Hakutulokset

  1. Freiya

    HS / Vanhoillislestadiolaiset teinit poseeraavat elämänkumppaninsa kanssa

    No mut jos artikkelin sävyn oli tarkoitus olla positiivinen niin miksi valita kuvat jossa noi kaikki on sen näköisiä että viiltää ihan just ranteet auki tai hyppää junan alle? Jos mä olisin tota juttua ollut tekemässä niin olisin pyrkinyt positiiviseen otteeseen, kivoja värikkäitä kuvia...
  2. Freiya

    HS / Vanhoillislestadiolaiset teinit poseeraavat elämänkumppaninsa kanssa

    Nää artikkelin nuoret on kyllä jotenkin onnettoman näköisiä... :unsure: Tai siis voi olla että mä olen vaan kylmä ja ilkeä ihminen mutta en mä näe kenestäkään noista semmosta "oon elämäni rakkauden kanssa yhdessa"-ilmettä, hehkua tai miks sitä nyt ikinä haluaakaan sanoa.
  3. Freiya

    Aloitan roskaruokalakon, lähteekö muita mukaan?

    Mä aloitin myöskin roskaruokalakon, vähäsen päässyt taas kertymään ylimääräistä vyötärölle :oops::sick:
  4. Freiya

    Huononeeko teillä piilareita käyttävillä lähinäkö

    Oho, aika jännä. Tai ehkä sun vaan pitää totutella niihin?
  5. Freiya

    Huononeeko teillä piilareita käyttävillä lähinäkö

    Onko sulla niissä piilareissa täsmälleen samat vahvuudet kuin laseissa? Mulle yks optikko muistaakseni joskus sanoi että piilareissa pitäis olla hieman vähemmän vahvuuksia kuin laseissa, koska ne on kuitenkin ihan silmässä kiinni. Tai jotain sinne päin :D
  6. Freiya

    Huononeeko teillä piilareita käyttävillä lähinäkö

    Mä oon aina ajatellut että se johtuu hajataitosta. En kyllä oikeasti tiedä mistä se johtuu mutta jostain syystä tämmönen ajatus mulla on :D
  7. Freiya

    Voisitko olla suhteessa miehen kanssa joka on muuten melkein täydellinen ja sopiva, mutta..?

    En osaa sanoa koska olen aika ennakkoluuloinen. Oikeasti komeista miehistä tietää että niillä on melkein järjestään vähäsen nestettä päässä joten se on turvallinen vaihtoehto kun tietää etukäteen mitä saa. Vähemmän viehättävämmän miehen ottaminen on vähänkuin ostaisi sian säkissä. Mä olen...
  8. Freiya

    kyllä on hiljaiseksi palsta mennyt

    Niin on. Eikä täällä oikeen viitti mitään aloituksiakaan enää tehdä kun kaikenmaailman ääliöt kommentoi ja provoilee.
  9. Freiya

    Miltä tämä ruokavalio kuulostaa?

    No aika huonolta jos ihan totta puhutaan. Liikaa sokeria ja kovaa rasvaa. Missä proteiini, hyvälaatuisen rasvat, kasvikset, marjat ja hedelmät? :D
  10. Freiya

    mitä sinulla on nyt päälläsi + kuvaile muutenkin yleisesti tyyliäsi

    Harmaat farkut, musta toppi, ruskeat villasukat. Hiukset on pinneillä laitettu taakse otsatukkaa lukuunottamatta. Vahva silmämeikki, ruskeat piilarit. Mun tyyli on yleensäkin aika yksinkertainen. Paljon mustaa, harmaata ja luonnonläheisiä värejä. Asusteita en yleensä käytä. Useimmiten kuljen...
  11. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    No, mä en ole bimbo enkä varsinkaan tyhjäpäinen :D
  12. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    No mitä sä sitten riehut :D
  13. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    En mä ole lesbo, en mä sais tarpeeksi irti lebosuhteista. Painan tarpeeks, ei todellakaan oo tukka hyvin, toivottavasti ei näy sen verran karseessa kunnossa. Ja voi, pitäiskö sun sitten aloittaa treenaaminen tai laihduttaminen? Mua itseäni ei haittais vaikka saisinkin mun perseeseen enemmän...
  14. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    No mun unet on yleensä todella surrealistisia, jopa abstrakteja. Mä näen todella harvoin todentuntuisia unia.
  15. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    Heippa :D
  16. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    No mutta kun en ole :D Enkä mä halua isoja hinkkejä, se on se iso perse minkä mä haluan.
  17. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    1. Mä olen bi, en lesbo. 2. Mä en halua isompia rintoja, eikä nää nykyiset ole mitkään roiskeläpät :D
  18. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    Oli kyllä hauska uni, ei siinä mitään :D Mutta jäi häiritsemään :D
  19. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    Just :D
  20. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    Viime yönä näin unta että mulla oli tyttöystävä. Tumma ja tulinen, oikee latina, peto. Tapeltiin ja sovittiin tosi intohimoisesti. Tytön kanssa puhuttiin englantia kun ei suomi oikein sujunut ja sillä oli ihan järkyn isot daisarit ja takamus. Ja mä sain ihan kamalia kohtauksia kun olin niin...

Yhteistyössä