Hakutulokset

  1. T

    5 lapsen äidille meilikamuja

    Täälläkin viiden pienokaisen äiti. Kiva olis vaihdella kuulumisia kohtalokavereilta. Sähköpostini tiiaikonen@saunalahti.fi ja mese osoite tiia.ikonen10@dnainternet.net Odottelen yhteydenottoja! :hug:
  2. T

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Meille syntyi 8.12 klo 14.36 poika. Rv 39+3. 3445g, 49,5cm ja pipo 36cm. Edellisiltana myöhään alkoi tulla ruskehtavaa vuotoa, joka ilmeisesti oli limatulppaa, yöllä alkoi supistella 7min välein ja sitten seuraavana päivänä poika syntyi. Kotona ollaan oltu reilu viikko ja kaikki sujuu hienosti!
  3. T

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Meille syntyi 8.12 suloinen poikavauva rv 39+3. Painoa 3445g, pituutta 49,5cm ja pipo 36cm. Suloinen on ja syö kovasti!
  4. T

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

    Eilen kävin neuvolassa taas. Kaikki oli hyvin, mitä nyt hb oli laskenut 110:een ja aloitin taas rautavalmisteiden käytön. Vauva oli vilkas ja aina karkasi kun kuunneltiin sydänääniä... Huomenna olisi sitten lääkärikäynti, tosin voi olla että sen joudun perumaan kun miehen piti olla kotona sen...
  5. T

    Tupperware esittely

    akselilla Lahti-Heinola-Jyväskylä-Mikkeli eli laajalla alueella toimin. Yhteyttä voi ottaa tiiaikonen@dnainternet.net
  6. T

    .

    Kyllä mä olen sitä mieltä että vaikka oliskin joku sallittu annos alkoholia per viikko tai päivä raskausaikana niin onko silti pakko ottaa se riski että vauva jotenkin siitä kärsii?! Koska JOS sattuu että tuosta pienestäkin alkoholimäärästä vauvalle tulee jokin kehityshäiriö tms niin varmasti...
  7. T

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Mulla oli eka sektio ja kolme muuta olen pystynyt alateitse synnyttämään. Valitsisin itse mieluummin alatiesynnytyksen, koska sektioonhan liittyy aina riskejä. Toki myöskin alatiesynnytyksessä omat riskit mutta silti pienemmät kuin sektiossa. Musta molemmat tavat on synnytyksiä ihan samalla...
  8. T

    onko muilla synnytys lähtenyt näin? Pikaista tietoa tarvitaan.

    synnytys käynnisty just noin. Lapsivettä tuli, limatulppa irtosi mut ei supisteluja. Sit kun kävi näytillä terkkarissa seuraavana päivänä niin lääkäri sanoi että paikat alkaneet jo avautua. Eli hyvinkin voi olla että sunkin synnytys on jo käynnistynyt!
  9. T

    G : Väsyttääkö ja mikä RV ?

    ja kamala väsy... |O Eikä oloa helpota se että jaloissa pyörii neljä alle kouluikäistä joten levätä ei saa päivällä eikä nukkua yölläkään kunnolla.
  10. T

    Mies armeijaan-pärjäänkö?

    paikkakuntanne esim sosiaalitoimistosta, auttaako he esim lastenhoidossa tuona aikana? Nimittäin kun kaverini oli aikoinaan samassa tilanteessa että mies lähti armeijaan ja nainen jäi yksin pienten lasten kanssa, sosiaalitoimen kautta heille järjestettiin kotiin apua joko lastenhoitoon tai ihan...
  11. T

    Tupperware

    Pidän Tupperware-kutsuja alueella Heinola-Hartola-Jyväskylä joten jos olet ollut aikeissa järjestää kutsut, ota minuun yhteyttä. Kutsujen emäntänä saat aina arvokkaan kiitoskukkasen kutsujen järjestämisestä sekä lisälahjoja myynnin mukaan. Näin kesäaikaan etenkin on mukava järjestää kutsut...
  12. T

    Tyttö tuli!

    :flower: :heart:
  13. T

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Ihania masukuvia teillä! :heart: Mulla olis toinen neuvolakäynti viikon päästä. Np-ultrassa en edes käynyt, en ole aiempienkaan kohdalla käynyt kuin rakenneultrassa sitten. Alkoholista: Me ei miehen kans käytetä juuri lainkaan alkoholia, muutaman kerran vuodessa ehkä yksi siideri...
  14. T

    Tupperware

    Tahtoisitko emännöidä Tupperware-kutsut Savonlinna-Mikkeli-Varkaus akselilla? Emäntänä saat AINA arvokkaan tuotteen kutsujen pitämisestä, sekä lisänä myynnin suuruudesta lisälahjoja. Mikä olisikaan mukavampaa kuin pitää mukava ilta ystävien, työkavereiden, naapureiden ja sukulaisten kanssa kuin...
  15. T

    tortillat

    Me kans tykätään noista maustamattomista pohjista, ne on parhaita! Meillä perustäytevaihtoehtona on joko jauheliha tai kinkkusuikaleet. Sitten lisänä tomaattia, kurkkua, juustoraastetta, salaattia, salsaa, fetajuustoa sekä riisi-vihannessekoitusta. Joskus myös ollaan tehty broileritäytteisiä...
  16. T

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ihanat nimet nuo Sisu sekä Saga!!! Nea-Annika -00 Jenna Sofia -02 Santtu Mikael -04 Aleksi Kristian -05
  17. T

    nyt kyllä kiinnostaa..

    Meillä myös Nea, itse lausutaan kahdella eellä mutta monet lausuu yhdellä, mutta tyttö tottelee lausuttiin sitten kummin vain. Itse en ole ajatellut niin että pitäisi lausua niinkuin kirjoitetaan. Kuulostaisi se aika hurjalta jos esim nimi Elin lausuttaisiin niinkuin kirjoitetaan eikä "EELIN"...
  18. T

    Jaakko Topiakselle etunimi

    ONNI JAAKKO TOPIAS TOIVO JAAKKO TOPIAS OTAVA JAAKKO TOPIAS PYRY JAAKKO TOPIAS
  19. T

    Mistä voimia?

    Tuli ihan itku silmään kirjoitustasi lukiessa :'( Neuvoja en osaa sanoa -tuskin kukaan osaa- mutta olen ajatellut itse samalla tavalla noin 1½ vuotta sitten kuin sinä nyt, tosin minulla ei ollut paineita koulusta ym vaan siitä että perheeseemme syntyi kolmas lapsi ja olin henkisesti ihan...

Yhteistyössä