Hakutulokset

  1. Jenni90

    maidolla nukuttaminen - koska olette lopettaneet?

    Tuli tuosta mieleen; mäkin teen edelleen puuron veteen, vaikka Turo-Eemil jo saakin normaalia maitoa.... kuinka moni teistä tekee ilta ja aamu puurot maitoon ? Veteen tehty puuro kyllä uppooo meillä hyvin ja sekaan laitan aina niitä keittoja mm. mustikka, mansikka, vadelma-persikka jne....
  2. Jenni90

    maidolla nukuttaminen - koska olette lopettaneet?

    Meillä tuttipullo jäi pois 2kk sitten. Eli siinä 10 kuukauden iässä. Turo-Eemil nyt muutaman viikon päästä vuoden... Pullo jäi kuin itsestään pois. Ei ole paljon sieltä juonut sen jälkeen kun oppi nokka mukista juomaan... meillä tutti on se jonka kanssa nukahdetaan vielä. Enkä vielä meinaa...
  3. Jenni90

    Heinävauvat 2011

    hellou mammat ! Täälä ilmoittautuu yksi heinämamma joukkoon ! Elikkäs meillä toinen lapsi tulossa. LAskettuaika on 10.7 Esikoinen on syntynyt 7.7.2010; joten abaut vuoden ikäero tulee meillä. :) Ikää tällä mammalla on 21 ja asutaan Etelä-Pohjanmaalla.
  4. Jenni90

    sisarusten ikäeroista..

    hellou... En tiedä mikä " on se hyvä ikäero" mutta meillä esikoinen oli kolmen kuukauden kun minipillereistä huolimatta tulin uudelleen raskaaksi.... Nyt odotellaan pikku kakkosta syntyväksi. Laskettuaika on 10.7 ja esikoinen täyttää vuoden 7.7 :)
  5. Jenni90

    Vuosimallia -91

    aivan aivan.
  6. Jenni90

    Vuosimallia -91

    pienet ja kauniit varmasti.
  7. Jenni90

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Soleil76 Onneksi sinullakin kaikki hyvin ! Kirjoitit suoraan mun suustani. Itse olen täysin samaa mieltä!
  8. Jenni90

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    alatie synnytys ehdottomasti! Se on lapselle ja äidille parempi, turvallisempi ja "helpompi" :) helpolla en tarkoita kirjaimellisestiHELPPOA koska sitähän se ei kellekään ole. vaan, että siitä toipuu molemmat nopeampaa :)
  9. Jenni90

    Ponnistusvaiheen kivunlievitys

    apila87 Ymmärrän, että on ihana kysellä jo etukäteen mitkä kivunlievitykset ovat muille olleet hyviä, niin mäkin tein ja mä uskoin ja luotin, että epiduraali on hyvä, kun niin monet sitä mulle hehkutti. Mutta mulla ei epiduraali siis auttanut mitään, anestesia lääkäri laittoi sen väärin ja se...
  10. Jenni90

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    Meillä käynnisteltiin kolme päivää ja poika syntyi vihdoin ja viimein RV 41+3
  11. Jenni90

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Hellou! Täälä olis yhtä vuosimallia nuorempi äiti. Eli siis 20 vuotta olen ja meidän Turo-Eemil on 2kk :) Wiiwuska; Onnea tulevasta pojasta :p
  12. Jenni90

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    Se tärppääminenkin kun on niin pienestä kiinni :)
  13. Jenni90

    Mistä päin olet? (Uusi ystäviä)? :)

    Juurikin me ollaan muutettu Lapualle. Yhden ihanan pienen pojan äiti täälä:p
  14. Jenni90

    Kaveria tulevalle äidille? :)

    Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia, mutta facebook:n myötä on tuo mese jäänyt mun käytöstä pois.... [:
  15. Jenni90

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    20 vuotta täytin kahta kuukautta ennen kun Turo-Eemil syntyi <3 Ja nyt Turo-Eemil on kaksi ja puoli kuukautta :)
  16. Jenni90

    Vuosimallia -91

    Mulla sen kun tulee kirjootus virheitä... Siis 5 vuotta kihloissa*
  17. Jenni90

    Vuosimallia -91

    Kaikki te otte kans jo ehtiny ;D Ollaan me mietitty, mutta meillä oli aluksi se, että olis 5 kihloissa ennen ku naimisiin ja nyt se on muuttunu siihen, että meidän lasten mitkä silloin on maailmassa niin heidän täytyy osata kävellä. On kiva kun tallustaa sitten sielä perässä :) <3 Oliko teillä...
  18. Jenni90

    Vuosimallia -91

    *kolmisen
  19. Jenni90

    Vuosimallia -91

    Me ollaan kihloissa oltu komisen vuotta jo :)
  20. Jenni90

    Vuosimallia -91

    kiva kuulla :) ai te olette myös naimisissa :) :)

Yhteistyössä