Hakutulokset

  1. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Täällä insuliini aloitettu ja hyvin menee pistot, arvot ei niinkään :(. Millasilla annoksilla sinä Pikkutoive olet? Minulla myös paastot koholla ainoastaan ja 8 yksikköä pistän nyt, mut arvot edelleen välillä koholla. Seuraavan kerran katsotaan keskiviikkona mitä tehdään. Tuitura
  2. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Mielenkiinnosta kysyn vielä, joutuuko muuallakin osastolle yöpymään, kun alotetaan insuliini? Mitä siellä käytännössä tapahtuu? Jännittää ihan hirveesti :|. Tuitura
  3. T

    Raskausajan diabetes

    Ei mitään oireita, neuvolasta passitettiin rasitukseen, jossa 2 arvoa koholla. Kahdessa aiemmassa raskaudessa riitti ruokavalio, nyt joudun insuliinille. Pissassa ei ole näkynyt koskaan.
  4. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Minulla nuo paastoarvot himpun yli sallitun, eli raja on 5,5 ja arvot pyörineet 5,3-6,2. Ruuan jälkeiset arvot hyviä, eli iltainsuliinille joudun :(. Pian sairaalaan harjottelemaan.
  5. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Hei taas! Niinhän siinä kohdallani kävi, ettei paastoarvoja saa ruokavaliolla kuriin, vaan joudun insuliinille :(. Miten inhottavaa sen pistäminen on? Entä miten pitkään sitä täytyy harjotella? Sairaalaan ilmeisesti ainakin yön yli joudun, mut riittääkö se? Pelottavaa! Mitä eroa on...
  6. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    :wave: Heippa! Pitkään olen taustalla lueskellut, nyt uskaltaudun itsekkin mukaan ;). Rv19 menossa ja rd todettiin viime viikolla. Nyt minua kiinnostais kovasti, millasia arvoja teillä oli rasituksessa ja sen jälkeen? Itsellä rasituksessa 2 arvoa yli sallitun, paasto 6,9 ja 1h arvo päälle...

Yhteistyössä