mitä sinulla on nyt päälläsi + kuvaile muutenkin yleisesti tyyliäsi

  • Viestiketjun aloittaja soppatykki
  • Ensimmäinen viesti
Kapealahkeiset tummansiniset farkut, kelta-valkoinen raitapusero, sukat sini-valkoraitaiset, hiukset ponnarilla, meikkinä vain kullanväristä luomiväriä, muutama koru.

Useimiten käytän farkkuja ja pitkähihaista puseroa, t-paitaa tai toppia, välillä hameita tai mekkoa . Koruja vaihtelen paria lempikorua lukuunottamatta, meikkiä harvoin. Hiukset on joko auki, ponnarilla tai rennosti sekalaisella löysällä nutturalla.
 
tummansininen farkkukynähame, musta hihaton toppi ja punainen neulebolero leopardikuviolla sekä mustat sukkahousut ja alusvaatteet. pukeuduin ennen yksinomaan mustaan, nykyään olen sitten uskaltautunut lisäämään värejäkin :D

vaalea polkkatukka punaisella ruusupinnillä sivuun vedettynä, mustat isot silmälasit, hopeiset isohkot korvarenkaat ja kaulassa 2 hopeista Kalevan lapsihelaa.
meikkinä vaalea meikkivoide, pinkki luomiväri, musta ripsiväri jne.

eikä sovi unohtaa tatuointejani, asuste nekin ;)

olen kai hevarigoottififtari , jos pakko itsensä luokitella
 
Viimeksi muokattu:
HippuTAR
Pitkät kalsarit ja punainen yöpaita jossa on iso kuva pikku myystä ja niiskuneidistä :LOL:

Yleensä pidän t-paitoja (värillä ei väliä) ja mustia pitkiä housuja. Ei koruja eikä meikkiä.
 
Mulla on tämmönen olohaalari nyt päällä kun tuli vieraita yllättäen ja piti äkkiä pukea. On kumminkin aika kuuma kun ulkona on hikinen vesisade niin taidan laittaa päälleni keltaisen kaftaanin. Mulla on erityylisiä vaatteita, mutta jakkupuvut ja ns. Tyylivaatteet puuttuu. Paras ostos vähään aikaan oli isot pussihousut jostain ituhippikaupasta.
 
Mulla on päällä t-paita, jossa on Yoshin kuva. Jaloissa on pieruverkkarit ja nilkkamallin sukat.
Ja vaatteitten alla pikkuhousut ja rintsikat.
Tulin äsken koirien kanssa lenkiltä, vettä satoi, niin piti vaihtaa vähän lokoisammat vaatteet.

Minun lempivaate on metrokuosilla oleva jumpsuit
 
lilla mamma
Lyhyt hame(musta), olkapäät paljastava pitkähihainen paita (musta) ja alusvaatteet.

Pitkä vaalea tukka korkealla ponnarilla ja meikkiä ei ole, kun kaikki tarvittava "kestona" naamassa (ripsien pidennykset, kulmien värjäykset)

Tavallisesti pukeudun lyhyisiin hameisiin/mekkoihin, ja yleensä kaikki on mustaa. Ei kylläkään tahallisesti, en vain osaa valita mitään värikästä...
 
Harmaat farkut, musta toppi, ruskeat villasukat. Hiukset on pinneillä laitettu taakse otsatukkaa lukuunottamatta. Vahva silmämeikki, ruskeat piilarit.
Mun tyyli on yleensäkin aika yksinkertainen. Paljon mustaa, harmaata ja luonnonläheisiä värejä. Asusteita en yleensä käytä. Useimmiten kuljen urheiluvaatteissa.
 
liekku
Kävin suihkussa ja päällä on vain Nanson hihaton yöpaita. Villasukat puuttuvat vielä!

Pukeudun yleensä niin, että housujen pääväri on musta, tähän yhdistän sopivan mekon/tunikan, tänään musta-beige pitsikuvioinen. Somisteena on jotain värikästä, tänään punaiset kengät ja raikas Desigualin huivi. Käytän meikkiä meikkiä joka päivä, mutta en koruja. Silmälasit ovat taas sitten värikkäät.
 
vierailijakoko
Mustat puuvilla-alushousut, mustat imetysliivit, musta spagettiolkaintoppi ja mustat kulahtaneet collegehousut. Ulos mennessä voi vaihtaa colleget farkkuihin jos jaksaa ja lisätä hupparin. Hiukset keskikorkealla ponnarilla ja naamassa sävyttävä päivävoide ja ripsaria, kulmiinkin laitoin tänään väriä sen kunniaksi kun käytiin kaverin lapsen synttäreillä (silloin oli päällä farkut ja pitsireunainen tunika).

Kulahtanut kotiäiti mä kai olen. Puistoon ja ruokakaupalle osaan mennä ilman ripsariakin, tulisikohan muutaman kerran viikossa laitettua (jee, ylihuomenna kestoväri ja taivutus, eli aion meikata seuraavan kerran elokuussa!).
 
vityylikäs lyylierailija
Violetti aamutakki, valkoinen miehen t-paita yöppinä. Jalan päällä kylmäpakkaus (semmonen sininen) ihon ja kylmäpakkauksen välissä jostain kyprokselta tuotu oliivinkuivausliina...
 
herra x
tummansininen farkkukynähame, musta hihaton toppi ja punainen neulebolero leopardikuviolla sekä mustat sukkahousut ja alusvaatteet. pukeuduin ennen yksinomaan mustaan, nykyään olen sitten uskaltautunut lisäämään värejäkin :D

vaalea polkkatukka punaisella ruusupinnillä sivuun vedettynä, mustat isot silmälasit, hopeiset isohkot korvarenkaat ja kaulassa 2 hopeista Kalevan lapsihelaa.
meikkinä vaalea meikkivoide, pinkki luomiväri, musta ripsiväri jne.

eikä sovi unohtaa tatuointejani, asuste nekin ;)

olen kai hevarigoottififtari , jos pakko itsensä luokitella

yhyyh mikä mielikuva tuli..! :x sano nyt vielä, että painat 200 kg.
 
Yöpaitateepaita, miesten mallia. Alushousut. Ei meikkiä, märkä tukka. Tulin just töistä ja kävin suihkussa, kohta nukkumaan.

Tyylini on lähinnä semmoinen keski-ikäinen rekkalesbo. Lyhyt vaalennettu tukka, farkut, paita, retkeilykengät. Ei koruja paitsi kielilävistys. Silmälasit mustat metalliset, melko ohutsankaiset. En meikkaa mutta värjäytän kulmat.
 
vierailijafdaf
Nyt on jalassa mustat leggarit, keltainen hihaton tunika, pitkä mitään sanomattoman värinen neuletakki ja sukat. Hiukset on lyhyet ei saa juurikaan kiinni, 1 1/2 kk sairastelu vaatinut voimansa, naama kukkii, eikä jaksa todellakaan asialle tehdä mitään. Leggareita jalkaan laittaessa, aattelin ettei net kyllä oikeasti ole aikuisten housut, mutta ehkä ne menee kotona.

Yleensä farkut ja pitkähihainen t-paita, tennarit ja huppari, jos koto pihalla lasten kanssa niin gollarit tms. jalassa farkkujen tilalta, sisällä kyllä yleensä pieruverkkarit. En jaksa meikata jos oon vaan kotona, mulla ei ole oikein tyyliä ja se ärsyttää, ikää kuiten jo 30+ joten vois jotain muutakin käyttää kuin tennareita ja huppareita.
 

Yhteistyössä