Kuinka moni on raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja pieniin päin
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Minä, mutta ei tästä tule lasta eikä p.askaa. Tuulimuna siis, vuodon alkua odottelen. :ashamed:

Voi ei... Otan osaa.
Eikös ne kaavi/lääkitse tuulimunatapauksissa?
Mulla todettiin viime maanantaina, sain uuden ajan ultraan kahden viikon päästä siitä. Eli siihen asti odotan jos tulee pois itsekseen. :/ Mä en oikein tiedä mikä on normaalikäytäntö, että kaavitaanko tai lääkitäänkö heti vai ei. Mutta se on varmaa ettei kohdussa kasva mitään, viikkoja olisi maanantaina ollut tasan 8, ja ne olisivat pitäneet paikkansa. Tiedän ja tikutin ovullaation, oli ajallaan. Mulla on melkoiset piinaviikot menossa. :ashamed:
:hug: Minulla ainakin kaavittiin heti seuraavana päivänä. Rv oli "jo" 13+5 vuonna 1998. Vieläkin ihmettelen oliko se muka tuulimuna...

 
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Minä, mutta ei tästä tule lasta eikä p.askaa. Tuulimuna siis, vuodon alkua odottelen. :ashamed:

Voi ei... Otan osaa.
Eikös ne kaavi/lääkitse tuulimunatapauksissa?
Mulla todettiin viime maanantaina, sain uuden ajan ultraan kahden viikon päästä siitä. Eli siihen asti odotan jos tulee pois itsekseen. :/ Mä en oikein tiedä mikä on normaalikäytäntö, että kaavitaanko tai lääkitäänkö heti vai ei. Mutta se on varmaa ettei kohdussa kasva mitään, viikkoja olisi maanantaina ollut tasan 8, ja ne olisivat pitäneet paikkansa. Tiedän ja tikutin ovullaation, oli ajallaan. Mulla on melkoiset piinaviikot menossa. :ashamed:
:hug: Minulla ainakin kaavittiin heti seuraavana päivänä. Rv oli "jo" 13+5 vuonna 1998. Vieläkin ihmettelen oliko se muka tuulimuna...
No ehkäpä juuri tämän vuoksi odotuttavat sitten ihmispoloa sen pari viikkoa. Että varmasti näkee myös asianomainen, ettei siellä mitään kehity... Ja toisaalta jos tulisi itsekseen pois, niin säästyisit operaatioilta. Varmasti on tosiaan tuskastuttavat ajat :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Minä, mutta ei tästä tule lasta eikä p.askaa. Tuulimuna siis, vuodon alkua odottelen. :ashamed:

Voi ei... Otan osaa.
Eikös ne kaavi/lääkitse tuulimunatapauksissa?
Mulla todettiin viime maanantaina, sain uuden ajan ultraan kahden viikon päästä siitä. Eli siihen asti odotan jos tulee pois itsekseen. :/ Mä en oikein tiedä mikä on normaalikäytäntö, että kaavitaanko tai lääkitäänkö heti vai ei. Mutta se on varmaa ettei kohdussa kasva mitään, viikkoja olisi maanantaina ollut tasan 8, ja ne olisivat pitäneet paikkansa. Tiedän ja tikutin ovullaation, oli ajallaan. Mulla on melkoiset piinaviikot menossa. :ashamed:
:hug: Minulla ainakin kaavittiin heti seuraavana päivänä. Rv oli "jo" 13+5 vuonna 1998. Vieläkin ihmettelen oliko se muka tuulimuna...
No ehkäpä juuri tämän vuoksi odotuttavat sitten ihmispoloa sen pari viikkoa. Että varmasti näkee myös asianomainen, ettei siellä mitään kehity... Ja toisaalta jos tulisi itsekseen pois, niin säästyisit operaatioilta. Varmasti on tosiaan tuskastuttavat ajat :hug:
Siis itse tiedän ihan satavarmasti ettei kohdussa kasva mitään. Raskaus on ollut lähes oireeton, ja aavistelin tilanteen, siksi halusinkin tuon alkuraskauden ultran. Oli tavallaan varmistus mun aavisteluille. :ashamed: Ja epäilen suuresti ettei vuoto ala itsekseen, mulla elimistö näyttää panttaavan epäkelpojakin raskauksia. :( Mutta toivon silti että vuoto alkaisi, se olisi niin paljon helpompaa.

Mutta sullahan on jännät ajat meneillään! :) Tsemppiä koitokseen. :wave:
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Minä, mutta ei tästä tule lasta eikä p.askaa. Tuulimuna siis, vuodon alkua odottelen. :ashamed:

:( Miten tää on mennyt multa ihan ohi :ashamed:

:hug: :hug:
No kun sua ei ole näkynyt kerhossa...
Ei mua ole näkynyt oikein missään :ashamed:

Vähän iskenyt väsy päälle :|

 
RouvaRajatapaus. Mun kaverilla oli viikko sitten aivan sama homma, joutui siis odottelemaan se kaks viikoa, ultrasivat uudelleen ja kun todettiin, että kyllä se tuulimuna todellakin on, niin sitten sai lääkkeet. Yrittävät kuulema mahd vähän ottaa kaavinnalla.
Itsellä raskaus viikkoja nyt 32+6.
 

Yhteistyössä