Hakutulokset

  1. T

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Jokohan alamme olla kaikki kahtena kappaleena? Onnea vielä kaikille näin yhteisesti. Sparklelle lämpimiä ajatuksia, tosi kurjaa että vauvan elämä alkoi noin dramaattisissa merkeissä :-( Mulla on samasta kokemusta esikoisen kohdalla ja jotenkin se shokki iski vasta myöhemmin. Sitä miettii...
  2. T

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Pikaiset terkut synnäriltä: tyttö syntyi 30.1. klo 02.35, rv40+3. Painoa 4kg ja mittaa 51cm. Synnytystarinaa myöhemmin :-) Tyttötrio ja miss x
  3. T

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Onnea Vappupommillekin pikkumiehestä! Ja jaksamista suppareiden kanssa Jeccikalle. On kyllä turhauttavaa kun niitä tulee ilman että suurempia kuitenkaan tapahtuu.. Eikä lohduta ollenkaan kun sanotaan että montaa päivää ei enää mene :kieh: Mulla alkoi tosiaan eilen tulla taas kirkasta limaista...
  4. T

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Aloitetaanpa taas onnitteluilla vauvan saaneille! 20.1. on näkynyt syntyvän monta vauvaa, edellisenä päivänä muistaakseni olikin täysikuu =) No sektioon se ei tietty vaikuta ;) Itse vietin toissayön ja eilisen synnärillä. Sunnuntaina alkoi iltapäivällä tulla tosi huono olo ja menin...
  5. T

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Onnea Mammyli prinsessasta! (.) Neuvolasta terveisiä. Ekaa kertaa tehtiin nyt sisätutkimuskin ja terkka meinasi ettei taida pariin viikkoon syntyä. Paikat oli pehmentyneet, mutta kohdunsuu ei ollut yhtään auki (vaikka neljäs raskaus :O) ja oli kuulemma vielä kääntynyt ylöspäin tai jotain...
  6. T

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Heipat täältäkin! Mukava lukea vauvauutisia, onnea taas kaikille, jotka ovat sinne asti päässeet! Itsellä ei edelleenkään mitään tuntemuksia synnytyksen lähestymisestä ja hyvä niin, koska tuntuu että vielä tarvitaan vähän lisää valmistautumisaikaa :) Päinvastoin mulla tuntuu energia vaan...
  7. T

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Onnea Elmille vauvasta!! Ilmeisesti synnytys alkoi ilman ennakkovaroituksia kun olit vielä edellisenä iltana kirjoitellut muina naisina että nyt saisi syntyä :D Pompulalle myös onnea matkaan, jos lähtö tuli/tulee. Ja myötätuntoa kaikille mahataudista kärsiville tai kärsineille :x Ei...
  8. T

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Mulla oli neuvolakäynnillä arvot ihan vinksin vonksin :rolleyes: Painoa näytti 59kg, kun viikko sitten oli jotain 64kg, lähtöpaino 51kg. Paineet oli ensin jotain 130/85 ja seuraavalla mittauksella 86/60. Sf-mitta oli tipahtanut viime viikosta sentillä ja oli nyt vaan 31. Viimeksi oli eri...
  9. T

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Onnea taas vauvansa saaneille! Mun piti alkaa vaan kirjoittaa, että viime kerran negatiivisista ajatuksista on menty ylöspäin ja nyt olo on taas ihan ok. Miten niin vaihtelee nämä aatokset :whistle: Vauva on ilmeisesti laskeutunut lisää kun olo on parempi ruokailun jälkeenkin. Eli...
  10. T

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Onnea Karkille täältäkin :flower: Ja teille, joilla alkaa jo merkkejä olla: onnea matkaan kun se hetki tulee!! Täällä jännätään teidän puolesta. Mutzillalle tsemppiä että lapsenvahtiasia onnistuu. Kurja tilanne kyllä. Mulla on nämä aamut yhä vaan aika nihkeitä. Makoillessa tai nojatuolissa...
  11. T

