Vinkatkaa kikkoja miten olette saanu vauvat juomaan pullosta

Olen yrittänyt kolmenlaisia tuttiosia mutta vauva vaan raivostuu kun yritän huijata pullosta juomaan. Reilu 3kk vanha vauva kyseessä ja alle kuukauden vanhana suostui vielä juomaan pullosta kun oli hoidossa, mutta enää ei tule mitään.
 
"Vieras"
Ainun luonnonkumitutti kelpaa meidän vauvalle kun oikein nälkä tulee, mutta ei silloin kun on sylissä. Sylissä huutaa vaan, ihan sama kenen syli kyseessä, mutta kun laittaa sitteriin ja antaa pullon niin alkaa juoda. Sitkaita ovat, olis pitänyt älytä pitää pullo kokoajan mukana kuvioissa niin oltais monelta huudolta vältytty.
 
"vieras"
Meillä nuo perinteiset Ainun pullot/tutit eivät kelpaa ollenkaan ja luonnonkumitutit ovat vielä huonompia. Aventin peruspulloilla/tuteilla ollaan nyt saatu tyttö syömään vastikettakin pullosta, kunhan syöttäjänä on joku muu kuin minä ja en saa edes olla näköetäisyydellä!
 
"vieras"
Meillä toimi parhaiten aventin tuttipullon tutit.
Meillä isä antoi silloin tällöin maitoa tuttipullosta, jos mulla oli jotain menoa ja välillä oli isovanhempien hoivissa jonkun hetken, niin siksi meillä totutettiin myös pullosta juomaan parin viikon ikäisestä lähtien.
 
"vieras"
Ootteko kokeillu, et isä tai joku muu kuin sinä syöttää pullosta? Vauvan mielestä on kivempi vetää maito suoraan tuoreeltaan tissistä ja tietää, että sulla ne tissit on, niin ei ehkä halua sulta ottaa pulloa, kun parempikin vaihtoehto eli tissi olis ulottuvilla?
 
[QUOTE="siis";28737179]Minkä takia sun tulee totuttaa pulloon?[/QUOTE]

Haluan käydä joskus jossain yksinkin miettimättä karjuuko toinen nälkää. Lenkilläkin olisi stressittömämpää käydä jos tietäisi, että tilkka maitoa on pullossa jos nälkä yllättää.
 
[QUOTE="vieras";28737251]Ootteko kokeillu, et isä tai joku muu kuin sinä syöttää pullosta? Vauvan mielestä on kivempi vetää maito suoraan tuoreeltaan tissistä ja tietää, että sulla ne tissit on, niin ei ehkä halua sulta ottaa pulloa, kun parempikin vaihtoehto eli tissi olis ulottuvilla?[/QUOTE]

Joo ei isäkään kelpaa syöttäjäksi.
 
"vieras"
Meillä kelpasi vain sellaiset pyöreät, "nännin malliset" tuttipullon tutit. Ja alkuun tein niin, että kun vauva oli rinnalla, vaihdoin kesken imemisen sen tuttipullon vauvan suuhun. Pikkuhiljaa sitten alkoi huolimaan sitä pulloakin.
 
"siis"
Haluan käydä joskus jossain yksinkin miettimättä karjuuko toinen nälkää. Lenkilläkin olisi stressittömämpää käydä jos tietäisi, että tilkka maitoa on pullossa jos nälkä yllättää.
nukkuuko niin lyhkäisiä pätkiä,ettet kerkee edes lenkkiä välissä vetää?Jos imettää juuri ennen lähtöä niin pärjää kyllä 3h ilman maitoa,silloin itkun syy on kyllä jokin muu..
 
"vieras"
[QUOTE="siis";28737323]nukkuuko niin lyhkäisiä pätkiä,ettet kerkee edes lenkkiä välissä vetää?Jos imettää juuri ennen lähtöä niin pärjää kyllä 3h ilman maitoa,silloin itkun syy on kyllä jokin muu..[/QUOTE]

Noh vauvat on erilaisia, jotkut syö useammin ja vähemmän kerrallaan! On tiheän imun kausia, jolloin maito maistuu useammin.
 
"tiina"
mä kuljin kesävauvan kanssa ekat 6kk yhdessä,jos nälkä yllätti kesken reippaan vaunulenkin,istahdin puistonpenkille ja harsokankaan suojissa vauva sai matonsa ja nukkui vaunuissa 3-6h päikkäreitä,joten sain rauhassa kierrellä kaupoissa,kirppareilla,tavata kavereita kahviloissa.Joka päivä lähdettiin ennen puoltapäivää kävelemään...muutaman viikon päästä lapsi nukahti,kun oltiin ekat 200m kävelty.Itse laihduin aika paljon kun kolmisen tuntia päivittäin kävelin(3km kaupunkiin ja takaisin ja kävelyä kaupungilla).
 

Yhteistyössä