**Plussataan yhdessä ennen kevättä**

Tässä nyt uusi ketju, joka voisi korvata tuon jouluisen. Tervetuloa juttelemaan ja plussailemaan! ;)



Nimi -- Ikä -- Yk -- Kp -- Monesko haaveissa


Pipsapippuri -- 26 -- keväästä 11/2xtikuilla -- 30-37 -- 1


iippa88 -- 23 -- 6 -- 27/28 -- 1

lenkkari -- 27 -- 5 -- 29/28-36 -- 1

Ansku83 -- 28 -- 11 -- 58/21-68 -- 1


Joelle -- 22 -- 3 -- 33/29-34 -- 2

Eris -- 21/28-33 -- 5 tai 6.

Tammikuussa plussanneet: :heart:

Pipsapippuri 5.12
 
Viimeksi muokattu:
Ellamae
Kp 29/33.
Klo 13.00 apteekin "erittäin herkällä kasettitestillä" 5 min. sisällä haamu...:heart:

4 tunnin pissaustauko ja apteekin omalla testipuikolla jo punertavampi haamu:heart:
Pakko oli isännälle töistä laittaa viesti.
On sitten tukena, jos matkalainen ei pysykään kyydissä:hug:

Oli kyllä oikeasti sellainen levollisuus, että nyt on tärpänny...
Kännykässä on niin järkky kamera, etten saa teille kuvaa.
Mutta jos huomenna tai ylihuomenna ois jo vahvempi viiva:D

Ennen en ole edes viivanpaikkoja saanut, että kyllä nämä on nyt "niitä"...kumpa pieni pysyisi syksyyn asti matkassa.
Olisi tämä niin ihanaa aloittaa uusi vuosi yhdessä.... :heart:
 
Ellamae, onnea jo hippusen! Jospa nyt olisi sun vuoro!

Iippa, kiitos että teit uuden ketjun, kun ei me enää ennen joulua ehditä plussata ;))) Mutta jos ennen juhannusta, niin olisi kiva!

Mulla on nyt siis jotain kp 26/28 ja en ole testannut. En vain yksinkertaisesti halua pettyä, jos on taas nega. Itsellä on sellainen olo, että voisi olla onnistunut, kun jotenkin vain tuntuu sellaiselta, enkä ole mitään oireitakaan bongaillut.

Testata aion aikaisintaan torstaina, kun menemme anoppilaan. Tilasin raskauskeijusta, ja pyysin toimittamaan anopille ja appiukolle ;)) Kun oli hyvä tarjous, niin säästin paaaljon rahaa, kun en mene apteekkiin. Ja joku tuttukin voisi nähdä. Viimeksi 6/07 tehty plussa on tehty myös anoppilassa ;) Nyt tuo plussa on eläväinen pikku prinsessa joka täyttää helmikuussa neljä.

Meillä on ollut mukava joulu mun vanhemmilla Keski-SUomessa. Huomenna suuntaamme itään appilaan ja vaihdamme vuoden siellä. Ulkoilmaihmisenä ärsyttää että vettä tulee vaakatasossa, mutta silti on luisteltu tekojäällä ja laskettu mäkeä vähäisellä lumella. Jospa idässä olisi vähän enempi.

Mukavaa vuoden viimeistä viikkoa - olisipa se plussainen!
 
Ellamae
Rupesin aavistelemaan asian tilan,kun koko vko:n särkenyt rintoja ihan älyttömästi!Ihan uusi juttu mulle. Ja kp 26 tuli punaista limaa.Sekin ihan uutta...Kohdussa tuntuu repäisykipuja,kun siirtelee vanhuksia sängyissään :/ Jos la:na on viiva jo vahva,yritän löytää syyskuisten pinoa:)Nyt otan vielä hissukseen!
 
