Hakutulokset

  1. K

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Heips heips heips. Tänne syntyi poika 12.5 Ja käynnistyksellä syntyi viikoilla 41+5. Onnea muillekkin nyyteistä Paremmalla ajalla lisää
  2. K

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Onnea kovasti jo vauvan saaneille. Täälläkin kovasti jo haluttais nyytti syliin. Alkaa olo olemaan jo melko tuskainen ,kun nuita viikkojakin jo 41+2. Tänään pitäis tulla soitto yliaikaiskontrolliinkin..se varmaan sit loppuviikolla ja mahdollinen käynnistyskin.
  3. K

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Huh hui. Nämä lonkkakivut on kyllä tässä raskaudessa jotain ihan ekstra luokkaa. Minulla tullut nyt myös pahoinvointi takaisin ja huimailee kauheasti. Laittoivat verikokeen ja sudänfilminkin minulle ja huomenna voisi soitella vastauksia onko niissä jotain vialla. Väsymys kans melko karseeta. Ei...
  4. K

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Uhhuh huh! Nyt alkaa tuntumaan jo ettei enään jaksais tätä mahaa ollenkaan. Selkä on niin kipee ettei ylös tahdo päästä. Istua ei kestä kuin 2min. ja sitten on jo nouistava oikaisemaan.Liitoskivut on sadassa. :) Eilen sain käytyä ostamassa lipaston mihin vauvan vaatteet sitten tulee. Jotain...
  5. K

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    poika tänne tulossa. Olin kyllä itse vähän aatellut et tyttö mut poikakin kyllä kelpaa. :) Liikkeet tuntuneet jo vatsan päältäkin,muttei tuo mies ikävä kyllä paljon silittele massuani. Toki meillä ollut nii hirvee kiiruskin kokoajan, ettei ole paljon joutanut keskittymään itsekkään tähän...
  6. K

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Heipsan pitkästä aikaa. Ei oo juur tullut luettua saatikka sitten kirjoitettua pitkään aikaan. Mutta näkyy se aika kulkevan eteenpäin. :) Masu on toki jo mahdottoman iso ja huomenna olis jo 2.ultra. Viikkoja jo yli 20 ,hui hui. Jos näin nopeeta menee talvi, kuin syksy meillä mennyt niin kohta...
  7. K

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    Heips pitkästä aikaa kaikille. En ole kerennyt käydä lukemassakaan tekstejä ku remontit kotona menossa ja tietysti nuo neljä vilestäjääkin pitää kiireisenä. Itsellä oli myös pahoinvoinnit ja väsymys loppunut,mutta nyt viikon verran taas ollut todella maata kaatava väsymys. Liekkö Hb laskenut...
  8. K

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Täällä myös yöheräämisiä. Yleensä valvon 03-05. Ei kiva ollenkaan..päivällä sitten ihan loppu näiden lasten kanssa täällä. Pahoinvointi ja väsymys siis jatkuu edelleen,siksi en ole jaksanut kirjoitellakaan. Ultrassa käyty ja siellä kaikki hyvin. Laskettu aika pysyi samana. Lapset kyselee...
  9. K

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Heipsun keikkaa. Kävin tässä ekka neuvolassakin ja siellä siirrettiin laskettuaika 30.4 mutta täällä aijon minäkin pysyä,koska 3 lapsista mennyt yli LA:n. Eli toukokuinen kuitenkin tulossa. Pääsin kurkkaamaan jo pikkuista sellaisella huonolla ultralla ja siellä sydän vipatti. :) Helpottunut...
  10. K

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    pitkästä aikaa pääsen kirjoittelemaan. Se pahoinvointi alkoi sitte minulla siinä vähän ennen 7 viikkoa ja sitä on riittänyt vaihtelevasti. Yleensä päivisin ja iltaisin. Mahakipuja on ollut mutta mitään vuotoja ei onneksi ole näkynyt. Tiistaina olisi ensimmäinen neuvola käynti. PAHOITTELUNI...
  11. K

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    HUomenta huomenta. Nyt rupeaa täälläkin kyllä hirvittämään,kun kaikki oireet häviää. Ainut tilanne missä yökkäyttää pikkasen on tuolla pyllyn pyyhintä osastolla. Siinäkö kaikkien pyllyn käyt peräkkäin pyyhkimässä niin yäk. :)Muuten olo on kyllä vallan mainio. Kuntosalillakin kävin tuossa yksi...
  12. K

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Jadey. Meillä lapset 5v,3,5v,2,5v ja 11kk. Autona meilläkin 7heng.auto ja aijotaan laittaa reissuille suksiboksi katolle et mahdutaan.Oma talo on,mutta ei sekään ole välttämätöntä. Ainakaan jos on lyhyillä välillä lapset tulleet. Meillä 3 isointa :) nukkuu samassa huoneessa vaikka olisi heille...
  13. K

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Pilvis:tervetuloa joukkoon. Myös minulla tuota painontunnetta oli ihan alkupäivinä. En kyllä tiedä mistä johtuu. Minulla ainakin helpottaa kun käy sitten pissalla,että voisiko tuohon tihentyneeseen virtsaustarpeeseen jotenki liittyä. :) Kenpä tietää. :)
  14. K

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Ja niin vois mennä tuolla LA 1.5 sinne ultraan asti ainakin. Siellä se varmaan muuttuu kuitenki johonki suuntaan. :)
  15. K

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Tuo kuva on kyllä niin suloinen. Kiitti äiti*4 kun viitsit värkkäillä. :) Sain soitettua neuvolaankin ja 21.9 olis käynti. Vieläkään ei oikeen taho uskoa että tuolla olisi joku tuolla mahassa taas kasvamassa. Sitä nuiden keskenmenojen jälkeen on niin varovainen. Mutta eiköhän ne tarkistele...
  16. K

    ¤¤¤ToukokuunToivotut¤¤¤2011¤¤¤e lokuussa¤¤¤

    Iltoja iltoja. Mulla siis synnärinä OYS. Myös minulla tuo ruokahalu on kadonnut tyystin. Tulee 8:ki tunnin taukoja syöntiin ja sitten vasta huomaa kun pahaolo tulee et voisi kait sitä jotain syödäkin.:) Onneksi tuota pahoinvointia siis vielä ollut todella vähän. Ensimmäisestä olikin niin paha...
  17. K

    ¤¤¤ToukokuunToivotut¤¤¤2011¤¤¤e lokuussa¤¤¤

    Tatskattu: Aluksihhan se esikoinen saattaa tosiaan heräillä vauvan itkuun, mutta tottuu kyllä nopeaan ja heräilyt jää pois. Itsellä siis lapset: vanhin 5 vuotta kun vauva syntyy ja lapsia 5. Ja hyvin pärjätään vaikka mies paljon poissa työntakia myös öitä ja pitempiä jaksoja. Eikä mies kyllä...
  18. K

    ¤¤¤ToukokuunToivotut¤¤¤2011¤¤¤e lokuussa¤¤¤

    Minäkin voisin ilmoittautua mukaan. Lapsia ennestään 4 eli viides olisi tuloillaan ja plussan sain 4 päivää sitten. Varmistin tänään digitestillä, kun oli keskenmeno juuri ennen tätä plussausta eli menkkoja ei ole ollut keskenmenon jälkeen välissä ollenkaan.La sitten vähän myöhemmin kun siitä...

Yhteistyössä