Potkulautojen (skoottien vai mitä ne nyt on) hinnat??!!

"mie"
Vastaan vaikka en itse ole sellaista ostanut... Mun lapsella on kaverena poikia joilla on noita öky kalliita skuutteja... Tässä pihalla pyörii ekaluokkalainen jolla on sellainen ja mun nelos luokkalaisen pojan monilla kavereilla on...
Arvaa vaan onko se meillä keskustelun aiheena :kieh:
 
[QUOTE="mie";28955961]Vastaan vaikka en itse ole sellaista ostanut... Mun lapsella on kaverena poikia joilla on noita öky kalliita skuutteja... Tässä pihalla pyörii ekaluokkalainen jolla on sellainen ja mun nelos luokkalaisen pojan monilla kavereilla on...
Arvaa vaan onko se meillä keskustelun aiheena :kieh:[/QUOTE]

No juu, meilläkin on ihan just sellanen 80 euroo maksava scootti, ja mielestäni se on ihan hyvä hinta LELUSTA pikkulapselle. Mä en yksinkertaisesti tajua mitä järkeä on maksaa yli 300 euroa jostain helvetin putkenpätkästä missä on kaks pyörää!
 
"mie"
No juu, meilläkin on ihan just sellanen 80 euroo maksava scootti, ja mielestäni se on ihan hyvä hinta LELUSTA pikkulapselle. Mä en yksinkertaisesti tajua mitä järkeä on maksaa yli 300 euroa jostain helvetin putkenpätkästä missä on kaks pyörää!
Joo meillä on myös tollanen "halpa" no siis sarkasmilla halpa 80e temppupotikis. Mut jatkuvassa keskustelussa on noi "paremmat" potkikset :kieh: ärsyttäääää...
 
Me ostettiin pojalle sellainen n. 80€ maksanut skuutti keväällä ja se hajos tosi nopeasti. Varaosia siihen ei saa. Ovat just nyt iskän kanssa ostamassa kalliimpaa, n. 150€ hintaista. Jospa kestäis vähän paremmin kulutusta.
 
"Faija"
Ei kannata narhataa kalliisiin vehkeisiin. Uusioperheemme äiti sijoitti lellarinsa skoottiin 300 € jouluna. Alle 3 kk sen jälkeen piti saada uusi "dekki" skoottiin kun vanhassa oli joku vika, jota en edes nähnyt. Rahaa paloi 120 €. Nyt tästä ihmevehkeestä on sitte takarenkaan laakeri hajalla. Saa kuunnella, kun ei koskaan saa kunnon skoottia. Pitäis saada joku kallein Suomesta löytyvä 600 €. Ei kestä edes ne. Ostakaa näille maailmanpelastajille vaan noita 80 € vehkeitä. Vaikka hajoavat saa yhden kalliin hinnalla 5-6 halpaa ja itseasiassa niillä selviää pidempään. Vähemmän harmittaa itseäkin, kun yli 400 ei ole mennyt muutamassa kuukaudessa täysin hukkaan.
 
har
Meillä kanssa sellainen viidenkympin skootti hajosi alle puolen vuoden käytön jälkeen vaikka käyttäjä on pienikokoinen 8v poika. Ei ne halppikset vaan kestä hyppimistä ja rampeilla rälläämistä. Nyt löytyi tilalle sitten 80e maksanut vekotin (eli ei varmaan sen kestävämpi). Kyllähän se pistää miettimään että jos kahteen skoottiin käytetyn rahan olisi alunperin sijoittanut yhteen niin olisiko saanut kestävämmän vekottimen mutta vähän epäilen että ei. Mutta ehkäpä niihin kalliimpiin saisi edes varaosia.
 
Vierailija224
Meillä on pojalla tuollainen 300€ skootti. On ostettu osia erikseen, josta tuo on rakennettu.
Yhtenä kesänä hankimme useamman tuollaisen halvan, jotka eivät kestä mitään rampeilla hyppimistä. Niihinkin saa aikamoisen summan rahaa laitettua, kun hajoavat heti. Kyseinen skootti on harrastusväline, joka ainakin meillä on todella kovalla käytöllä!
 
fafafa
Poika ostii aikoinaan käytettynä 80 eurolla semmosen 300 euron skootin. On kyllä jykevää tekoa, ihan erilainen kuin urheilukaupasta ostettu Fireflyn tavallinen potkulauta. Nyt on harrastukset vaihtuneet skeittauksen kautta mopolla temppuiluun, mutta tuo skootti on meillä pikkusiskonsa käytössä.
 
"Minnen"
Meillä jo 5v. on tuollainen 200€ skuutti. Kerkes jo hajottaa pari kpl noita 50-80€ ennen kuin tajuttiin vähän "opiskella" noista laatueroista. Nyt on kestänyt temppuilut hyvin ja melkoisen taitava tuosta nassikasta jo on tullutkin.
 

Yhteistyössä