Iipalle kiitos uudesta pinosta! :heart: Mukana ollaan kiertopäivillä 51/21-68, yk on edelleen 11, vaikka muuten 1v 1kk (kohta 1v2kk)...hiukan viskonu nuo kierrot! :kieh:

Ellamaelle vielä tännekkin onnitteluhalitusrutistukset!!! :heart: :hug:


*~Ansku kp51/21-68~*
 
Pipsapippuri, mulla nyt dpo 5 ja "oireena" se ettei rinnat oo yhtään kipeytyny! Tuolla edellisessä ketjussa jo sitä pohdin. Eli normaalisti aina kipeytyy oviksen jälkeen ja kestää menkkojen alkuun. En oikeastaan enää luota mihin tahansa tuntemuksiin..kaikki vatsan nippailut ja huonot olot yms. niitä tuntuu olevan aina joka kierrossa. Mutta toivotaan sullekkin nyt pian jotain oireita ;)

Misupai tsemppiä testailuun! Jospa sieltä tulis toivottu tulos! :)

Ansku83 Kuulostaa kyllä todella pitkältä ajalta, tuo yli vuoden yrittäminen. Kun itsellä vasta menossa yk 6, ja tuntunut ikuisuudelta! Pidän todenteolla peukkuja, että plussatuulet pian puhaltaisi teille :heart:
 
Ellamae, toivotaan parasta!!!

Omanapanen: tänään kp 26/28 tai jotain ja oli pakko testata, kun paketin mukana tuli yksi liuska, joita en yleensä käytä. koskaan en ole saanut viivanpaikkaa, ja nyt siihen tuli hyvin haalean vaaleanpunainen, jonka mieskin näkin, viivanen testiajalla. Mutta, perjantaina testaaan uusiksi, ellei vuoto ala. Oireet ovat mitättömät, tissithän mulla on aina kipeät ja nyt ne tuli tossa jouluna, nännit jo aiemmin. Masua nipisteli esim. äsken juostessa ja mahallaan ei ole ollut kivaa olla. Mutta en elättele toiveita ennen kuin näen punaista, joko pöksyssä tai tikussa, niitä on onneksi kaksi ;))

Lueskelin vain nopsaan, kun tulin juoksemasta ja meinasin vähän jumpatakin ennen kuin neiti pompsahtaa seuraksi mummin kanssa ulkoilemasta...

Mukavaa viikkoa taasen!
 
Ellamae Voisitko kirjoitella sun oireita ihan dpo x-listauksena? Esim millon rinnat alkoi kipeytyä jne.. Haluan fiilistellä sun mukana :heart: Samoten Misupai jos muistat niin listaile oireita kanssa, toivotaan että sun viiva vahvistuu!

).( : Tänään dpo 4 vasta, rinnat kipeytyy kipeytymistään ja tätä ei ole aiemmin ollut edes edellisesttä plussakierrossa. Vatsassa myös myllertää mutta mitä ihmettä koska eihän raskausoireita voi vielä olla. Edellisessä plussakierrossa mulle tuli ..ihanaa.. ilmavaivat aika nopsaan n. viikko oviksesta :x Vähän hienoa jos ja kun raskautuu, jos tuota paukuttelua jatkuu sitten sen 9kk :LOL:

Mukavaa torstaita kaikille!
 
Voi että! Täällähän alkaa kohta plussia tuleen kuin sieniä sateella ;) Toivotaan Misupai, että viivanpaikka/haamu vahvistuu! Ja Ellamaelle onnittelut plussasta, ei ole mikään haamunen enää tuo sun testiviiva :)

Napailua: Nää päivät kuluu taas niiiiin hitaasti...vieläkään ei tissit kipeenä..outoa. Toisaalta siis toive korkealla, mutta toisaalta pelko persiissä, että en sitte ovuloinu kun ei ole normi oireita :| Alkuviikosta ajattelin ainakin testata, vaikka menkkojen pitäskin alkaa vasta ensi torstaina. Ei jaksa odotella niin kauaa ;) Voi että oisin onnellinen jos se plussa tulis tikkuun ja sais ruveta oottelemaan syysvauvaa :)
 
Ellamae
Tässä pikaisesti:
Oviksesta en tiedä mutta koska haamu näkyi kp 29, oletan oviksen olleen kp 19.
Eli Dpo:ta en uskalla mennä laskemaan mutta arvioikaa itse:D

