Hakutulokset

  1. Kerpele

    Kolmekymppiset perheenisät prostituoidun tyypillisiä asikkaita :D

    Multa meni ohi.. Sanoko joku että sun pitäis alkaa uskoa omasta miehestäsi niin?
  2. Kerpele

    Viidennes vanhemmista pitää vauvaansa rumana

    Emmä oo rumana ketään lapsistani pitänyt, ne on ollut ihan törkeen sulosia pikkusia ruttukasoja, ja myöhemmin sellasia michelinmänejä.. Nuorimmainen näytti ihan menninkäiseltä :D
  3. Kerpele

    Kolmekymppiset perheenisät prostituoidun tyypillisiä asikkaita :D

    No en ihmettele. Ja niin se kyllä vaan on että suurin osa pettää.. Ihan sama kuitenkin mulle jos joku siihen ei halua uskoa. Mutta ihmiset on..
  4. Kerpele

    Käytättekö oikeassa elämässännekin sanoja PASKA, KUSI jne.?

    Kyllä käytetään myös noita sanoja, mutta ei pelkästään niitä.. Rakkaalla lapsella on monta nimeä :saint:
  5. Kerpele

    lapselle sukunimi

    Mulle se oli itsestäänselvyys että tulee isän sukunimi.. Ja nyt tajuan että tunnen itseni ihan ulkopuoliseksi kun en ole samalla nimellä :/
  6. Kerpele

    Lapsi pelkää pesulla käymistä.. :(

    Jotain uusia kylpyleluja innostamaan taas kylvyssä käyntiin?
  7. Kerpele

    Monesko sukunimi menossa?

    Toinen, mulla on ex-miehen sukunimi. Joku päivä olis vielä kiva olla samanniminen kuin lapset...
  8. Kerpele

    Onneks mä en pidä lapsista :D

    Aijaijai.. Armidan olisin halunnut keskimmäiselle toiseksi nimeksi.. Mut mies ei vaan suostunut.. Tarkoittaa muuten aseistettua ;)
  9. Kerpele

    Äkilliset vihlasut päässä!!

    Niskat jumissa..
  10. Kerpele

    Perjantain pärstäkuvaketju?

    En voi, mulla on kolmenkympin kriisi.. Kaikki ovat täällä yhtä kauniita kuin ennenkin. Miten muut vaan tuntuu kaunistuvan ja minä rupsahdan O.O
  11. Kerpele

    pipsan blogi. blogi joka voisi lopettaa enkä tulisi kaipaamaan

    Miks sä luet sitä jos se sun hanurias kaivelee?? Hä?
  12. Kerpele

    Vinkatkaa kikkoja miten olette saanu vauvat juomaan pullosta

    Meillä se taika tuli maidon juuri oikeasta lämpötilasta.
  13. Kerpele

    Kenen päähän näistä olisi jännintä kurkata? (4 henkilöä joista kaikilla 3 eri häiriötä)

    Mulla on omassa päässäni ihan tarpeeksi kurkkaamista. Ei kiehdo psyykkiset sairaudet.
  14. Kerpele

    G: Mitä elämästäsi puuttuu?

    No siis mulla ei ole elämää. Eli ei kait sit mitään?
  15. Kerpele

    Hups, oon tunnistanut täältä ainakin yhden tutun mustan :O

    Mulle on ainakin ihan sama että kuka tunnistaa :D Oonpa mä täällä lärvinikin jakanut..
  16. Kerpele

    Kuinka paljon asteikolla 4-10 olet kiinnostunut sellaisista yleisistä ajanviettopaikoista kuin:

    • kahvilat? Lasten kanssa 8, yksin tai aikuisseurassa 10. • pikaruokaravintolat? Lasten kanssa 8, yksin tai aikuisseurassa 8. • oopperat? 4 • kylpylät? Lasten kanssa 10, yksin tai aikuisseurassa 6 • sirkukset? Lasten kanssa 10, yksin tai aikuisseurassa 4 • huvipuistot? Lasten kanssa 10...
  17. Kerpele

    No niin, sieltä se nyt tuli...

    Anoppi vei kastemekon mennessään kuopus kun oli siinä kastettu, nauroin että "Vietkö sen varmuuden vuoksi ettei vaan tule lisää käyttöä?" niin totesi vakavalla naamalla että "Joo". Oho.. Eipä oo tosin muutenkaan hirveen samalla aaltopituudella mun kanssa. Sen mielestä ei selkeesti ollut...
  18. Kerpele

    Kuinka pitkään olette käyttäneet autossa koroketta?

    Mä oon pähkäillyt että oonkohan ihan kamala jos siirrän kohta viisivuotiaan istuimesta korokkeeseen? :D Tän ketjun ansiosta voin sen ihan hyvillä mielin tehdä... Tyypillä pituutta joku 120cm..

Yhteistyössä