Hakutulokset

  1. St. Brigitten

    G: Ikäsi? Lapset? Lemmikit? Asunto?

    Ikä 24v Lapset: tyttö 12/2009, poika 1/2012 ja tyttö 4/2014 Lemmikit: Ei ole eikä tule olemaan... olen pahasti allerginen (myös "päänsisäisesti") Asunto: Sopivankokoinen paritalon puolikas
  2. St. Brigitten

    Mitä näet kun katsot

    -läppärin johto -sohvatyynyä -portaat
  3. St. Brigitten

    Linkkaa blogisi

    Tänks! En osaa käyttää kameraa muutenkuin automaattiasetuksilla, mutta pitää yrittää jossain välissä vähän harjoitella :D
  4. St. Brigitten

    Olisit päivän ajan joko sen ikäinen kuin olisit jos jaat nykyisen ikäsi kahdella tai sen ikäinen kuin jos kerrot nykyise

    Olisin mieluummin 48-vuotias, koska tuoreessa muistissa vielä millaista oli olla 12 :)
  5. St. Brigitten

    G: Hygienia! Kuinka usein...

    a) käyt suihkussa?- Joka ilta, mutta hiukset pesen vain 2-3krt viikossa b) peset hampaat?- vähintään kahdesti päivässä c) vaihdat rintsikat puhtaisiin?-joka aamu panen puhtaat päälle d) vaihdat kylpypyyhkeet?-joka suihkun jälkeen e) peset WC:n?-joka päivä/vähintään joka toinen
  6. St. Brigitten

    Mitä lifestyleblogeja luette?

    Arkirallia -blogini sivupalkista löytyy suosikkiblogini, osa niistä lifestyle-tyylisiä. Listasta puuttuu But I'm a human not a sandwich-blogi, joka on tosi kiva lifestyleblogi:)
  7. St. Brigitten

    Pottailuun apua

    Jättäkää hetkeksi pottailu pois. Lapsi ei opi potalle, ennenkuin on siihen itse valmis. Meillä oli pojalla tollanenvaihe, mutta nyt 2v1kk onkin jo täysin kuiva :)
  8. St. Brigitten

    Linkkaa blogisi

    Höh, odotin vähän laajempaa arvostelua ulkoasusta yms. :D Mutta perusblogi tarkoituksena ollakin :)
  9. St. Brigitten

    Linkkaa blogisi

    Arkirallia Antaa tulla :)
  10. St. Brigitten

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

    Edellisen neuvolan kuulumisia voi lukea täältä Arkirallia: Raskauskuulumisia III jos tarkemmin haluaa tietää, mutta tiivistetysti: Kaikki muuten ok, mutta pissa yhellä plussalla (vein näytteen ja siinä ei ollut mitään, joten olisko ollut vain huono alapesu syynä) ja hemoglobiini laskenut, oli...
  11. St. Brigitten

    Palstalaisten blogit pinoon

    Arkirallia Tässä minun blogini :) Aika laiska palstailija tosin nykyään olen...
  12. St. Brigitten

    Kuivaihoiset! Mikä on mielestänne paras meikkivoide?

    Pitää käydä katselemassa peittääkö mulle tarpeeksi :) Hinnalla ei niin väliä, maksan mieluusti siitä että on hyvät tökötit naamassa :D
  13. St. Brigitten

    Kuivaihoiset! Mikä on mielestänne paras meikkivoide?

    Muistatko tarkemmin tuota meikkivoiteen merkkiä? :) Joe Blascon meikeistä olen kuullut pelkkää hyvää!
  14. St. Brigitten

    Paljonko teillä on tullut painoa rv 13 mennessä?

    Ekassa raskaudessa 3kg Tokassa 1kg Tässä kolmannessa olin miinuksen puolella viikolla 13, nyt viikolla 21 tullut vaille kilo Painonnousu on yksilöllistä, tuo 3kg on täysin normaali nousu :)
  15. St. Brigitten

    Kuivaihoiset! Mikä on mielestänne paras meikkivoide?

    Peittääkö tämä mielestäsi hyvin? Mulla on aika punainen iho, joten kaipaan peittävyyttä kyllä :)
  16. St. Brigitten

    Kuvia mun mussukoista <3

    ihania :)
  17. St. Brigitten

    Kuivaihoiset! Mikä on mielestänne paras meikkivoide?

    Uusi meikkivoide hakusessa, kun Clinique lopetti suosikkini tuottamisen :(
  18. St. Brigitten

    phil&teds rattaiden omistajat!!?? kankaista kysymys;

    Ei ole kyllä nukkaantuneet...Ei Vibeissä jotka oli meillä yli vuoden eikä nyt puoli vuotta käytössä olleissa Doteissakaan... Ota yhteys ostopaikkaan/maahantuojaan :)
  19. St. Brigitten

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

    Me ollaan tykätty käyä perhekerhossa ja avoimessa päiväkodissa. Seurakunnan kerhossa ainakin meillä uskonnollista puolta on semmonen hetken hartaus (olisko jonku 10min), laululeikit on näitä aika yleisiä laululeikkejä. Me ollaan kyllä jonkinverran uskovaisia, joten meitä ei todellakaan haittaa...
  20. St. Brigitten

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

    Hups, kirjottelin marraskuun ketjuun vielä...mutta kopioin viestin tänne: Rakenneultrassa käyty. Kaikki rakenteet näytti hyvältä, mutta kontrolli helmikuussa istukan hiukan normaalia matalamman proteiinin takia (Papp-a tai jotain sinnepäin). Ikinä en ole moisesta kuullut, mutta voi aiheuttaa...

Yhteistyössä