Siis: kp 26 veristä limaa yhdellä wc-reissulla.
Kp 27 rintoja rupesi särkemään niin, että kosketuskin sattui.
Nimenomaan RINTOJA, ei nännejä.
Kp 28 repäisykivut ja nenä rupesi vuotamaan kirkasta eritettä.
Mulla kuivuu nenän limakalvot aina alkuraskaudessa.
Kp 29 haamu ja kp 30 vahva "haamu".
Tänä aamuna melkein testiviivan vahvuinen viiva, ilmestyi jo parissa sekunnissa.
Ja ILMAA....Ihan käsittämättömät ilmavaivat, plussaamattomiin kiertoihin verrattuna tuplaantuneet:D
 
Hit me. Ihan vaan että ovis olisi ollut (vahvasta ovisplussasta kp 25 huolimatta) jo aiemmin, tein cb plus testin. Please, hit me. Ylläri, negaa! Johan on sentään dpo 4 :stick:

Sitten meinasin että tilaan raskauskeijulta vähän digitestejä ja uudet ovistestitkin varuiksi.. kunnes ajattelin että mitä ihmettä taas teen, olen laittamassa viiskymppiä taas tähän hössötykseen, ihan että voin käyttää ne digitestitkin jo hyvissä ajoin ennen kuin voivat edes näyttää mitään...

Siispä äly päässä. Testaan loppiaisena dpo 12. Ugh. :headwall: Misupai ilmottelethan pianpian jo plussauutisista :heart:
 
Huomenta naiset ;) Täällä tehty tosiaan haamulainen keskiviikkona ja tänä aamuna piirtyi vaaleanpunainen viiva Davidin testiin. Ei ole testiviivan vahvuinen, mutta täysin luettava ja ilmestyi nopsaan. Pystyi lukemaan pimeässäkin kännykän valossa kun en raahtinut muita herättää (ollaan anoppilassa ja nukumme perheenä samassa huoneessa). Kp 29/28.

Oireita oli toivottu:
- rintojen arkuus alkoi nännien kipeytymisellä, rinnat on edelleen painavammat, mutta ei mitenkään "kasvaneet"
- maitoa tuli pariinkin otteeseen, kun nojailin jotenkin tissit alimmaisena...
- jouluna ei tehnyt mieli kakkua, vaan mieluummin söin suolaista
- joinakin iltoina tullut kuvotusta, johon auttaa suolainen
- mahassa ei ole sitä painontunnetta joka tulee ennen menkkoja
- nipistelyä ollut, ei pahasti
- iho on hyvä, eikä johdu siitä että kävin kasvohoidossa oviksen aikaan ;)
- alavatsa ollut monena aamuna kipeä, kuin olisi treenannut (olen kyllä, mutta tämä kipu on kiristävä) vatsiksia
- jouluaattona väsytti ihan hulluna ja monena muunakin päivänä on väsyttänyt kummasti, myös öisin
- itkuherkkyys, eilen luin Bambia lapselle ja meinasin itkuun purskahtaa
- levollinen tunne, että olisi tärpännyt

No, katsellaan. Täytyy tehdä jossain kohtaa vielä uusi testi, kun toinenkin on olemassa.

Misupai ja Niilo 4+0
 
Mukana ollaan täälläkin!

Onnea plussanneille!! :flower:

Nyt menossa kp 28/29-34. Onneksi on ollut joulukiireitä sun muuta niin ei ole tullut kyttäiltyä oireita tai jännäiltyä liikaa :) rintoja vähän aristaa, mut niin niitä on aristanu muissakin kierroissa.

Hyvää uuttavuotta kaikille ja plussatuulia!!
 
Mulla muuten viime plussakierrossa.. vaikea selittää tätä oiretta mutta kun menee vessaan vaikka vaan pissalle, niin tuntuu sellanen pistävä paineentunne alavatsalla. Onko tämä mikään yleinen oire lainkaan? Mulla nyt ollut samaa nimittäin, tänään. Töissä jouduin lisäksi vähän irvistämäänkin kun vihloi/jomotti pitkään vatsaa oikealta puolelta. Mutta vasta dpo 5 niin ei voi olla mitään kiinnitymistäkään? Nännit edelleen arat jaada jaada ärsyttää. Oispa jo testiaika.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä