niin mä otan kameran pikkujouluihin ja katsotaan mitä sisältöä sitten syntyy!!!
  17. BangBang

    Apua

    Kaksi ekaa lomapäivää nyt menny läppäri sylissä telkkarin edessä...:ashamed: "Missäs kävit lomalla" "Palstalla..." Nyt mulle ripaus itsekuria mennä petaamaan sängyt ja siistimään tavarat paikoilleen:xmas:
  18. BangBang

    Paha valinta

    Laittaisiko sienisoosin ja kylmäsavusiian kanssa peruspottua vai olisko nuudelit hyviä?

Yhteistyössä