Uus cupcake haalari, mitäs tykkäätte?

bud
Ai ostit ton pojalle? On varmaan vielä niin pieni,ettei välitä? No suloinen haalari, ainakin verrattuna niihin aiempiin. Cupcaket ei kyllä mua sytytä muuten, omille lapsille en todennäköisesti hankkisi.
 
129€!!!!!! hinta siis siellä ketussa, lastenhaalarista!!

Mun elämäni kallein vaateostos on 120€ mustat nahkakengät mutta mä pidän niitä vielä vuosia!!

Eli meille ei tule tuota vaatemerkkiä ikinä näköjään :D
 
"Zaza"
Noi Cup Cake:t on aivan ihania!! Olin heti asialla kun noita Cup Cake vaatteita on alkanut tuleen nettikauppoihin. Ostin pojalle nettikaupasta www.mimilii.fi sellasen söpön thermoasun syksyksi ja samoilla toimituskuluilla vihreän haalarin talveksi. En malta odottaa paketin saapumista.
 
"hop"
Mä en tykännyt Cupcaken tän talven kuoseista. Ei ollenkaan minun tyylisiäni, jotenkin minusta kuosit ja noi sydämmet etumuksissa halvannäköisiä äkkivilkaisulla :ashamed:

Ticket to Havenin kukkakuosiseen tytön takkiin taas ihastuin täysin. Haalarina ei minusta yhtä toimiva kuosi (liikaa kukkaa, kukkaa). Mutta takkina :p Onneksi oma tyttö on vasta 2v ja takkia ei saa niin pienille. Oli melko hinnakas...
 
sydämiin ihastunut
Noita löytyy www.mimilii.fi nettikaupasta tytöille sydämiä pinkillä ja lilalla pohjalla sekä pojille vihreää ja sinistä tähtihaalaria. Hinta tuolle pinkille 121€. Haalarit ovat kestäviä eli jälleenmyyntiarvoa löytyy. Omia kenkiä on hankalampi lähteä myymään eteenpäin.
 

Yhteistyössä