Hakutulokset

  1. H

    Hankalasti syövät ja nirsot lapset?

    Miten lapsesta tulee "hankalasti syövä" tai "nirso"? Onko se geeneissä? Ovatko lapset syntyessään "nirsoja" tai "hankalasti syöviä" vai tekevätkö vanhemmat heistä sellaisia? Ja nyt en tarkoita mitään suun motoriikan tia muun vastaavan vaikutuksia asiaan, vaan ihan näitä perus simppeleitä "yäk en...
  2. H

    Verovuosikysymys

    Jos minulla on kädessäni verotuspäätös 2012, tarkoittaako se vuoden 2011 verotusta? Linkki kehiin jos jollakulla on tiedossa!
  3. H

    Ilmoita asiaton viesti-pikapainike

    ...olisi hyvä jokaisen viestin lopussa.
  4. H

    Potkulautojen (skoottien vai mitä ne nyt on) hinnat??!!

    Tota....onko täällä ketään joka olis ostanut lapselleen sellasen yli 300 euroa maksavan temppupotkulaudan? Oikeesti?
  5. H

    Selittäiskö joku mullekkin!

    ...miten Suomi voi olla huonossa jamassa, miten rahaa pitää saada säästöön, miten sitä ei riitä mihinkään kun JUURI ANNETTIIN MILJOONIA KREIKKAAN?????!!!!!!!!
  6. H

    Moniko menee PMMP:n viimeiselle keikalle?

    :wave: niiiin siellä!!
  7. H

    JumalLLLAUTA toi luukku tökkii taas....

    Ei mennyt kuin koko viime viikko vikoja korjatessa ja taas tökkii... prkl!
  8. H

    Lapsi meni ulos ja mä sanoin että mä imuroin sillä välin.

    Katoin eteisen lattiaa ja aattelin että näh, eijjaksa. Ny oon täsä.
  9. H

    hei sinä jonka lapsella on TAAAAAAS täitä!

    Voitko ystävällisesti hoitaa täit pois tai sitten olla tuomatta lastasi päiväkotiin mikäli hänellä on täitä? Eikö yhtään älli leikkaa että aiheutat toiminnallasi monelle perheelle paljon työtä? EI voi käsittää että voi olla noin helvetin tyhmiä ihmisiä olemassa, tuodaan hoitoon vaikka pää...
  10. H

    Mikä on "turha itku"?

    Millaisissa tilanteissa ette ota lapsen itkua vakavasti vaan koette että se on turhaa märinää? Esimerkkinä mainitsen vaikkapa tämän: Kaksi lasta leikkii, toinen lyö toista. Toinen lyö takaisin jolloin alkaa karrrrmea itku ja parku. Se on mielestäni turha itku.
  11. H

    Ilmainen eskari-täydet hoitomaksut?

    Eskarihan on ilmainen, eikö? Eli jos mun lapsi olis pelkästään eskarissa niin ei maksais meille mitään. Mutta kun lapsi on päiväkodissa aamusta ennen eskarin alkua -mikäli eskari alkaa esim. klo 9 ja jää hoitoon eskarin jälkeen-mikäli eskari loppuu klo 12-niin maksamme kuitenkin...
  12. H

    Äitienpäiväpurkaus!

    Huoh, piti maata sängyssä ja teeskennellä nukkuvaa kun mies ja lapsi keittivät kahvit. Sitten piti teeskennellä että heräsi siihen lapsen herättelyyn ja ottaa vastaan kortti ja omatekemä lahja. Huoh. Siis ihan kamala äitienpäivä, kertakaikkiaan!
  13. H

    Olenko niuhottaja vai en?

    ...monta kertaa sanoin taloyhtiön lapsosille jotta pliis ei potkupalloa mun kukkasiin etupihalle-olivat siis sakilla potkimassa kohoja ja ties mitä killereitä tuossa asuntojen edessä, rivari siis.- Ja monta kertaa meni myös aiiiiiiikas läheltä ikkunoitakin... sen sadannen kerran kun pallo...
  14. H

    Onko kellään COBEJA?

    Kellään sattuis olemaan sitä COBIN 1000 osan pakkia? Mitä kaikkia osia siinä on?
  15. H

    Se fiilis kun....

    ....oot rehkinyt salilla ja ryhmäliikunnassa ja vetäset ykköset päälle ja peilissä näkyy The Body.... ...kyllä kannatti nekin hikipisarat valuttaa!
  16. H

    Tämä on teille, lasten vanhemmat;

    Teille jotka aina jaksatte valittaa miten helvetin hankalaa on muistaa kaikki hoitopaikan asiat, päivämäärät jne...teille, jotka aina jaksatte valittaa joustamattomuudesta, teille jotka valitatte miten helvetin hankalaa on kun mussusussu valvottaa öisin, ai ai, siis tooooosi hankalaa, teille...
  17. H

    Hertta Pesosellakin on sydän!

    Eilen bussissa: Isä ja lapsi, istuivat vastakkain. Lapsi alkoi nukahtamaan...ja nukahti. Isä siirtyi lapsen viereen, veti häntä lähemmäs itseään jolloin lapsi hetkeksi avasi silmänsä ja oli aivan "häh? mtäh?"-ilmeellä, sitten sulki taas simmukat. Hattu liukui hieman pois päästä. Isä...
  18. H

    Nyt. Tekis. Mieli.

    Grilliruokaa. Makkaraperunat, kaikilla mausteilla ja kaikki sekas siinä peruna-makkarakasan päällä: raakaa sipulia, kurkkusalaattia, sinappia ja ketsuppia. :p MUTTA koska olen mä, meen hakemaan jääkaapista uunilohta ja jäävuori-vesimeloni-raejuustosalaattia.
  19. H

    Ku minen tajua....

    Kun on vanhempia jotka toistuvasti ja usein nukkuvat pommiin tai ovat "hups sori muuten vaan myöhässä" tai viettävät laiskaa aamua, että mitä niiden työnantajat asiasta tuumaavat? Ei mun pomo kauaa katselis jos kuukaudessakin olisi kolme tai neljä aamua että joko nukun pommiin tai en "muuten...

Yhteistyössä