Osaako täällä kukaan tulkita unia?

Viime yönä näin unta että mulla oli tyttöystävä. Tumma ja tulinen, oikee latina, peto. Tapeltiin ja sovittiin tosi intohimoisesti. Tytön kanssa puhuttiin englantia kun ei suomi oikein sujunut ja sillä oli ihan järkyn isot daisarit ja takamus. Ja mä sain ihan kamalia kohtauksia kun olin niin katkera siitä että en näyttäny samalta. Sitten se aina polvillaan vakuutti mulle että hän ei vaihtais yhtään mua kehenkään vaikka mä tästä yhtäkkiä lihoisin 30kg.

Okei, analysoikaa :D
 
vierailijax
1. Mä olen bi, en lesbo.
2. Mä en halua isompia rintoja, eikä nää nykyiset ole mitkään roiskeläpät :D
Hei, hyvää hyvyyttäni tulkitsi unesi sulle ja sitten aletaan vänkäämään? Ihme höpöttäjä..
Totuttelee nyt noihin juttuihin, kieltäminen vain pahentaa tilannetta. Et ole oikeasti bi vaan sisimmältäsi olet raudanluja rekkalesbo joka haluaa itselleen isot hinkit.
 
Hei, hyvää hyvyyttäni tulkitsi unesi sulle ja sitten aletaan vänkäämään? Ihme höpöttäjä..
Totuttelee nyt noihin juttuihin, kieltäminen vain pahentaa tilannetta. Et ole oikeasti bi vaan sisimmältäsi olet raudanluja rekkalesbo joka haluaa itselleen isot hinkit.
No mutta kun en ole :D
Enkä mä halua isoja hinkkejä, se on se iso perse minkä mä haluan.
 
Miekin haluan iso persettä, aika kuivahtanu tämä palsta nykyään, lähen tuon suonikkaan seikkailuja seuraileemaan nyt, koitan muistaa tulkita unesi myöhemmin, vähä haastava se on juu kyllä, keskittyminen herpaantuu aina jostain syystä, mutta no joo, nyt mie meen, heippa!

No mutta kun en ole :D
Enkä mä halua isoja hinkkejä, se on se iso perse minkä mä haluan.
 
ihQ Varmaan sä nyt oot hei lesbo daa. paljoks sä painat, onks sul tukka hyvin, näkyyks kynnet. hei daa. voi ei mun perse on siis ihan läski, mä en kestä. eih.
En mä ole lesbo, en mä sais tarpeeksi irti lebosuhteista. Painan tarpeeks, ei todellakaan oo tukka hyvin, toivottavasti ei näy sen verran karseessa kunnossa. Ja voi, pitäiskö sun sitten aloittaa treenaaminen tai laihduttaminen? Mua itseäni ei haittais vaikka saisinkin mun perseeseen enemmän läskiä, mutta jos susta tuntuu että sun perseellä on liikaa kokoa niin kannattaa tehdä asialle jotain :)
 
vierffailija
En mä ole lesbo, en mä sais tarpeeksi irti lebosuhteista. Painan tarpeeks, ei todellakaan oo tukka hyvin, toivottavasti ei näy sen verran karseessa kunnossa. Ja voi, pitäiskö sun sitten aloittaa treenaaminen tai laihduttaminen? Mua itseäni ei haittais vaikka saisinkin mun perseeseen enemmän läskiä, mutta jos susta tuntuu että sun perseellä on liikaa kokoa niin kannattaa tehdä asialle jotain :)

Kuule, mua ei vois vähempää kiinnostaa miltä mun perse näyttää. Saati sun perse. Pidä tunkkis.
 

Yhteistyössä