Mitä taas opimmekaan

Älä anna "vihamiestesi" näpsiä sinusta kuvia, laittavat ne hirveimmät naamakirjaan ja tägäävät sinuun.
En kehtaisi ilmiantaakaan kuvia, vaikka minulta ei ole lupaa kysytty. Mutta luoja armahtakoon niin mä otan kameran pikkujouluihin ja katsotaan mitä sisältöä sitten syntyy!!!
 
Kunnia voi mennä, mutta maine vain kasvaa.
Jeps.
Ja toisaalta ne jotka kuvat näkevät ovat kuitenkin pääsääntöisesti tuttuja tai ainakin tutun tuttuja joten tuskin niillä kovin epärealistista kuvaa ihmisestä muutenkaan on, jos nyt ylipäätään vaivautuneet jonkinlaisen kuvan mieleensä muodostamaan.

Erikseen on sitten sellaiset oikeasti selvän epäonnistuneet kuvat joissa ihminen näyttää paljon ikävämmälle kuin livessä. Moisten julkaiseminen itsestä on sallittua, muista mautonta.
 
Kuvissa ei tapahdu ruokailua ihmeempää, mutta ehkä rumimmat otokset mitä olen omasta naamastani nähnyt. Samalta keikalta löytyisi oikeasti kivoja kuvia joita laittaa mutta ylen lämpimät välimme huomioiden tämä henkilö on valinnut juuri em. otokset ja varustanut ne vielä ah niin hassunhauskoilla kuvateksteillä:mad:
 
Olen niin raivoissani tällä hetkellä, tämä ihminen ei tule työskentelemään alaisenani muuta kuin pakon edessä ja silloinkin vuorosta tulee erittäin vittumainen.
Sama pikku kärppä on yrittänyt aiemmin kaataa paskaa niskaani monin eri tavoin, olisin vaan kuvitellut että eri toimipisteeseen siirtyminen olisi neutralisoinut tilanteen. Tiedän ettei asenteeni nyt ole kovin kypsä mutta se kamelinkin selkä katkeaa jossain vaiheessa.. kun toinen oikein kaivaa verta nenästään niin kyllä sieltä ennenpitkää herahtaa
 
Nehän on vaan kuvia. Kuinkahan moni mies saisi tollaset herneet nenään valokuvista fb:ssä....
Kuvista jotka jatkavat työpaikkakiusaamista...

Olen tähän asti käyttäytynyt korrektisti vaikka tämä henkilö on mustamaalannut minua kollegoille, nyt kun hän ei saa tähän aineksia (eri toimipisteet) niin siirryttiin vähän henkilökohtaisempiin aiheisiin. En nyt vaan pysty ohittamaan tätä olankohautuksella.
Ja ylemmille esimiehille mainitsin asiasta silloin kun olimme vielä samassa toimipisteessä.
 
[QUOTE="vieras";24532053]Mitä muuten tarkoittaa komprementoida/komprementoiva?,
(katoin jo * googlestakin mutta tuloksena vaivaiset 2 osumaa... niistäkin toinen johti A. Stubbin blogiin...)[/QUOTE]

Lähinnä sen voisi kai sanoa jotta "asettaa kielteiseen valoon" tms.
Pahoittelen epäselvää kielenkäyttöä.
 
"vieras"
Kuvissa ei tapahdu ruokailua ihmeempää, mutta ehkä rumimmat otokset mitä olen omasta naamastani nähnyt. Samalta keikalta löytyisi oikeasti kivoja kuvia joita laittaa mutta ylen lämpimät välimme huomioiden tämä henkilö on valinnut juuri em. otokset ja varustanut ne vielä ah niin hassunhauskoilla kuvateksteillä:mad:
Ruokaileva ihminen nyt vaan on hassun näköinen kuvissa. Ihan kuka tahansa.
 
Mä joskus aikoinani katselin kaverilla sen synttärikuvia joita olin ollut juhlimassa. Olin tosi "edustavana" sen valokuva-albumissa. Joka kuvassa jossa olin niin esiinnyin pärstä ihan kirkkaan punaisena. Mä en ole noiden synttärijuhlien jälkeen juonut punaviiniä kun muutaman kerran ettei tapahdu vastaavaa "vahinkoa". Kaverille sanoin että näitä kuvia ei sitten näytetä kuin harvoille ja valituille :LOL: Jos kuvat olisi päätyneet nettiin niin mä olisin tarvinnut muutaman viikon ajan rauhottavia :D
 
Aries 78
Älä anna "vihamiestesi" näpsiä sinusta kuvia, laittavat ne hirveimmät naamakirjaan ja tägäävät sinuun.
En kehtaisi ilmiantaakaan kuvia, vaikka minulta ei ole lupaa kysytty. Mutta luoja armahtakoon niin mä otan kameran pikkujouluihin ja katsotaan mitä sisältöä sitten syntyy!!!
Vedät käräjille, noon voit helpostikkin netota 5000-7000e.. Ei saa kuvaa laittaa nettiin ilman kohteen lupaa..
 

Yhteistyössä