Hakutulokset

  1. tonttuilija

    Apua flunssan voittamiseen

    Olen ollut jo 2 päivää "flunssassa", ei ole kuumetta, mutta nuha ja kurku kipee +aivastuttaa koko ajan. Muuten olo on ihan oko, mut ei hemputti milloin tämä tyhmä vaihe loppuu :( :( :(
  2. tonttuilija

    Vinkkeja flunssan voittamiseen

    Olen ollut jo 2 päivää "flunssassa", ei ole kuumetta, mutta nuha ja kurku kipee +aivastuttaa koko ajan. Muuten olo on ihan oko, mut ei hemputti milloin tämä tyhmä vaihe loppuu :( :( :(
  3. tonttuilija

    Vinkkeja flunssan voittamiseen

    Olen ollut jo 2 päivää "flunssassa", ei ole kuumetta, mutta nuha ja kurku kipee +aivastuttaa koko ajan. Muuten olo on ihan oko, mut ei hemputti milloin tämä tyhmä vaihe loppuu :( :( :(
  4. tonttuilija

    Vinkkeja flunssan voittamiseen

    Olen ollut jo 2 päivää "flunssassa", ei ole kuumetta, mutta nuha ja kurku kipee +aivastuttaa koko ajan. Muuten olo on ihan oko, mut ei hemputti milloin tämä tyhmä vaihe loppuu :( :( :(
  5. tonttuilija

    Vinkkeja flunssan voittamiseen

    Olen ollut jo 2 päivää "flunssassa", ei ole kuumetta, mutta nuha ja kurku kipee +aivastuttaa koko ajan. Muuten olo on ihan oko, mut ei hemputti milloin tämä tyhmä vaihe loppuu :( :( :(
  6. tonttuilija

    Maksaisitko 59€?

    1."Mitä tehdä kun arki vie voimat?" 2."Miten usein on normaalia?" 3."Miten saan lapseni nukahtamaan?" Espoon, Keravan ja Kauniaisen kokeilu, kaupunki siis suosittelee. Sossu ja muut ammattilaiset vastaa, vastaus maksaa 59€. :) :) :) Miten olisi "Kysymys 4, käytin kysymyksiin viikon...
  7. tonttuilija

    Ihana poikavauvan body <3

    Aivan ihana! Body Sininen € 8,95 | Lindex online shop | tuotenro:6788426
  8. tonttuilija

    Saako lapsi kiroilla?

    Tällä viikolla ihan ekan kerran jouduin miettimään, että saako kotona kiroilla? Vanhin lapsi täyttää 5 ja nyt (vasta?) tuli ekat kirosanat. Siis ei pahimmat, mut silti. Sanoin sitten ettei näin saa sanoa, mietin nyt et teinkö oikein. Niitähän tulee joka tapauksessa viim. koulusta, miten...
  9. tonttuilija

    SunnuntaiDisco ::: Paras biisi?!

    Meidän 1vee sekoaa onnesta kun tämä biisi soi, itsekin tuun heti hyvälle tuulelle :P Mitä teillä kuunellaan? Benny Hill Theme Benny Hill Theme - YouTube ___ `-._\ / `~~"--.,_ ------>| `~~"--.,_...
  10. tonttuilija

    Ei menny niinku Strömsössä...

    Kaveri (asuu ulkomailla) täytti tänään 30. Soitin ja sanoin: "No hei mummo!! Miten menee?" Miks vatussa mun kaverin anoppi vastas lankapuhelimeen? x)
  11. tonttuilija

    Uus cupcake haalari, mitäs tykkäätte?

    Aivan ihana se tyttöjen haalari <3 <3 (sanoo pojan äiti)
  12. tonttuilija

    Vauvan kanssa lentokoneessa

    Hei onko kukaan ottanut lasipurkkeja lentokoneeseen? Vai pitääkö laittaa ne minigrip pusseihin? Terv. ensimmäisen kerran vauvan kanssa matkalle
  13. tonttuilija

    Meinaatteko lähteä ulos?

    Pääkaupunkiseudulla ihana kaunis päivä. Tekis kovasti mieli lähteä Suomenlinnaan mutta siellä on varmaan aika tuulista :whistle:
  14. tonttuilija

    sataa sataa ropisee

    pim pom =)
  15. tonttuilija

    Muumimaailman bussikuski

    Olitko myös sen kuskin kyydissä joka vitsailee eri kaupunkien asukkaista? Viime kesänä koko bussi repesi nauruun, mietin vaan et näkeekö sen myös ensi kesänä
  16. tonttuilija

    Rintamaidon luovuttajista huutava pula :(

    TS: Rintamaidon luovuttajista huutava pula | Raskaus ja lapset | Iltalehti.fi
  17. tonttuilija

    Missä Kampin lastenhoitohuone?

    En ole löytänyt, en vaan osaa!
  18. tonttuilija

    Meidän vauva hymyili tänään <3 <3 <3

    hurra!
  19. tonttuilija

    Milloin uimaan sektion jälkeen?

    Synnytyksestä on jo kohta pari kk, jälkivuoto aika loppu ja tekis mieli käydä uimassa! Tai tanssimassa :) Olis pitänyt kysyä jälkitarkastuksessa mutta unohdin..........
  20. tonttuilija

    Annetaan imetyspaidan kaava

    Ottobreen pitkähihaisen paidan kaavalta muokattu, alkup. kaavan koko 40, sanoisin, että pieni M. Laita mulle osoite niin laitan postiin :) mitään pk ei tartte maksaa

Yhteistyössä