Hakutulokset

  1. iippa88

    Pinnasängyn pohjan korotus??

    Hei miten kannattaisi vanhan pinnasängyn kanssa toimia, kun pohjaa ei saa nostettua ylös. Eli pitäisikö nikkaroida joku koroke sinne puusta tai myydäänkö mitään koroketta vanhoihin pinnasänkyihin? Pystyisikö korotuksen tekemään vain laittamalla useamman patjan päällekäin? Vai tuleeko siitä...
  2. iippa88

    *Vuodenpäivät tuhdanneet*

    Heippa..en löytänyt tuoretta pinoa tälle otsikolle, joten tekaisin oman :) Vuosi on nyt täynnä yritystä ja olisi kiva keskustella samassa tilanteessa olevien kanssa. Tämä alkaa olemaan se vaihe, kun mietitään voisiko jotain olla vialla, mennäkkö tutkimuksiin vai odotellakko rauhassa. Esikoinen...
  3. iippa88

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Tässä nyt uusi ketju, joka voisi korvata tuon jouluisen. Tervetuloa juttelemaan ja plussailemaan! ;) Nimi -- Ikä -- Yk -- Kp -- Monesko haaveissa Pipsapippuri -- 26 -- keväästä 11/2xtikuilla -- 30-37 -- 1 iippa88 -- 23 -- 6 -- 27/28 -- 1 lenkkari -- 27 -- 5 -- 29/28-36 -- 1...
  4. iippa88

    kysymys!!

    :
  5. iippa88

    nuvaring käyttäjät!

    Kysymys kuuluu kuinka pian teillä on alkanut tyhjennysvuoto renkaan poistamisen jälkeen? Missä vaiheessa on syytä tehdä raskaustesti jos menkkoja ei kuulukkaan? Onko yleistä että jää kokonaan tulematta vaikka ei raskaana?
  6. iippa88

    Hyviä vinkkejä kaivataan!

    Kertokaas oikein hyviä vinkkejä miten suostutella mies vauvantekoon? Minulla niin kauhia vaavikuume ollut jo kauan eikä loppua näy, nyt vieläpä kaikki ystäväni ovat alkaneet raskautua vuoron perään ja olen ainoa masu tyhjillään:'( Mies tahtoisi odottaa vielä useamman vuoden (hän nyt 26v minä...
  7. iippa88

    Hyviä vinkkejä kaivataan!

    Kertokaas oikein hyviä vinkkejä miten suostutella mies vauvantekoon? Minulla niin kauhia vaavikuume ollut jo kauan eikä loppua näy, nyt vieläpä kaikki ystäväni ovat alkaneet raskautua vuoron perään ja olen ainoa masu tyhjillään :'( Mies tahtoisi odottaa vielä useamman vuoden (hän nyt 26v minä...
  8. iippa88

    Apua vauvakuumeeseen!?

    Miten tuosta tunteesta pääsee eroon? Meneekö ohitse itsellään? Alan olla epätoivon partaalla :ashamed: Ja asiaa pahentaa se, että kaikki tutut ovat raskaana tai jo nyytti kainalossa..pari päivää sitten paras ystäväni kertoi myös onnellisena plussanneen! Olen iloinen hänen puolestaan, mutta vain...

Yhteistyössä