Hups, oon tunnistanut täältä ainakin yhden tutun mustan :O

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28736392:
Ei voi. Mä olen kertonut täällä karvojen väristä lähtien kaiken mutta mussa on se vika että osaan yleensä käyttäytyä niin ei tartte hirveesti hävetä :D
Ja mitähän erikoista siinä on jos joku tietää sun karvojen värin?
 
Minä en valehtele ja muuttele täällä asioita ja ne asiat joita täällä kirjoitan ei nyt niin maata kaatavia ole että repisin stressiä.
Helposti minun ystäväni minut tunnistaisivat mutta ei mulla ole sille väliä, ne tietää mikä minä olen ja mitä ajattelen muutenkin. Samaten mun mies sais lukea kaikki nämä kirjoitukset jos joskus haluais, ei ole tapana sitä siviilissäkään haukkua tms, ja kaiken tänne kirjoitetun se tietää lukemattakin :)
 
[QUOTE="vieras";28736404]Ja mitähän erikoista siinä on jos joku tietää sun karvojen värin?[/QUOTE]

Ei mitään =) Pointti oli se että täällä voi käyttäytyä monella tavalla. Voi olla vuosia musta ja pidetty paljastamatta itsestään juuri mitään, sitten voi olla taas tämmönen lörppähuuli kun minä :D Täällä voi pysyä täysin tuntemattomana jos haluaa ja olla silti tunnettu =)
 
Tärkein asia, minkä haluan opettaa lapsille on se että aina tulee elää niin, että kaikki teot ja mielipiteet kestävät päivänvaloa. Samaa voisin soveltaa tännekin. Kirjoitan tänne vain sellaisia asioita, jotka oikeasti allekirjoitan ja joiden takana pystyn seisomaan ihan oikeassakin elämässä. Sillä ei ole merkitystä, tunnistaako joku minut vai ei.

Joidenkin juttuja kun lukee, niin on kuitenkin helpotus tietää, että he eivät kuitenkaan ihan kaikkia asioita ääneen sanoisi, jos kasvotusten olisivat. Anonyymina on niin helppo kirjoitella, kun ei tarvitse vastuuta kantaa.
 
Mikähän mahtaa ketjun aloittajalla olla se kauhistelun kohde, tai se asia joka hänet on nyt kuohuksiin saanut? :D Ei täällä kukaan ole mitään niin karseaa tunnustanut että tarvitsisi siviilielämään/kommentointiin vaikuttaa?
 
kfkfkf
Mikähän mahtaa ketjun aloittajalla olla se kauhistelun kohde, tai se asia joka hänet on nyt kuohuksiin saanut? :D Ei täällä kukaan ole mitään niin karseaa tunnustanut että tarvitsisi siviilielämään/kommentointiin vaikuttaa?
tarkoitinkin palstalle kommentointia :)
Eihän se siviiliin mitenkään vaikutakkaan :) Paitsi jos pitää lukea justiinsa jostain intiimeistä asioista :D
Justiinsa kun mäkin kerroin toisessa ketjussa mun häppäreiden reiästä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28736477:
Oon, Miä olen varmasti helposti tunnistettavissa jos mut haluaa löytää. Miksi tahdot tunnistaa miut?
Miä haluan tietää kaikki Mikkelin palstailijat. Kepsis on edelleen mysteeeri. Yritin koulussa (mamk) kytätä mut kukaan ei näyttäny sellaselta. Joitain oon tunnistanukin. Mut niil on ollu kuvia kuvakejuissa.
 
kfkfkf
No mä usein selitän asiat niin, että minua ei voida tunnistaa.
Muutan jonkun asian, jolla ei ole mitään tekemistä koko aloituksen kanssa tms. Eikä tavallaan muuta juttua mitenkään, vaikka sen asian siihen vaihtaisinkin.
 

Yhteistyössä