Hakutulokset

  1. O

    Ärsyttäviä sanontoja, taas vaihteeksi

    mua ärsyttää ihan hirveesti, et jos lapsi sanoo haluavansa jotakin( esim karkkia tai vaikka jotakin lelua) niin aikuinen vastaa siihen että "niin ja minä haluan helikopterin!" tietenkään lapselle ei kuulu antaa kaikkea periksi, mutta on se nyt vähän eri asia haluta vaikka nukkea tai sitten...
  2. O

    Onhan nyt päiväunien aika?

    meilläkin nukkuu nuorempi..
  3. O

    menkää lenkille lihavat laiskat

    :laugh: :laugh: :laugh: kunnon naurut sain!! t. koneen ääressä keksejä mussuttava läski
  4. O

    tää on ihan uskomatonta..

    just! :o sehän on ihan kahjo! ei kukaan tervejärkinen tollasia selittäis! jotain apua se kyllä tarvittis!
  5. O

    Synnytyssairaalanne?

    satks 2004 ja 2005 tän uusimman tulokkaan synnytän tyksissä syksymmällä =)
  6. O

    Jos miehesi olisi nukkut vieraan naisen vieressä...

    kuulostaa siltä että miehellä on tunteita tätä naista kohtaan, mutta yrittää taistella niitä vastaan.. tai sitten sillä on joku ihan muu kriisi, joka oireilee näin.. aika vaikea näin sanoa kun ei tän paremmin tunne tilannetta eikä ihmisiä.. mutta vastaus kysymykseen, olisi niin loukattu olo...
  7. O

    Jos tietäisitte että jonkun ihmisen olisi pitänyt jo lähteä vankilaan

    niin, rikos ei kannata, paitsi suomessa jossa poliisien tulo kestää tunnin.. olikos se tommy taberman ku noin sanoi joskus poliisiteeveessä..
  8. O

    Kuinka moni on raskaana?

    :wave: rv 28+6
  9. O

    tere kaikille!

    moi moi! =)
  10. O

    Kuukautiset myöhässä reilusti!

    no mulla oli joskus kuukautiset vuoden pois, verikokeissa todettiin että on prolaktiinia ihan liikaa.. lääkityksellä asia korjaantui.. kai se voi johtua monestakin asiasta. kannattaa varmaan käydä lääkärissä..
  11. O

    En katso Käenpesää -pino

    en katso, on mun mielestä ihan kamalan ankee sarja..
  12. O

    Monesti olet ollut kihloissa/naimissa?

    a) kerran b) kerran ja olen siis vieläkin.. :heart: =)
  13. O

    mikä voi olla hyvää...

    \ niin joo , en tullut ajatelleeksi..
  14. O

    mikä voi olla hyvää...

    mitäs se asunnon vaihto sossulle kuuluu? siis vaikka olis asiakaskin? en oo kyllä koskaan kuullu et sossussa olis tommoseen puututtu :o
  15. O

    G: Mitäs jää omenasta?

    \ täälläpäin sanotaan että röntti :D
  16. O

    G: Mitäs jää omenasta?

    \ näin myös mulla :D
  17. O

    nenäverenvuodosta

    voiko se liittyä raskauteen? kun mullakin on tässä kolmannessa odotuksessa tullut aina välillä nenästä verta,ja olen ihmetellyt, että voisko liittyä siihen.. muuten ei tule ikinä, mutta nyt..
  18. O

    Tekiskö mieli...? (Sis. kuvan)

    oi, rupes tekeen ihan kauheesti mieli.. se on niin pieni aika kun saa mansikoita tuoreena, melkein aina joutuu turvautumaan pakastemansikoihin, eikä ne ole niin hyviä..
  19. O

    Mulle tulee uus tatska tänään tai huomenna =)

    minkälainen tatska? itselläni ei ole yhtään, mutta tosi kivoja ne on, ja on kyllä aina välillä ollut mielessä, että pitäiskö ottaa :)
  20. O

    G: Onko sinulla ollut huuliherpes?

    kyllä

Yhteistyössä