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Hurjasti onnea kaikille vauvansa saaneille! Ja ihanaa tosiaan Madre että saitte Ainon kotiin ja kaikki on kunnossa! Mulla on itsellä ollut vauvana sivuääniä ja niitä seurattiin johonkin neljän vuoden ikään muistaakseni. Vika korjautui itsestään. Mutta yhden kaverin vauva joutui isoon...
  12. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Hei! Anteeksi että hyppään ketjuun sivuvasemmalta, lukematta muiden viestejä, mutta kaipaan vähän mielipidettä sokeriasiaan: mulla ilmeni sokerirasituskokeessa kuukausi sitten glukoosi-intoleranssi. Olo on ruuan jälkeen aina tosi huono ja nyt mittasin papan luona huvikseen noin tunti ruuan...
  13. T

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Kiitos tsempanneille, ripuli on nyt hellittänyt =) Kolme päivää sitä kesti ja olo oli kyllä ihan naatti, vaikken siis oksentanutkaan. Eilen tulin yhtäkkiä oikein erityisen huonovointiseksi ja mittasin verenpaineeksi 124/42 ja pulssi 158 :O En edes uskaltanut sanoa miehelle mitään kun on...
  14. T

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Hyvää itsenäisyyspäivää mammat! Erikalle kovasti onnea vauvasta! Sitten kun palaat palstalle niin olisi kiinnostavaa kuulla että oliko hänellä joku erityinen syy saapua maailmaan etuajassa. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin pienestä etuaikaisuudesta huolimatta! Mulla iski eilen...
  15. T

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Terkkuja ultrasta. Vauva edelleen pää alaspäin, pylly vasten kylkiluita. Kasvanut on reippaasti, nyt menee viikon edellä sekä päänympäryksen, reisimitan että mahanympäryksen osalta. Ei lasketun ajan painoarvio silti ole sen pahempi kuin 3750g, vähän isompi kuin isosiskonsa. Tukkaakin näytti...
  16. T

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Pikaisesti vain tuosta lämpöpussista että se on kyllä aivan ehdoton! Kantoliinan ja lampaantaljan ohella paras ostos edellisten kanssa. Mulla on myös vauvalle vain sellainen fleecepuku odottamassa, se riittää aivan hyvin paksun lämpöpussin kanssa. En tiedä miten me oltais päästy koskaan ulos...
  17. T

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Ihanaa, onnea Savaralle ja poikasille täältäkin! Onneksi niistä TTTS-jutuista ei seurannut mitään vakavampaa. Raskausarpia ei ole tullut mulle yhdestäkään raskaudesta. Nyt kun ikää on jo "vähän" enemmän kuin ekan kohdalla, en kuitenkaan odota, että nahka palautuisi aivan ennalleen...
  18. T

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Savaralle tsemppiä loppuodotukseen! Kolmoset syntyvät varmaankin sitten ensimmäisinä tähän ketjuun :-) Mulla on takana kolmen tunnin sokerirasitus :x Eipä ollut herkkua. Toisen pistoksen jälkeen olo alkoi olla niin heikko, että silmissä musteni ja päässä pyöri. Nenästä alkoi vuotaa verta ihan...
  19. T

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Tervetuloa Pippuri! Aika kivistä tietä on teilläkin jouduttu kulkemaan. Mutta jospa nyt kääntyisi parempaan! MamaDeDosille :hug:. Sitten kysymys: voiko nää mahavauvat liikkua liikaa?!! Tämä mun asukas on pitäny aivan hirveää hulabaloota pari päivää :O. Sellaista rummutusta välillä tuossa...
  20. T

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Siis ei haloo, et saa sairaslomaa vaikka olet noin raskaassa työssä?!! Ihmettelin jo Susannankin jaksamista, itsestä tuntuu aika hurjalta että noin pitkälle pakotetaan jatkamaan työntekoa. Korvat punaisina myönnän, että kotonakin vetoan jo tähän siunattuun tilaan ja siirrän miehelle...

Yhteistyössä